• Ik heb vijf jaar achtereen dezelfde telefoon gehad. Net geen Nokia, maar het kwam er wel dichtbij. Het enige wat dat ding deed, was sms'en en bellen. Prima, vond ik, want ja, daar heb je social media voor. Ik heb vijf jaar niks meegekregen van Whats app, snapchat, apps en alles wat daarmee te maken heeft. Tot vandaag. Toen kreeg ik het afdankertje van de moeder van een goeie vriendin van me.

    Nou, mijn eerste dag op Whats app is weer voorbij. Ik kreeg om de twee minuten berichten binnen in de trant van "is this the reallife, is this just fantasy" en er wordt voor morgen een apocalyps voorspelt. En dat allemaal omdat ik heb toegegeven aan de smartphone. Eindelijk. Nu gaan mijn gesprekken voornamelijk over Het huis Anubis. Geen idee waarom.

    Herinneren jullie je nog toen je eindelijk, na jaaaaaaaaren van nee-knikken en niet-doen, toegaven aan iets? En wat was dat dan?


    Searching heavens for another earth

    Bij mij was het ook een smartphone, maar jij hebt het zeker langer volgehouden. Bij mij heeft het maar twee jaar geduurt schat ik dan...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bij mij was het Facebook, maar knap dat je zo lang hebt volgehouden! :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nog geen smartphone en heb er ook geen behoefte aan. Natuurlijk zou het voor veel dingen handig zijn, maar ik kan best leven zonder en ik wil vermijden dat ik ook (zoals sommige vrienden) tijdens gesprekken mijn facebook ga checken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Roken :'). En Facebook, denk ik dan. Op het begin vond ik dat ook echt niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb 7-8 jaar gedaan met 3 gsm's dien enkel kunnen bellen en sms'en.
    Ik heb het afdankertje van mijn vader gekregen in maart 2014. Ik heb vorige week geleerd hoe ik kan werken met facebook/messenger op smartphone. =P
    Whatsapp staat erop omdat mijn vader het gebruikte, maar ik heb het nog nooit aan gezet.
    Voor de rest heb ik 2 interessante apps op de gsm staan: busregeling en treinregeling (met vertragingen) en 2 spelletjes: Coindozer en Logo Quiz.

    Ik heb al bijna een half jaar dat ding en ik voel me nog steeds noob. Zeker wanneer ik het schuifknopje voor de wekker heb gemist en opeens mijn wekker niet meer kan uitzetten en daarom dan maar de hele gsm uitzet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben een echte geek dus ik kan me echt even niet voorstellen dat je geen smartphone wilde hebben, dat ding is zo intens handig, joh

    En ehm, ik riep altijd dat ik never nooit Weight Watchers zou gaan doen... terwijl ik as we speak zitten te balen dat ik mijn cursus vanochtend gemist heb. Same met hardlopen, verachten deed ik het. Tot ik het niet meer kon.

    Niets zo veranderlijk als de mens

    Ik heb nu een gsm die alles kan, maar ik bel en sms alleen.:'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 11:41 ]


    Queer zijn is gewoon alles