• -

    [ bericht aangepast op 7 dec 2021 - 21:37 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik heb zelf ook de prikpil en het duurt gewoon even voordat 'ie goed werkt. Het is normaal dat je aan het begin kan bloeden. Ik heb verder geen last van bijwerkingen.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Ik heb zelf ook de prikpil en het duurt gewoon even voordat 'ie goed werkt. Het is normaal dat je aan het begin kan bloeden. Ik heb verder geen last van bijwerkingen.


    Oke ;o dus dat ik nu meteen de eerste dag erna al bloed kan geen kwaad?


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Saloon schreef:
    (...)

    Oke ;o dus dat ik nu meteen de eerste dag erna al bloed kan geen kwaad?


    Volgens mij niet. Aan het begin bloedde ik ook wel.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Volgens mij niet. Aan het begin bloedde ik ook wel.

    Oké! (: Dan zal ik het even in de gaten houden en het de tijd geven.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Saloon schreef:
    (...)
    Oké! (: Dan zal ik het even in de gaten houden en het de tijd geven.


    Als je er twijfels over krijgt kan je altijd nog de dokter of de assistent van de dokter bellen. (:


    26 - 02 - '16

    Nee sorry, ik slik gewoon de pil.. Vriendin van mij heeft wel de prikpil en die is er heel tevreden over. Aan het begin heb je altijd beetje bijwerkingen maar dat is met de normale pil ook!


    To infinity and beyond •

    Het is alleen wel, wanneer je ermee wilt stoppen, het zeer lang kan duren voordat je, je menstruatie terug krijgt. Ook heb je af en toe lichte bloeding in die periode waarin je, je nog gaat afvragen of dat betekend of je menstruatie al terug komt of niet. Het kan soms gewoon een jaar duren en voor mij duurde het een halfjaar voordat ik die van mij terug kreeg.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''