• He Lads,

    Ben ik weer met een oproep voor Covers. Ik heb namelijk nog twee verhalen waar ik geen cover voor heb, die ik toch ontzettend graag wel zou willen. Er zit geen haast achter, maar ik zou hem toch wel een keer willen hebben! :]

    Beide verhalen zijn een fanfiction, de eerste:

    Keep Calm and Carry on - bbc Sherlock.
    Colinda en Natasja zijn elkaars beste vriendinnen. Ze wonen samen in een huisje aan de Paddington Street in het drukke Londen. Na een moord op de buurman, staat hun hele leven op de kop. Natasja is de hoofdverdachte en word uit huis gehaald, waardoor Colinda alleen achter blijft. Het eerder zo'n normale en rustige leven van de meiden is omgezet tot een groot, chaotisch gebeuren met teveel raadsels en onduidelijkheden.
    Natasja besluit niet meer terug te gaan naar Paddington Street en laat Colinda met niet meer dan een afscheidsbrief achter. Colinda is echter vastberaden haar vriendin terug te vinden en achter de waarheid te komen. Hiervoor heeft ze wel de hulp nodig van 's Londens beste detective en zijn hulp.

    - De enige eisen die ik heb voor deze cover is, dat ik graag Sherlock Holmes en Moriarty op de voorkant zie en natuurlijk de titel erop heb staan: Keep Calm and Carry on.
    Verder heb ik er geen eisen aan en mag je je eigen fantasie los laten gaan!


    Mijn tweede verhaal:

    Writing your own life - Mega fanfiction

    Iedere keuze die je maakt, bepaalt de rest van je leven. En toch gebeuren er soms dingen die je niet had zien aankomen. Wat nou als je een manier vind waarop je alles zelf kon beslissen? Waarin jij bepaalde hoe je leven ging, hoe de wereld werd..

    Kate kocht maanden geleden een prachtige pen en boekje. Ze negeerde de waarschuwing om niet met die pen in het boekje te schrijven, niet wetend dat ze daardoor in de problemen kwam. Kate belandt in een onbekende, fantasie wereld. En ook haar beste vriendin, Sky, is niet meer in de echte wereld. De twee zijn van elkaar gescheiden door de vloek van de pen en het boekje. Om deze vloek te verheffen en weer in de echte wereld te belanden, moeten ze bij elkaar komen op een speciaal punt. Dit punt ligt alleen in wéér een andere wereld.. Ze gaan door verschillende fantasiewerelden, van vampiers tot ridders en van piraten naar elfen, om nog maar te zwijgen van de grote draken die ze zien. En telkens weer moeten ze op een nieuwe manier de poort naar een andere wereld vinden, waarbij ze de hulp van anderen nodig hebben. Tijdens deze lange, zware en moeilijke tocht maken ze de mooiste, maar ook verschrikkelijkste dingen mee die een mens kan meemaken. Maar tegelijkertijd leren ze veel nieuwe mensen kennen en sluiten ze vriendschappen. Wat als ze elkaar eindelijk vinden en terug kunnen naar de echte wereld? Moeten ze hun nieuwe vrienden en het nieuwe leven achterlaten?

    - Voor deze cover heb ik alleen de eis dat de titel erop staat: Writing your own life.
    Maar misschien is het voor jullie handig om te weten dat het een fanfiction is van:
    Vampire Diaries, Twilight, bbc Sherlock, Ripper Street, bbc Robin Hood, Lord of the Rings, Game of Thrones, Pirates of the Carribbean en nog meer.


    Ik hoop dat er iemand is die het een leuke uitdaging vind om een van de twee covers (of allebei) voor me te maken! Ik weet niet echt wat ik er voor terug kan doen, maar als je zelf iets weet.. Mag je het zeggen! :]

    Dank.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mm, ik wil de laatste wel proberen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik wil beide wel proberen, als je ze nog nodig hebt ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Als je nog iemand nodig hebt om beide covers te proberen wil ik straks wel eens proberen om een mooie cover te maken (voor beide stories 1)


    Life is short, so carpe f*cking diem!

    O super! Ik heb nog altijd niets! :$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    Ik hoop dat je hem wat vind, (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oeps ik zie dat ik een titel fout heb, ik verander hem morgen wel (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hijs wel vet ja! ^^


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zo, hier met de juiste titel,


    Ik hoop dat je er wat mee kunt ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Waetford schreef:
    Zo, hier met de juiste titel,


    Ik hoop dat je er wat mee kunt ^^


    Supergaaf! Dankjewel! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Als je nog iemand nodig hebt om beide covers te proberen wil ik straks wel eens proberen om een mooie cover te maken (voor beide stories 1)


    _______________
    Get fast success in 156-215.75 vce and Montclair State University exam questions by using our latest exam.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 13:32 ]

    devil20 schreef:
    Als je nog iemand nodig hebt om beide covers te proberen wil ik straks wel eens proberen om een mooie cover te maken (voor beide stories 1)


    _______________
    sultan


    Jaa, als je wilt. Graag!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zijn er nog mensen bezig met de covers? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.