• he lieve schatten,
    ik heb gehoord dat Bill aan het spreken of aan het nadenken zijn over een appartement in Los Angeles of New York...
    en ik weet niet of jullie het al weten, maar in december gaan ze (alweer) naar Amerika...

    xXx


    Let me be me...

    alweer naar amerika? DZJIESZ.


    AAP

    Maakt dat dan zoveel uit?
    Ik ben ook fan maar eigenlijk kan het me niets schelen.
    Ze moeten zelf hun leven beslissen, en als dat hun 'droom' zou zijn, dan ga ik ze dus echt wel niet tegenhouden. Daarbij zij zijn degene die de gevolgen ervan moeten dragen, dus moeten ze het zelf maar weten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dan ga ik persondelijk op me step naar bill toe, en ga hem zo lang kietelen, todat hij sweert dat ze hier blijfen [A]


    Dunno ><

    Ze gaan niets kopen daar.Een fan waar ze het lieftste zouden wonen in Amerika en Tom&Bill zeiden dat ze niet in Amerika willen gaan wonen maar gewoon in Duitsland blijven.Maar omdat ze een plek moesten kiezen hebben ze die gezegt.


    Klopt, een van die fans vroeg aan ze als je een huis zou kopen waar zou je dat dan doen, en toen zij hij in duitsland, maar toen zij ze : als het in amerika moest dan? Zij hij; nou...dan in new york of L.A..

    Alweer naar amerika :(.. wel jammer, maar zolang ze weer terugkomen^^ en deze europese fans hier niet vergeten :):Y) anders!! :P


    I'll Dry the tears You Hide :3

    dan ga ik persondelijk op me step naar bill toe, en ga hem zo lang kietelen, todat hij sweert dat ze hier blijfen [A]

    Veel succes om op de bodem van de oceaan je ter verplaatsen met een step -.-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dan ga ik persondelijk op me step naar bill toe, en ga hem zo lang kietelen, todat hij sweert dat ze hier blijfen


    ik ga mee :9~ en als hij dat nog niet toegeeft, dat jatten we gewoon jumbie :Y)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    ze zouden beter meer concerten in nederland kunnen geven :D


    Lama zijn is Lama lachen ^^

    (...)
    Veel succes om op de bodem van de oceaan je ter verplaatsen met een step -.-

    Ik heb een step die kan vliegen dus dat is niet nodig(puh)
    En THxbill4ever jij mag wel bij mij agterop. en dan jatten we ook meteen zijn Make-up,, want de meine is op.


    Dunno ><

    Dat is niet waar!
    Meisjes mochten vragen stellen aan th en toen was 1 van die vragen:
    Girl: If you had to move to the United States, where would you go and why?
    Bill: Where in the United States…
    Girls: New-York, New-York!!
    Bill: To live? To live!
    Tom: I always wanted a house in Germany, you know.
    Bill: I think our first place will always be Germany because our family set there, and our friends, but I think, you know, a house in Los-Angeles or maybe a flat in New-York, that would be nice. Yeah. (laughs)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik denk van niet want in ik heb een filmpje gezien van een intervieuw waarin ze vragen aan TH ofdat ze ALS ze naar amerika komen waar dat ze het liefst zouden wonen, toen hebben Tom & Bill gezegt dat ze nooit zouden verhuizen omdat Duitsland hun thuisbasis is en blijft, toen vroegen ze van "jha maar als je nu moest kiezen?" En toen heef Bill gezegt dat hij dan wel een appartementje in NY of Los Angeles gezellig zou vind ^^ Duss Bill blijft gwn lekker in Duitsland wonen niks van aan ^^ Als ze niet hebben gelogen tenmiste en wss weer iemand die het kei hard heeft opgeblazen ofzu o.O" man moet ik beroemd zijn en mense blaasde altijd alles zo op werdt ik zot o.O je moet altijd op je woorden letten want als je iets verkeerd zegt staat het in alle bladen en krijg je allemaal er vragen over en kan je 1000maal gaan uitleggen dat het niet zo is ... om zot van te worden zou ik zo denken !

    P.S. Niet aanvallend bedoelt (A)

    Dat is niet waar!
    Meisjes mochten vragen stellen aan th en toen was 1 van die vragen:
    Girl: If you had to move to the United States, where would you go and why?
    Bill: Where in the United States…
    Girls: New-York, New-York!!
    Bill: To live? To live!
    Tom: I always wanted a house in Germany, you know.
    Bill: I think our first place will always be Germany because our family set there, and our friends, but I think, you know, a house in Los-Angeles or maybe a flat in New-York, that would be nice. Yeah. (laughs)


    Jha die bedoelde ik ^^ te laat gelezen

    xXx

    Ze gaan niet terug naar Amerika! Denk je nou echt dat ze daar een appartement zouden gaan kopen? Nou, ik niet. Ik denk dat ze zelf ook Duitsland en hun familie en vrienden teveel gaan missen. Zo ver zouden ze niet gaan denkik,


    Your make-up is terrible

    Fijn. >_<
    Nóg meer Amerika. Ik hoop dat zelfs Amerika ze op een dag laat vallen, maar ik ben bang dat dat niet gebeurt. Zeker niet als Bill overweegt om een appartementje in Amerika te gaan kopen.

    Like, Amerika is ook een land, net zoals Nederland. Alleen heeel veel keer groter, but it doesn't matter.
    Waarom koopt Bill niet een villa in Nederland? Heb je er zat van.


    -

    naah , Als hij dat gaat doen isdie dom , Wnt dan is die nog verder bij mijn genialiteit vandaag ^^(A)

    en bij mijn leukheid x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Jha die bedoelde ik ^^ te laat gelezen

    xXx


    Hallo?! Er wordt niet gezegd dat ze echt defintief niet in Amerika willen wonen, althans Bill zegt dat niet.

    Bill: I think our first place will always be Germany because our family set there, and our friends, but I think, you know, a house in Los-Angeles or maybe a flat in New-York, that would be nice. Yeah. (laughs)


    -