• Beloved actor Robin Williams died at the age of 63 on Monday, authorities and his wife have confirmed.

    Police were the first to announce the death of Williams, who was discovered “unconscious and not breathing inside his residence” in Tiburon, California. A police report was the original source of the announcement.

    “The Sheriff’s Office Coroner Divison suspects the death to be a suicide due to asphyxia,” the report says.


    Lees meer hier. Hypable is altijd snel met dingen, er komen langzaamaan meer sources en het is in de VS inmiddels op het nieuws.

    Oh, ik ben echt heel erg geschrokken, dit is onwerkelijk zeg... Hij was zo'n goede acteur! Een van mijn lievelingsacteurs, om eerlijk te zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik zag het net op Tumblr. Wat vreselijk. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Please_Charon schreef:
    Verschrikkelijk nieuws. Hij was een geweldige acteur.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Novoselic schreef:



    R.I.P. Hij was een geweldige acteur, Ben eigenlijk met hem opgegroeid, met de films die ik keek toen ik jong was, had hij vaak de hoofdrol. Hij zal gemist worden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Morticia schreef:
    Wat vreselijk, zeker voor zijn dierbaren. Hij was zo'n geweldige acteur.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "



    Ik vond dit heel erg mooi gevonden van 9GAG. Robin Williams was een geweldige acteur en ik vind het afschuwelijk voor zijn familie en vrienden dat zijn leven zo heeft moeten eindigen - te jong en waarschijnlijk door zelfmoord. Hij zal worden gemist door vrienden en familie om hem als persoon, door fans en kijkers van zijn werk om zijn acteertalenten. Ja, hij zal worden gemist. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had echt tranen in mijn ogen toen ik de tweet: "Genie, you're free." zag (was vanwege zijn dood). Echt verschrikkelijk dat hij er niet meer is. RIP


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het vreselijk. Hij was echt een hele goede acteur.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lantea schreef:
    Ik had echt tranen in mijn ogen toen ik de tweet: "Genie, you're free." zag (was vanwege zijn dood). Echt verschrikkelijk dat hij er niet meer is. RIP


    Kippenvel als ik dit soort dingen lees. Geweldige acteur, niet alleen in zijn komische rollen, ook zijn serieuze rollen waren perfect. Groot en tragisch verlies.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Een hele goede acteur en komiek is heen gegaan. Ik hoop dat hij nu vrede heeft en dat hij mag rusten in vrede.


    Physics is awesome

    Please_Charon schreef:
    Verschrikkelijk nieuws. Hij was een geweldige acteur.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Gusteau schreef:



    Ik vond dit heel erg mooi gevonden van 9GAG. Robin Williams was een geweldige acteur en ik vind het afschuwelijk voor zijn familie en vrienden dat zijn leven zo heeft moeten eindigen - te jong en waarschijnlijk door zelfmoord. Hij zal worden gemist door vrienden en familie om hem als persoon, door fans en kijkers van zijn werk om zijn acteertalenten. Ja, hij zal worden gemist. :c


    Wauw, dat is idd mooi gevonden. Wat een geweldig acteur was hij, en ook als persoon vond ik hem heel sympathiek overkomen. RIP.


    Dit filmpje vond ik persoonlijk heel bijzonder van hem.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    RIP, Robin Williams. Hij was een geweldige acteur en komiek en een deel van mijn jeugd is toch gevormd door hem en zijn films.

    Ik lees wel overal dat ze niet kunnen begrijpen dat hij zelfmoord heeft gepleegd, want 'hij was een komiek en altijd zo energiek en vrolijk'. En toen vond ik deze column, die het gewoon perfect uitlegt. Dus aan alle mensen die denken dat mensen zoals Robin Williams immuun zijn voor depressie, etc, raad ik aan het te lezen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Morticia schreef:
    Wat vreselijk, zeker voor zijn dierbaren. Hij was zo'n geweldige acteur.


    Everything is illuminated by the light of our past.



    R.I.P. Robin Williams <'3 Een van mijn grootste inspiratiebron toen hij voor Peter Pan speelde en Mrs Doubtfire in mijn kindertijd en later in Dead Poet Society; Patch adams en de rest van al zijn films. Een grootste acteur die met zijn films iedere keer emoties naar boven werkte.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 20:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya