• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: WC Experience > Pannekoek

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 21:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2014 - 21:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk het ook ;x


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Ik denk het ook ;x

    Oh yay, ik ben niet de enige. :'D
    Ik vind gewoon dat ze totaal dezelfde schrijfstijl hebben en dan de naam. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh yay, ik ben niet de enige. :'D
    Ik vind gewoon dat ze totaal dezelfde schrijfstijl hebben en dan de naam. ;x


    Toen ze geband werd heette ze princesparis. Ik vind het verdacht ;x


    26 - 02 - '16

    Nu je het zegt, idd.


    Queer zijn is gewoon alles

    OMG ZO GENIAAL ALS DAT ZO IS! :'D eindelijk weer herrie. :Y)
    Maar ik denk het niet. Ik heb in ieder geval nog geen rare dingen opgemerkt van die user. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Doge schreef:
    (...)

    Toen ze geband werd heette ze princesparis. Ik vind het verdacht ;x

    Ik heb zin om haar te melden met de vraag of ze niet even een IP-check willen doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb zin om haar te melden met de vraag of ze niet even een IP-check willen doen.


    Doe maar D:


    26 - 02 - '16

    Dat helpt geen reet, ze is permanent geband, dus haar IP en emailadres, als ze Hale is zit ze op een andere IP dan vroeger.(en een ander mailadres.)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Dat helpt geen reet, ze is permanent geband, dus haar IP en emailadres, als ze Hale is zit ze op een andere IP dan vroeger.(en een ander mailadres.)


    Je kan je ip adres wijzigen met zo'n programmaatje. Ik ben echt geen nerd, maar zelfs ik weet dat D:


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Je kan je ip adres wijzigen met zo'n programmaatje. Ik ben echt geen nerd, maar zelfs ik weet dat D:


    Ook, dus als ze Hale is, alhoewel het mss redelijk onwaarschijnlijk is, heeft ze een ander IP.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Dat helpt geen reet, ze is permanent geband, dus haar IP en emailadres, als ze Hale is zit ze op een andere IP dan vroeger.(en een ander mailadres.)

    Een IP-adres kun je niet zomaar veranderen, en ik denk niet dat ze speciaal gaat verhuizen om terug op Quizlet te kunnen. Maar goed, ik heb haar gemeld, we zullen spoedig weten of ik juist zit. :v


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Een IP-adres kun je niet zomaar veranderen, en ik denk niet dat ze speciaal gaat verhuizen om terug op Quizlet te kunnen. Maar goed, ik heb haar gemeld, we zullen spoedig weten of ik juist zit. :v


    Dat kan wel ;x


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Je kan je ip adres wijzigen met zo'n programmaatje. Ik ben echt geen nerd, maar zelfs ik weet dat D:

    Je kunt het wel wijzigen, maar het lijkt me ook maar verdacht als men dan uitkomt op het adres van iemand die in een fabriek zou moeten wonen volgens dat adres.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Een IP-adres kun je niet zomaar veranderen, en ik denk niet dat ze speciaal gaat verhuizen om terug op Quizlet te kunnen. Maar goed, ik heb haar gemeld, we zullen spoedig weten of ik juist zit. :v


    Ze kan natuurlijk wel gewoon toevallig zijn verhuisd en een nieuwe IP hebben. En dat ze na een tijdje zin had om eens op Q te komen kijken aangezien dat nu kan.

    Maar het lijkt me onwaarschijnlijk allemaal though, haha.

    Edit: Wat is het nut van melden? De user heeft nog helemaal geen activiteiten op dat Q account. :'D hahaha

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Een IP-adres kun je niet zomaar veranderen, en ik denk niet dat ze speciaal gaat verhuizen om terug op Quizlet te kunnen. Maar goed, ik heb haar gemeld, we zullen spoedig weten of ik juist zit. :v


    Een andere computer met andere harde schijf.


    Queer zijn is gewoon alles