• Okee, ik zit er echt heel erg mee, dus ik moet het weten! Heeft TH onderling ruzie? Ik zie hier veel topics over, en mijn moeder zegt het ook. O.o Wie weet dit? En is het een gerucht dat Gustav uit TH gaat?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    BobbiKaulitz schreef:
    Nou volgens mij zijn het geruchten maar wat ik en vele andere denken is:

    Dat als Tokio Hotel uit elkaar mocht gaan is het omdat Gustav het niet meer aan kan! Drummen kost veel energie en na een concert helpt alleen Georg hem, terwijl Bill en Tom nog hyper rond springen...

    Dat vind ik ook fout van Bill en Tom... dus ik denk wel al mochten ze uit elkaar gaan is het omdat Gustav het niet meer wilt...


    Goh, ben jij na un concert altijd in hun kleedkamers ofzo?


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Goh wat weet iedereen het hier toch weer beter. :'D
    Ga het toch lekker vragen. ><
    Ow, wacht, voor de goede publiciteit gaan ze nee zeggen, juist, dom van me..

    Mensen, we komen het nooit te wetenh oe het echt zit, daarvoor moet je één van de jongens zelf zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cristine schreef:
    (...)
    Ik kan er niet mee zitten. Ik denk dat het beter is als ze uit elkaar gaan. Bill heeft duidelijk rust nodig en Tom zit tegen Pfeifer aan. Ze trekken het gewoon niet langer. Als ze uit elkaar gaan, kunnen ze even rusten en in hun eigen tempo weer verder gaan. Ik denk dat je, als fan, uiteindelijk toch het beste wil voor je idool. En als dat uit elkaar gaan is, het zij zo.

    I agree. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.