• Wat denk jij?

    33.3% (4 stemmen)
     
    Michael is sexy.

    8.3% (1 stem)
     
    Ik ship eerder Mishton.

    8.3% (1 stem)
     
    Nou, ik ship Guke.

    8.3% (1 stem)
     
    Melissa is een selfieverslaafde idiote pervy trol. <3

    8.3% (1 stem)
     
    Miriam is cool.

    33.3% (4 stemmen)
     
    Pedopaard.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik word weer saddie. Oh gosh. Ik ga denk ik maar schijven. - Mir, wil je nog een one shot, kan je aanvragen.


    Danmarks Dynamite.

    Oh oke haha ja ik ga aanvragen. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb weer toegang tot de lekkere boxen. MUSIC ALL THE WAY <3

    Pfieeuw, daar had ik bijna mijn 11.000ste post gemist. Wilde net druk gaan zijn in allemaal topics c:

    11.000 IS VOOR JULLIEEE IIEEEH <3

    Rojinski schreef:
    (...)

    IK BEN ER OOK GUYS.
    Dat haalt iedereen vast over. :'D


    Ja, vast ._.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lieke's One Shot, tho.


    Danmarks Dynamite.

    Mishton schreef:
    Ik heb echt geen leven deze vakantie haha. Series kijken all the way. :'D

    Ik las seks.



    AHAHAHAHAHAHAHA WTF AHAHAHA LOLOLOLOL IEH HAHA



    Sinds die ene keer met Gabber, slaap ik 's nachts niet meer. Fanfics all the way lol. Ik ga nu wel slapen, doeibdoei


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik las seks.



    AHAHAHAHAHAHAHA WTF AHAHAHA LOLOLOLOL IEH HAHA



    Sinds die ene keer met Gabber, slaap ik 's nachts niet meer. Fanfics all the way lol. Ik ga nu wel slapen, doeibdoei


    HAHAHAAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik las seks.



    AHAHAHAHAHAHAHA WTF AHAHAHA LOLOLOLOL IEH HAHA



    Sinds die ene keer met Gabber, slaap ik 's nachts niet meer. Fanfics all the way lol. Ik ga nu wel slapen, doeibdoei

    HAHHAHAHAHHA WTF. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    OMYGOSH NIALLER DID THE ICE BUCKET CHALLENGE NAAAWH.


    Danmarks Dynamite.

    Dus hoi. Ik hou van jullie en ik dacht net aan engelen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En de geschiedenis herhaalt zich met dat gedoe met isis want heel veel eeuwen geleden was exact hetzelfde gebeurd in hetzelfde gebied door mensen uit hetzelfde gebied en dat vind ik eng en mijn moeder zegt dat we in de eindtijd leven maar dat is ook eng, want dslkajhfjlk;lskfjh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    En de geschiedenis herhaalt zich met dat gedoe met isis want heel veel eeuwen geleden was exact hetzelfde gebeurd in hetzelfde gebied door mensen uit hetzelfde gebied en dat vind ik eng en mijn moeder zegt dat we in de eindtijd leven maar dat is ook eng, want dslkajhfjlk;lskfjh.


    Ik snap je niet? Leg uit?


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Ik snap je niet? Leg uit?

    Je weet wel, dat gedoe met Isis in Irak. Daar zitten heel veel christenen op een berg, omdat dat de enige 'veilige' plek is of zo en ze sterven of van de hitte, honger en dorst - of doordat de Isis ze doodschiet of mensen hun hoofd afsnijden.
    Dat gebeurde vroeger in de tijd van Hosea, - een profeet uit de bijbel - en ook echt exact hetzelfde. Irak is dezelfde plaats als waar dat gebeuren van Hosea was en in die tijd gebeurden dezelfde dingen, hoofden van mensen werden afgesneden en kinderen werden geofferd (levend verbrand, als ik me niet vergis).
    En de bijbel is geschreven vóór die dingen nu gebeuren, dus het kan geen toeval zijn. De geschiedenis is aan het herhalen en er gebeurt zoveel ergs in de wereld dat mijn moeder denkt dat het nu echt de eindtijd is. Dat betekent dat Jezus snel terugkomt volgens haar..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.