• Naam: Stephanie

    Leeftijd: Ik ben alweer 20, sinds afgelopen maandag haha

    Woonplaats: In een stad in het westen van Brabant

    Kort iets over mezelf: Lezen is altijd één van mijn grootste hobby’s geweest, al van kleins af aan eigenlijk. De boeken die bij mij in de kast staan zijn vaker dan één keer gelezen. Ik lees veel soorten verhalen, maar de fantasy gerichte verhalen trekken mij het minste. Sommigen zijn echt heel goed geschreven, maar dat genre heeft me nooit aangetrokken, en ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren haha. Maar goed, ieder zijn smaak, right? Over het algemeen schrijf ik alleen fanfictions, en dan nog het liefste voetbal gerelateerd, maar ik sta ook open voor OP verhalen, dat wil ik ook graag een keer proberen.

    Stand alones: Ik schrijf eigenlijk nooit Stand Alones.. :x

    Fanfictions: Deze schrijf ik uiteraard wel! Ik schrijf wel altijd samen met iemand, dat vind ik gewoon leuker.

    Lopend verhaal: Hieronder dus alleen een lijstje met mijn lopende fanfictions.

    Road to Brazil || Lionel Messi Dit verhaal schrijf ik samen met Vamos
    We Own The Night - Cristian Tello Dit verhaal schrijf ik samen met MILANOx
    We Both Realize – Louis Tomlinson Dit verhaal schrijf ik samen met Mortaliam
    Shadow Love – Liam Payne Dit verhaal schrijf ik samen met kimsky


    Afgelopen verhalen:



    Ik hoop dat het enigszins duidelijk is zo, en als je een verhaal met mij wilt schrijven, stuur me dan zeker een privé bericht!(flower)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 10:47 ]


    Faith is everything.