• Heey ^^
    Ik ga dus spoedig alleen wonen. (september of oktober, afhankelijk van wanneer ik een appartementje heb gevonden)
    Nu ben ik voor mezelf een lijstje aan het maken met wat ik verwacht aan vaste kosten (maandelijks/3maandelijks/jaarlijks)
    Maar om eerlijk te zijn vlot het tot nog toe niet zo snel omdat ik geen idee heb hoeveel dat voor één persoon zou zijn.
    Ik heb wel al een paar forums afgeschuimd opzoek naar info, maar de situatie van velen van hen was zo anders dan de mijne dat ik me daar niet op wilde baseren.
    Nu vroeg ik me dus af of er tussen jullie zijn die in België wonen en me hier een ruwe schatting van zouden kunnen geven?
    Ik doe het helemaal in mijn eentje (misschien wel belangrijk voor sommige kosten)
    Als jullie dit niet hier in het forum willen plaatsen mag je me ook altijd pb'en.
    Ik hoop dat iemand me kan helpen :')

    (Sorry als dit topic verkeerd staat, ik was niet zeker waar het te plaatsen)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ga niet in een apartement wonen, maar ik ga wel op kot in Belgie. Je moet kijken hoeveel de huur is en wat er in de huur inbegrepen is (water, elektriciteit, wifi, gas) en gemeentetaks moet je meestal ook wel betalen, maar dat is in Leuven eenmaal per jaar. Nu weet ik niet zeker of afval bij die gemeentetaks zit, anders moet dat ook nog apart.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ga niet in een apartement wonen, maar ik ga wel op kot in Belgie. Je moet kijken hoeveel de huur is en wat er in de huur inbegrepen is (water, elektriciteit, wifi, gas) en gemeentetaks moet je meestal ook wel betalen, maar dat is in Leuven eenmaal per jaar. Nu weet ik niet zeker of afval bij die gemeentetaks zit, anders moet dat ook nog apart.


    Ik zoek een appartementje in de prijsklasse van zo'n 500-550€ (goedkoper vind je in mijn regio niet veel, tenzij je op kot/studio gaat)
    Ik heb vooral geen benul hoeveel iemand gemiddeld betaald aan kosten als water/elektriciteit/verzekeringen/belastingen etc. (en dat zijn toch maandelijks belangrijke kosten)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik had onlangs een documentje gemaakt met zulke kosten, weliswaar voor samenwonen, maar helaas is mijn computer stuk en kan ik daar niet aan. Anders had ik het wel eventjes gestuurd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik had onlangs een documentje gemaakt met zulke kosten, weliswaar voor samenwonen, maar helaas is mijn computer stuk en kan ik daar niet aan. Anders had ik het wel eventjes gestuurd.


    Oh, toch bedankt :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik kan je helaas niet helpen.. maar ik wil je wel heel veel succes wensen! ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.