• Beloved actor Robin Williams died at the age of 63 on Monday, authorities and his wife have confirmed.

    Police were the first to announce the death of Williams, who was discovered “unconscious and not breathing inside his residence” in Tiburon, California. A police report was the original source of the announcement.

    “The Sheriff’s Office Coroner Divison suspects the death to be a suicide due to asphyxia,” the report says.


    Lees meer hier. Hypable is altijd snel met dingen, er komen langzaamaan meer sources en het is in de VS inmiddels op het nieuws.

    Oh, ik ben echt heel erg geschrokken, dit is onwerkelijk zeg... Hij was zo'n goede acteur! Een van mijn lievelingsacteurs, om eerlijk te zijn.


    Your make-up is terrible

    Huh, wat? Niet dat ik nou zo veel weet van acteurs, zag ik dit niet aankomen. Wat erg :c Rest in peace.
    Hij was echt een goede acteur.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 1:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Ja, had net ook een topic aangemaakt maar was blijkbaar te laat.
    Heb het nieuws ook net gelezen van familie uit Canada en Amerika.
    Twitter staat trouwens vol.
    Ik ben er echt niet goed van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh my god, ik las het net op Tumblr ja.
    Hij was altijd een van mijn favoriete acteurs geweest, Rest In Peace )':

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 1:20 ]


    El Diablo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deerstalker schreef:
    Huh, wat? Niet dat ik nou zo veel weet van acteurs, zag ik dit niet aankomen. Wat erg :c Rest in peace.
    Hij was echt een goede acteur.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Er kwam vandaag nog een reclame van hem in een nieuwe show, ohgod. I loved him as the Voice of genie in Aladdin. Het was een geweldige acteur..

    Hij was vanaf mijn childhood al een favoriet van me, echt een geweldige acteur.
    Ik las het net op facebook en ik dacht eerst, dit moet een grap zijn, de persoon die het post maakt wel vaker van dat soort vage/rare grappen, maar toen zag ik er steeds meer verschijnen en kwam het bij me aan ):
    R.I.P.


    Credendo Vides

    Big shock! Ik kon het eerst niet geloven en dacht dat het weer een onsmakelijke grap was zoals wel eens gebeurd. Spijtig genoeg is het echt x'( r.i.p!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Verschrikkelijk nieuws. Hij was een geweldige acteur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Verschrikkelijk nieuws. Hij was een geweldige acteur.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het ook eerst op FB gelezen, en heb bet toch eens gedubbelcheckt op nieuwssites.
    Hij was een van de beste acteurs die nu op het witte doek verscheen/verschijnt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik las het ook net. Ik vind het zo verschrikkelijk dat hij naar de buitenwereld toe zo vrolijk en grappig was, terwijl hij zelf problemen had. Het is vreselijk dat hij dit als enige oplossing zag (als het klopt dat het zelfmoord was), en ik hoop dat hij nu gelukkig kan zijn zonder pijn of wat da ook. RIP.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik las het vanochtend op twitter... Heel erg voor de nabestaande


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat vreselijk, zeker voor zijn dierbaren. Hij was zo'n geweldige acteur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Please_Charon schreef:
    Verschrikkelijk nieuws. Hij was een geweldige acteur.

    RIP.


    Don't walk. Run, you sheep, run.