• Heey,

    Gisteren is mij iets heel stoms overkomen... Tijdens mijn werk is mijn duimring afgegleden en heb ik er perongeluk op gestaan waardoor die gebogen was. Het ergste heb ik zelf om kunnen buigen en mijn stiefvader heeft het wat ronder kunnen krijgen, maar nu krijg ik m bijna niet meer om of af...
    Heeft iemand een idee wat ik kan doen?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Een nieuwe ring kopen. Je hebt gedaan wat je kon, maar ik denk niet dat je het nog beter kunt maken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eventueel naar een juwelier gaan en daar vragen of ze er nog iets aan kunnen doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Eventueel naar een juwelier gaan en daar vragen of ze er nog iets aan kunnen doen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Het is opgelost :)

    Ik heb aan mijn stiefvader gevraagd of hij nog een keer wou proberen om het wat ronder te maken en nu krijg ik m wel weer gewoon om en af.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Huh.. Hoe kun je nou op een ring staan en hem verbuigen? Was het zo'n dunne ring? ;o

    Maar blij dat het is gelukt! Wat een opluchting dan! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Huh.. Hoe kun je nou op een ring staan en hem verbuigen? Was het zo'n dunne ring? ;o

    Maar blij dat het is gelukt! Wat een opluchting dan! ;D



    Dit is de ring in kwestie.
    Zoals je misschien ziet zit het patroon alleen in het midden vast en aan de zijkanten los.
    Dus dat patroontje was min of meer plat (want stond er met mijn hak op) en toen ik die terug wou buigen zag ik dat de ring ook ovaal was geworden.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oooooohh! Ik dacht echt zo'n "standaard" ronde, stevige ring.. En ik snapte het al niet helemaal.. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.