• Welkom in



    De enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.




    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.




    >> Onbekende personen
    >> Fantasy & avontuur
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    Plaatje is aanklikbaar ^^.


    i put the fun in funeral

    Hoofdstuk 2 staat hierbij online:
    2.0 Kersenrood


    i put the fun in funeral

    Klinkt echt heel goed! Mocht dit 'n boek zijn, dan zou ik het lezen - ik lees eigenlijk geen verhalen op Quizlet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Klinkt echt heel goed! Mocht dit 'n boek zijn, dan zou ik het lezen - ik lees eigenlijk geen verhalen op Quizlet.


    Wauw, dankjewel, da's toch wel heel leuk om te horen ^^.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Wauw, dankjewel, da's toch wel heel leuk om te horen ^^.

    Graag gedaan. De titel is trouwens ook erg mooi.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoofdstuk 3 staat online:
    3.0 Onder dezelfde hemel


    i put the fun in funeral

    doet me denken aan limburg limbo land hahahah

    ontopic:

    heeel goed idee though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Klinkt leuk, ik zal eens bij je story gaan kijken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    TheBadWolf schreef:
    doet me denken aan limburg limbo land hahahah

    ontopic:

    heeel goed idee though


    Die reactie kreeg ik gister ook al :p. Limbo is iets uit de katholieke kerk, daar heb ik het vandaan.

    Aerials schreef:
    Klinkt leuk, ik zal eens bij je story gaan kijken.


    Dankjewel ^^.


    i put the fun in funeral

    Hoofdstuk 4 staat alweer online ^^.
    4.0 Doodgelopen


    i put the fun in funeral