• Wat denk jij?

    33.3% (4 stemmen)
     
    Michael is sexy.

    8.3% (1 stem)
     
    Ik ship eerder Mishton.

    8.3% (1 stem)
     
    Nou, ik ship Guke.

    8.3% (1 stem)
     
    Melissa is een selfieverslaafde idiote pervy trol. <3

    8.3% (1 stem)
     
    Miriam is cool.

    33.3% (4 stemmen)
     
    Pedopaard.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Je weet wel, dat gedoe met Isis in Irak. Daar zitten heel veel christenen op een berg, omdat dat de enige 'veilige' plek is of zo en ze sterven of van de hitte, honger en dorst - of doordat de Isis ze doodschiet of mensen hun hoofd afsnijden.
    Dat gebeurde vroeger in de tijd van Hosea, - een profeet uit de bijbel - en ook echt exact hetzelfde. Irak is dezelfde plaats als waar dat gebeuren van Hosea was en in die tijd gebeurden dezelfde dingen, hoofden van mensen werden afgesneden en kinderen werden geofferd (levend verbrand, als ik me niet vergis).
    En de bijbel is geschreven vóór die dingen nu gebeuren, dus het kan geen toeval zijn. De geschiedenis is aan het herhalen en er gebeurt zoveel ergs in de wereld dat mijn moeder denkt dat het nu echt de eindtijd is. Dat betekent dat Jezus snel terugkomt volgens haar..


    Opzich geloof ik hier geen ene bal van. Ik ben ook totaal niet gelovig enzo.. -- Wat bedoelt ze met 'eindtijd' dan?


    Danmarks Dynamite.

    Tahereh schreef:
    (...)
    Je weet wel, dat gedoe met Isis in Irak. Daar zitten heel veel christenen op een berg, omdat dat de enige 'veilige' plek is of zo en ze sterven of van de hitte, honger en dorst - of doordat de Isis ze doodschiet of mensen hun hoofd afsnijden.
    Dat gebeurde vroeger in de tijd van Hosea, - een profeet uit de bijbel - en ook echt exact hetzelfde. Irak is dezelfde plaats als waar dat gebeuren van Hosea was en in die tijd gebeurden dezelfde dingen, hoofden van mensen werden afgesneden en kinderen werden geofferd (levend verbrand, als ik me niet vergis).
    En de bijbel is geschreven vóór die dingen nu gebeuren, dus het kan geen toeval zijn. De geschiedenis is aan het herhalen en er gebeurt zoveel ergs in de wereld dat mijn moeder denkt dat het nu echt de eindtijd is. Dat betekent dat Jezus snel terugkomt volgens haar..


    Ik snap hier nog vrij weinig van, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Het komt er op neer dat Eva en haar moeder geloven dat de geschiedenis zich herhaalt.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Opzich geloof ik hier geen ene bal van. Ik ben ook totaal niet gelovig enzo.. -- Wat bedoelt ze met 'eindtijd' dan?

    Haha, dan snap ik het. De eindtijd is de tijd tussen Jezus' hemelvaart en de jongste dag - de dag dat hij terug komt. Maar goed, die is al 2000 jaar bezig, alleen nu is het einde echt bezig - volgens haar en een aantal anderen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tahereh schreef:
    (...)
    Haha, dan snap ik het. De eindtijd is de tijd tussen Jezus' hemelvaart en de jongste dag - de dag dat hij terug komt. Maar goed, die is al 2000 jaar bezig, alleen nu is het einde echt bezig - volgens haar en een aantal anderen.


    En dat is iets slechts?


    Danmarks Dynamite.

    Het past niet echt, toch? Mijn pf.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Het past niet echt, toch? Mijn pf.


    Je moet hem vierkanter maken. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    En dat is iets slechts?

    Nee, laat maar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Je moet hem vierkanter maken. :Y)
    dat kan ik echt niet, ahaha. Maar de kleur is ok? Of die van calum bij mijn foto's?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    EVA IK WAS OP HET STATION DICHT BIJ JOU HIHI


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @ Eva, ik vroeg het me oprecht af. Sorry. :c
    @ Aniek, moet ik het doen?!


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    @ Eva, ik vroeg het me oprecht af. Sorry. :c
    @ Aniek, moet ik het doen?!

    Maakt niet uit! Ik deed misschien kortaf, maar het 'echte' verhaal klinkt zo gemeen en zo, daardoor kapte ik het zelf af haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Memoria schreef:
    EVA IK WAS OP HET STATION DICHT BIJ JOU HIHI

    WEET IK OHMYGOD. Gewoon een paar kilometer van mij vandaaaan!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als je dat wil zou het super zijn, Gabsie. <3



    AHAHA IK LAG PLAT OM MIJN GRAPJE OP TWITTER OVER JOU.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tahereh schreef:
    (...)
    WEET IK OHMYGOD. Gewoon een paar kilometer van mij vandaaaan!

    :'c
    Lieke en ik waren ook al tegelijkertijd op het station. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."