• Hoi allemaal,
    Het leek me wel leuk om een fantopic te openen voor alle rock en metal liefhebbers. (Ik dump beide genres even bij elkaar omdat de meesten toch wel beide luisteren)

    Ik ben van plan een lijst bij te houden van de concerten die komen. Zo missen we niet alleen geen enkel goed concert, maar kunnen we eventueel nog een concertmaatje vinden ofzo.
    Ik heb best een paar bands op mijn lijst waar mijn man niet mee naartoe hoeft en samen met andere Q’ers is altijd gezelliger dan in mijn upje. :’D

    Dus laat maar weten wat je op je lijst hebt staan.^^

    Verder kunnen we hier natuurlijk ook gewoon bands delen enzo. Misschien kom je nog wat leuks tegen. (:

    Liefhebbers:
    Andria
    Kiriel
    Capricious
    Caraphernelia
    Creepers
    Dauth
    GrumpyCat
    Metamorphmagus
    Folklore
    KnightofFlowers
    Jinxx
    Twisty
    Mystical
    nerveus
    OakenshieId
    Overkill
    Ellison
    Saltzman
    Sketches
    SonOfGondor
    thoughtful
    Zero_Blackfire
    Setsunai
    Sadist
    Sheppard
    Gardenzio
    Ramin
    XxxirinaxxX
    Maleficia
    Stylinsexual
    StephenFry
    Constellation
    HelenaRavenclaw
    xEvanescencex
    Apocalyptic
    Kauwgomjunky
    Takamasa
    Omamori
    Conaway

    Concerten:
    21 Augustus: Of Mice and Men > Macabre, Caraphernelia, Jinxx
    29 Augustus: Kamelot in het Patronaat (Haarlem) > thoughtful
    17 September: Three Days Grace in de Melkweg (Amsterdam) > Elladan, Andria, Overkill?, AlbusDumbledore
    21 September: Alestorm in Doornroosje (Nijmegen)
    5 Oktober: Alestorm in Effenaar (Eindhoven) > Andria
    7 Oktober: Asking Alexandria in de Melkweg (Amsterdam) > Overkill
    18 Oktober: Skillet in 013 (Tilburg) > Andria
    23 Oktober: Escape the Fate in de Melkweg (Amsterdam)
    24 Oktober: Delaine (Groningen) > SonOfGondor

    7 November: Linkin Park in ZiggoDome (Amsterdam) > Caraphernelia, Genius, Jinxx
    9 November: Lacuna Coil in Tivoli (Utrecht)
    13 November: Rise Against in de HMH (Amsterdam) > Pelekai, Andria

    15 November: Airbourne in Tivoli (Utrecht) > Capricious , Andria, thoughtful ]
    23 November: Arkona & Eluveitie in Effenaar (Eindhoven) > Andria
    7 December: Dragonforce & Epica in Tivoli (Utrecht} > Elrohir?, nerveus?, Andria, Mystical?
    14 December: Seether in 013 (Tilburg) > Andria
    ]1 Februari: Slipknot in HMH (Amsterdam)
    11 Februari: Sabaton in 013 (Tilburg) > Andria
    15 Februari: Sabaton in de Melkweg (Amsterdam)> OakenshieId, Benor
    26 Februari: In This Moment in Tivoli (Utrecht) > Twisty
    13 Maart: Of Mice and Men in de Melkweg (Amsterdam) > Twisty, Creepers,
    15 Maart: Black Veil Brides en Steel Panter in de HMH (Amsterdam) > Flutterby
    27 Maart: Within Temptation (Groningen) > SonOfGondor
    17 April: System of a Down in Ziggodome (Amsterdam) > Ellison
    2 Mei: Sonata Arctica in Effenaar (Eindhoven)
    3 Mei: Sonata Arctica in Tivoli Vredenburg (Utrecht)
    5 Mei: ACDC (Arnhem)
    15 Mei: Within Temptation (Apeldoorn) > Gibbs, Benor
    27 Mei: Dir and Grey (Eindhoven)
    6 Juni: Fortarock (Nijmegen)
    7 Juni: All That Remains in Melkweg (Amsterdam)
    15 Juni: Marilyn Manson in Paradiso (Amsterdam)> Twisty
    28 Juli: Flogging Molly in Melkweg (Amsterdam)
    8 Augustus: Ensiferum, Sabaton, Sepultura, Cannibal Cropse e.a. in Leeuwarden
    26 Augustus: Simple Plan in Paradiso (Amsterdam)
    10 November: Nickelback in ZiggoDome (Amsterdam)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 9:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Staat gewoon op de site van de Melkweg :') Vind de Melkweg trouwens echt vreselijk, moet je ook nog zo'n lidmaatschap kopen.. In Brabant is alles beter (cat)

    Melkweg is echt kut. >< Ook hoe dat geregeld wordt met de hekken en zo, bah. Toen ik er was, in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, nou vorige week nog niet xD.
    Ik ben dol op de melkweg, lekkere kleine zaaltjes. Al zuigt het lidmaatschap wel, maar ja. Beter dat dan dat het 20,- euro meer is zoals in grotere zalen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Haha, nou vorige week nog niet xD.
    Ik ben dol op de melkweg, lekkere kleine zaaltjes. Al zuigt het lidmaatschap wel, maar ja. Beter dat dan dat het 20,- euro meer is zoals in grotere zalen. xD


    Eindhoven is geweldig. De grote zaal bij Dynamo daar is denk ik even groot als de kleine zaal in de Melkweg, ik ga daar áltijd heen. Vind het wel fijn, want kleinere bands gaan vaker naar Eindhoven + de kaartjes zijn supergoedkoop. Zo kosten kaartjes meestal zo'n 12-14 euro en ik ben zelfs naar Mayday Parade geweest voor maar 7,50 (cat)

    Wauw, beter. Ik kom er niet zo heel vaak. Maar voor Amsterdam is de Melkweg echt heel goedkoop haha. Ik vind 20 euro echt superweinig, gezien ik bij Ziggo de laatste keren veel meer geld heb weggegooid.

    Van de dranghekken heb ik niet heel veel last gehad, hoewel ik wel denk dat dit een concert is waar ik me er wel aan ga irriteren. :/
    Maar ja, voor mij is de reistijd vooral een pre xd


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ja, die man kwam echt last-minute die hekken neerzetten. Begon kwaad te worden toen niemand hun plekje in de rij wilde opgeven omdat hij anders niet bij die gaten in de grond kwam. x'D Nou ja, logisch, enkelen zaten er al sinds 's ochtends vroeg, zonde om dan helemaal naar achteren te moeten. Hadden ze die hekken maar eerder neer moeten zetten. :/

    Bij Tivoli is het wel altijd netjes geregeld, vind ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm. In de tijd dat ik nog zo gek was om daar 's ochtends vroeg te gaan zitten deden ze dat gelukkig niet, want dan was ik ook pissed geworden. Het enige wat ik echt vreselijk vond was paradiso, volgens mij heb ik daar echt dik een uur in de rij gestaan. :/

    Tivoli... is voor het laatst in 2008 geweest ofzo, dus dat herinner ik me niet meer zo best.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Wauw, beter. Ik kom er niet zo heel vaak. Maar voor Amsterdam is de Melkweg echt heel goedkoop haha. Ik vind 20 euro echt superweinig, gezien ik bij Ziggo de laatste keren veel meer geld heb weggegooid.

    Van de dranghekken heb ik niet heel veel last gehad, hoewel ik wel denk dat dit een concert is waar ik me er wel aan ga irriteren. :/
    Maar ja, voor mij is de reistijd vooral een pre xd


    Ziggo Dome is ook gewoon kut (cat) Ben er geweest met 30 Seconds To Mars en Avenged Sevenfold (precies een week erna haha), maar als je al een béétje een klein bent dan zie je geen ene flikker meer. 30 Seconds To Mars heb ik nog redelijk goed kunnen zien omdat ik toen vrij ver vooraan stond, maar bij Avenged Sevenfold zag ik geen flikker. Ben uiteindelijk maar bij een onbekende lange gozer op z'n nek gaan zitten.

    Haha geniaal. Bij A7X kon ik het op zich nog wel zien, maar ik ben gelukkig wel lang. Maar de zaal is echt veel te groot. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Three Days Grace was trouwens echt geweldig! Ik vond de zanger ook heel goed. Oh, en ik stond best dichtbij. Ik spring altijd vrolijk door moshpits heen om verder vooraan te kunnen staan :3 Ik was daar pas wel laat, ik kwam binnen en toen was het voorprogramma al begonnen, woops.

    Phanism is weer terug naar Caraphernelia c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Arqueiro ---> Elrohir en het vraagteken achter mijn naam bij Sabaton in Amsterdam mag weg :Y) :'D


    Stenenlikker

    Edward_Elric >> AlbusDumbledore.
    Ik ga overigens niet naar Linkin Park D; Maar wel naar Seether (heart2) (heeel erg hoogstwaarschijnlijk) ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Andria schreef:
    Three Days Grace was trouwens echt geweldig! Ik vond de zanger ook heel goed. Oh, en ik stond best dichtbij. Ik spring altijd vrolijk door moshpits heen om verder vooraan te kunnen staan :3 Ik was daar pas wel laat, ik kwam binnen en toen was het voorprogramma al begonnen, woops.


    Laatheid maar oké :')
    Ik was ook aan de late kant, maar heb lekker halverwege aan de zijkant gestaan, waar ik het goed kon zien. :'D
    Ik vond de zanger heel goed. Het was anders, maar toch heel goed. En de line-up was ook super. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elrohir schreef:
    Arqueiro ---> Elrohir en het vraagteken achter mijn naam bij Sabaton in Amsterdam mag weg :Y) :'D


    Yaay dus je gaat.^^


    Every villain is a hero in his own mind.