• Hallo ik heb 2 irri broers die me. De hele dag gek maaken 2 lieve ouders maar ik voel me zoo aleen :( ik weet niet warom. En mijn vrienden zijn op vakantie ( jep nu pas) dus ik heb niemand om mee te kletsen voelen julli je ook zo? Zo ja wat doen julli daar tegen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:17 ]

    Oh god nog meer spelfouten.
    Ga praten met een internetvriend?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nou ik heb ruzie met ze dus...

    Caraphernelia schreef:
    Oh god nog meer spelfouten.
    Ga praten met een internetvriend?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je kunt ook hier praten met iemand. :3 Let wel een beetje op je spelling, want daar zijn wij nogal streng in. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou wel graag met je willen praten maar om eerlijk te zijn schrikken de spelfouten me af. En wat betreft je broers, laat je niet gek maken door hun. Ze vinden het alleen maar leuk als je er op in gaat.

    Antiverveel tips:

    - Boeken lezen! Waan jezelf even in een andere wereld waar je geen last hebt van je broers.
    - Speel een spelletje. Vinden je ouders het niet leuk om 's avonds een potje Monopoly te spelen?
    - Vraag of je met je moeder mee mag om boodschappen te doen.
    - Met lekker weer kun je naar het zwembad gaan. Wie weet kom je daar wel leuke mensen tegen.
    - Quizlet is natuurlijk ook de ideale site om je niet te vervelen. Maak quizzen, schrijf of lees en verhaal of doe mee aan de forum spelletjes.

    Dit zijn maar een paar van de vele tips. Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Nog even en ik ga een topic aanmaken met de vraag of iedereen op hun spelling letten wil, lol.

    Zoals anderen ook al zeggen: Ga met een internetvriend(in) kletsen? Iemand van Quizlet, of een andere site. En heb je ruzie met de ene internetvriend, dan zoek je toch zo weer een andere internetvriend? :Y) Of ga zelf op stap. Ga met je hond wandelen, of zelf naar de winkels. Of ga tekenen of schrijven of een bezigheid. Als je afleiding hebt, heb je al snel niet meer het idee dat je alleen bent. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trouwens, als ik me verveel, dan ga ik nieuwe muziek ontdekken - 8tracks is daar een goede site voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Thanks voor de tips en oke ik let op < is dat goed geschijfen?

    Ik wil wel met je praten. Ik verveel me ook heel erg in de vakantie. Dus zit ik de hele tijd te lezen, films te kijken, of radio te luisteren.

    Teemo1 schreef:
    Thanks voor de tips en oke ik let op < is dat goed geschijfen?

    *geschreven. Voor de rest is het redelijk, maar let op je interpunctie (dus wanneer je komma's of punten moet zetten in een zin). Oké, nu voel ik me best wel een grammarnazi, maar veel mensen vinden het erg irritant als je veel fouten maakt en dan vooral met interpunctie dus.

    Je mag trouwens ook altijd met mij praten als je daar zin in hebt. ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kan mij uitleggen hoe ik de helderheid van mijn laptop kan aanpassen? :').
    Oké, nee, jk.

    Eh, ja, wat de rest al zegt: ga zelf wat ondernemen of een ander (internet)vriendje zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Teemo1 schreef:
    Thanks voor de tips en oke ik let op < is dat goed geschijfen?


    Jup, alleen is het geschreven.(:

    Alle tips die ik voor ogen had zijn al gegeven.^^

    Als je last hebt met spelling kun je altijd even met één van de bèta's praten, die zullen je graag tips geven.(:

    En ik wil trouwens ook gerust wat met je kletsen.^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Helianthus schreef:
    Je kan mij uitleggen hoe ik de helderheid van mijn laptop kan aanpassen? :').
    Oké, nee, jk.

    Eh, ja, wat de rest al zegt: ga zelf wat ondernemen of een ander (internet)vriendje zoeken.

    Even offtopic, is dat niet gewoon fn + f9 (zachter) of f10 (feller)? :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Even offtopic, is dat niet gewoon fn + f9 (zachter) of f10 (feller)? :3


    Bij mij is het juist f2 (zachter) en f3 (harder) :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •