• De Test gaat over Amerika in de toekomst, net als Divergent en The Hungergames.
    Het land waar het over gaat, het Verenigde Gemenebest, bestaat uit een grote stad, Tosu City, en veel kolonies.
    In de toekomst zijn er zeven oorlogsfasen geweest.
    Bij de eerste vier vernietigden mensen elkaar en de aarde.
    Bij de laatste drie sloeg de aarde terug, tot je bijna nergens meer kon leven.
    In Tosu City leefden nog wel mensen, een redelijk grote groep.
    Zij bedachten dat er sterke leiders moesten komen die nergens voor terug deinsden.
    Daarom werd de Test bedacht.
    Na 50 jaar werd de Test gruwelijker.
    Eerst was de Test er alleen om de slimheid van de kinderen die klaar waren met hun school te testen.
    Daarna werd het drastisch veranderd.
    Vanaf dat moment was het zo, dat als je faalde, je weg gehaald zou worden.
    Degene die aan de Test meedoen, weten dit niet.

    De Test zelf bestaat na 50 jaar uit vier Fases;
    1. Slimheid testen
    2. Werken in een groep
    3. Problemen oplossen
    4. Overleven

    Alleen in de eerste twee fases blijf je zoieso leven.
    Je mag personages hebben die bezwijken aan de druk van de test.
    Aan het einde gaan 20 personages door naar de Universiteit, wie van de mensjes die fase 4 hebben overleefd dat worden, worden random gekozen.
    Geen limiet op het aantal personages die je kunt hebben.
    Minimaal 200 woorden.
    De kandidaten van de Test komen uit de kolonies, niet uit Tosu City.
    De kandidaten zijn 16 jaar.

    Rol:
    Naam:
    Kolonie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij uiterlijk graag ook een foto:)
    Één van de kolonies is Vijf Meren, over de kolonies wordt niet heel veel gezegd in de boeken, dus mag je zelf ook een naam bedenken.

    Rollen:


    Meisjes:
    - Delia Meren~ Drietal Regen ~ CharmedPiper
    - Annabeth Kane ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Calene Naria Hyde ~ De Zeven Vuren ~ Mashtonx
    Jongens:
    - Jensen Lance Kieron Jakeson ~ De Zeven Vuren ~ GuardianDevil
    - Zack Maarsman ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Matt Campbell ~ De Splitsing ~ AsshiexIrwin
    - Caleb Thomas Prayer ~ Ames ~ Mashtonx


    Verhaal wat uitgebreider:

    De beste, slimste zestienjarigen worden uitgekozen om mee te doen aan de Test.
    Voor degenen die uitgekozen worden, is het een hele grote eer.
    Ze worden opgehaald in het gemeentehuis van hun kolonie, die geleid wordt door een magistraat, en vertrekken dan naar Tosu City.
    Ze reizen met een Skimmer
    In Tosu City worden ze meteen naar de eetzaal begeleid, waar de kandidaten een uitlegpraatje krijgen over hoe fantastisch het is dat ze allemaal gekomen zijn.
    (Als je niet komt word je dood geschoten).
    Na het eten worden de kamerindelingen bekend. Je slaapt met een ander mensje op de kamer.
    De volgende ochtend wordt je wakker gemaakt en moet je naar de eetzaal.
    Voordat je de eetzaal binnengaat, krijg je een armband. In die armband zit een microfoontje, de kandidaten weten dat niet.
    Op die armband staan twee symbolen. Onder het symbool van je groep en daarboven je persoonlijke symbool.
    De armband van de hoofdpersoon uit het boek ziet er zo uit.
    Als je de armband omhebt kan hij maar op één manier los, die manier is geheim.
    Dan moet je de eetzaal binnen, ga je eten, ontmoet je mensen uit andere kolonies.
    Als iedereen heeft gegeten wordt iedereen opgeroepen naar de hal.
    Daar wordt de hele grote groep in 10 groepen van ongeveer 20 verdeeld.
    Die groepen worden één voor éen opgeroepen om naar een zaal te gaan.
    Daar krijg je de eerste Test. Één examen dat 4 uur duurt.
    Je krijgt een week lang examens en daarna heb je twee dagen vrij.
    Daarna begint de tweede test. Bij de tweede test worden er random 5 namen opgenoemd, dat zijn je teamgenoten waarmee je samen moet werken.
    Jullie moeten dan omstebeurt een kleine toets maken. Als een toets is gemaakt, en jij probeert de deur te openen, krijg je een schok en lig je eruit.
    Dit is één dag.

    De derde Test wordt iedereen naar een grote zaal gebracht en krijg je een doos met een probleem erin.
    Jij moet dat probleem oplossen.
    Het kan zijn dat er een ander, klein doosje bij zit.
    Als je dat doosje opent, ga je dood.
    Als je bij 1 van die problemen een giftige plant eet(1 van de onderdelen, giftige& eetbare planten scheiden), ga je ook dood.
    Als je na die Test aangeeft dat je hulp wilt, lig je eruit!

    Vlak voor de Vierde test wordt je naar een magazijn gebracht.
    Je mag dan drie dingen kiezen, die jij denkt nodig te hebben om te overleven.
    Die neem je dan mee, naast de 2 dingen die je mee mocht nemen van huis.
    Wat je kunt kiezen:
    - atlas
    - EHBO tasje
    - een wapen
    - kompas
    - vuurmaker set
    - water+ chemicaliën om het water schoon te maken
    - wandelschoenen
    - alles wat je verder ook maar nodig kan hebben
    Je krijgt 5 minuten om 3 dingen uit te kiezen.
    Als je binnen die tijd niks gekozen hebt, heb je pech.
    Na doe 5 minuten wordt je meegenomen naar een Skimmer.
    Je wordt gedropt in wat ooit Chicago was en moet zelf de weg terug naar Tosu City vinden.
    Onderweg kom je allemaal gemuteerde beesten tegen.
    Ook vind je soms felblauwe oases. Als je daarheen gaat ontploft de oase en kun je sterven.
    Je kunt bondgenootschappen sluiten, maar je hebt een kans dat je bondgenoten jou vermoorden.


    Topics:
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 15:06 ]


    be gay do crimes

    Ik wil best wel meedoen, maar ik ben nog niet zo'n wonder in RPG'en. Is dat een probleem?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Meisje graag ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Emily Seija Cole.


    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart 18 Augustus.
    Kolonie: Twee zeeën.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Ik ga later verder x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 19:06 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    GuardianDevil schreef:
    Ik wil best wel meedoen, maar ik ben nog niet zo'n wonder in RPG'en. Is dat een probleem?


    Nee, ik heb hiervoor nog maar aan twee RPG's meegedaan.
    Eigenlijk is het een beetje zoiets als een verhaal schrijven met heel veel mensen:)


    be gay do crimes

    Redrosex schreef:
    Naam: Emily Seija Cole.


    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart 18 Augustus.
    Kolonie: Twee zeeën.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Ik ga later verder x


    Is goed hoor:)
    Dat wat ik gebruik om ze bij de rollen heb gezet stond er al bij:)


    be gay do crimes

    Hahaha! Ik heb gisteren deze boeken besteld en ze vandaag binnen gekregen en dan zie ik nu ineens dit topic wat ik ergens heel erg grappig vind. Maar ik weet niet of het handig is als ik me nu in ga schrijven, dat ligt er eigenlijk aan wanneer jullie met dit rpg zouden willen beginnen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 23:00 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Doe dan maar een jongen :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil me uitschrijven sorry.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Jensen Lance Kieron Jakeson


    Geslacht: Mannelijk
    Kolonie: De Zeven Vuren
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 13 juni

    Innerlijk: Jensen heeft nogal de aanleg om in de problemen te komen doordat hij zorgvuldig sarcastische opmerkingen maakt. Hij weet zes van de tien keer wanneer hij de juiste opmerkingen moet maken. Hij komt bij de meeste stoer over, maar eigenlijk heeft hij een groot hart en helpt mensen in nood. Hij is niet zo'n pester en komt op voor de zwakkere. Hij vindt het aan de ene kant moeilijk om zijn gevoelens te uitten naar mensen, aan de andere kant kan hij wel goed praten met zijn vrienden. In nieuwe groepen is hij eerst afwachtend, maar naarmate hij langer in de groep zit, des te meer hij gaat praten. Hij kan altijd wel lachen en is moeilijk kwaad te krijgen. Hij haat het om bemiddelaar te zijn bij ruzies, en weet in dat soort situaties niet goed wat hij moet doen. Dit komt mede door zijn ouders, die toen hij jong was ontzettend veel ruzie maakten. Hij lacht vaak en is goed gehumeurd, ook na een dag met tegenslagen blijft hij positief.


    Uiterlijk: FC: Grant Gustin Jensen heeft een kuif, die hij in meerdere modellen zet. Zijn ogen zijn groen gekleurd. Als hij zijn tanden bloot lacht, zie je hagelwitte tanden. Hij heeft verschillende littekens, die hij heeft opgelopen toen hij mensen verdedigde. Hij heeft een litteken op zijn rechter bovenarm, die hij heeft opgelopen als klein jongetje toen hij het tegen oudere jongens opnam om zijn buurmeisjes te beschermen. Hij is daar met een mes gestoken, de snee loopt van zijn schouder tot aan zijn elleboog. Jensen is 1.88, en doet niet moeilijk over zijn lengte. Hij heeft over zijn gehele linker schouderblad een tattoo, en hij is er erg trots op.

    Extra: Zijn ouders zijn nooit getrouwd, en hebben een knipperlicht relatie. Van Jensens geboorte tot zijn achtste is zijn moeder bij zijn vader geweest, waarna ze tot zijn tiende weggeweest is. Zo kwam ze terug en zo ging ze weer weg, en daarom vindt Jensen het moeilijk om afscheidt te nemen van iemand van wie hij houdt.



    Zo goed? Ik hoop van wel :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weetje, ik ga het gewoon doen! Zou ik een meisje kunnen reserveren (ik ben echt bagger met jongens maar als het niet anders kan wil het wel proberen)? Want dat boek heb ik mijzelf kennende toch binnen een paar dagen uit!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 23:01 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Redrosex schreef:
    Ik wil me uitschrijven sorry.


    Jammer!


    be gay do crimes

    Mashtonx schreef:
    Hahaha! Ik heb gisteren deze boeken besteld en ze vandaag binnen gekregen en dan zie ik nu ineens dit topic wat ik ergens heel erg grappig vind. Maar ik weet niet of het handig is als ik me nu in ga schrijven, dat ligt er eigenlijk aan wanneer jullie met dit rpg zouden willen beginnen.

    Weetje, ik ga het gewoon doen! Zou ik een meisje kunnen reserveren (ik ben echt bagger met jongens maar als het niet anders kan wil het wel proberen)? Want dat boek heb ik mijzelf kennende toch binnen een paar dagen uit!


    Ik wil beginnen bij ongeveer 20 personen, misschien iets meer.
    Jeej! Leuk dat je mee doet:)
    Je mag ook meerdere personen:)
    Ik ben ook echt bagger met jongens, maar doe er ook toch maar een, anders heb je straks bijna alleen meisjes...


    be gay do crimes

    GuardianDevil schreef:
    Naam: Jensen Lance Kieron Jakeson


    Geslacht: Mannelijk
    Kolonie: De Zeven Vuren
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 13 juni

    Innerlijk: Jensen heeft nogal de aanleg om in de problemen te komen doordat hij zorgvuldig sarcastische opmerkingen maakt. Hij weet zes van de tien keer wanneer hij de juiste opmerkingen moet maken. Hij komt bij de meeste stoer over, maar eigenlijk heeft hij een groot hart en helpt mensen in nood. Hij is niet zo'n pester en komt op voor de zwakkere. Hij vindt het aan de ene kant moeilijk om zijn gevoelens te uitten naar mensen, aan de andere kant kan hij wel goed praten met zijn vrienden. In nieuwe groepen is hij eerst afwachtend, maar naarmate hij langer in de groep zit, des te meer hij gaat praten. Hij kan altijd wel lachen en is moeilijk kwaad te krijgen. Hij haat het om bemiddelaar te zijn bij ruzies, en weet in dat soort situaties niet goed wat hij moet doen. Dit komt mede door zijn ouders, die toen hij jong was ontzettend veel ruzie maakten. Hij lacht vaak en is goed gehumeurd, ook na een dag met tegenslagen blijft hij positief.


    Uiterlijk: FC: Grant Gustin Jensen heeft een kuif, die hij in meerdere modellen zet. Zijn ogen zijn groen gekleurd. Als hij zijn tanden bloot lacht, zie je hagelwitte tanden. Hij heeft verschillende littekens, die hij heeft opgelopen toen hij mensen verdedigde. Hij heeft een litteken op zijn rechter bovenarm, die hij heeft opgelopen als klein jongetje toen hij het tegen oudere jongens opnam om zijn buurmeisjes te beschermen. Hij is daar met een mes gestoken, de snee loopt van zijn schouder tot aan zijn elleboog. Jensen is 1.88, en doet niet moeilijk over zijn lengte. Hij heeft over zijn gehele linker schouderblad een tattoo, en hij is er erg trots op.

    Extra: Zijn ouders zijn nooit getrouwd, en hebben een knipperlicht relatie. Van Jensens geboorte tot zijn achtste is zijn moeder bij zijn vader geweest, waarna ze tot zijn tiende weggeweest is. Zo kwam ze terug en zo ging ze weer weg, en daarom vindt Jensen het moeilijk om afscheidt te nemen van iemand van wie hij houdt.



    Zo goed? Ik hoop van wel :3


    Haha, ja hoor:)


    be gay do crimes

    Ik ga mijn personnage herschrijven, is dat goed ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Ik ga mijn personnage herschrijven, is dat goed ?


    Ja hoor:)
    Als de RPG echt is begonnen kan het niet meer;)


    be gay do crimes