• Twee weken geleden had ik een topic aangemaakt over mijn nieuwe username, Shirtsleeves, en dat ik daarna nog een keer mijn username zou veranderen en dan weer terug zou krabbelen naar Mulleroni. Dit is dan nog steeds mijn plan. Dus... mijn nieuwe username is Horings! *O*

    Het is de achternaam/bromance van Luke Hemmings en Niall Horan. Horings, dus. Nou ja, ik weet niet of dit de ''officiële'' benaming ervoor is, maar dit toverde ik eruit.

    Alright - welke username heb jij het langst gehad? Hoe lang was dat dan precies?

    Mulleroni: Mulleroni staat voor Mullingford en Peperoni. Ik was ooit Mullingford en een vriendin van mij op Quizlet heette toen Peperoni. Met die usernames zijn we bevriend geworden en dus kwamen we op het idee om daar shipnamen mee te maken. Ik Mulleroni en zij Peperford.

    Shirtsleeves: Een liedje van Ed Sheeran.

    En nu ben ik nieuwsgierig welke username jij van de drie het leukst/beste vinden. Zou je zo vriendelijke willen zijn deze vraag even te beantwoorden?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:49 ]

    Welke username van deze drie vind je het leukst?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb toch voor Horings gekozen omdat ik het een geweldige ship vind :3

    Om antwoord te geven op je vraag; ik denk dat ik deze username het langst heb. Over het algemeen wijzig ik het zodra het kan, maar ik kan nu mijn naam al wijzigen, heb het echter nog niet gedaan. #proud

    Ashtonished schreef:
    Ik heb toch voor Horings gekozen omdat ik het een geweldige ship vind :3

    Om antwoord te geven op je vraag; ik denk dat ik deze username het langst heb. Over het algemeen wijzig ik het zodra het kan, maar ik kan nu mijn naam al wijzigen, heb het echter nog niet gedaan. #proud


    Voor jouw doen is dat een grote prestatie. I am proud too. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Pfff, gaan we weer, Annemarije? (; Ik kies voor Mulleroni. Klinkt het leukste. :Y)

    Mijn langste username? Mijn allereerste, haha: LiveForLove. Ik heb die minstens een halfjaar gehad. Ik moet ook zeggen dat ik ook geen enkele username heb die ik niet zou terug willen nemen, omdat hij "beschamend" is. (;


    Deep inside, I've never felt alive