• MORGEN KOMT DE PROLOOG PAS,MAAR IK HEB NU ALLEEN NOG EEN VRIENDIN VOOR GUSTAV NODIG.


    Ik ga dus ja een nieuwe serie beginnen.De jongens van tokio hotel komen er in voor maar niet hoe ze hier zijn.In deze serie zijn ze NIET bekend,NIET duits maar amerikaans,maar ze behouden hun uiterlijk,namen,en tom en bill blijven de twins,maar ze zijn niet zo gehegt aan elkaar..!Waar de serie over gaat;Een meisje gaat in een nieuw deel van amerika wonen,dus dat betekend ook een hele nieuwe school.Het eerste wat ze opmerkt is dat er 4 soorten groepjes zijn waar iedereen wel bij een van hun wilt bij horen...en het hardste dat opvalt..aan elk groepje is er wel een leider,een jongen.Iedereen wilt het meisje bij hun in het groepje en ze weet niet wie ze moet kiezen.Ofwel het groepje met de jongen met dat raar zwart recht staand kapsel en de mensen echt voor rock zijn.Het groepje met die jongen met die dreadlocks,met de meisjes als huppeltrutten en de jongens players.Het groepje met de jongen met het half lang bruin haar die vooral in muziek geintreseert zijn of het groepje met de jongen met het korte blonde haar en een petje op die vooral met sport te maken hebben!Ik hoop dat de serie origineel is en er mensen zijn die zich willen aan melden ö!
    EN NU DE ROLLEN!
    ((Nee ik ga niet de eerste pakken maar de persoon die ik het meest geschikt vind))
    Hoofdrol + latere vriendin tom [behoort bij het groepje van tom!]
    BEZET BiaatchX3TH
    vriendin bill [behoort tot het groepje van bill]
    BEZET BILLSCUPCAKE
    vriendin gustav [behoort tot het groepje van gustav]
    BEZET LOLLIPOPX3
    vriendin georg [behoort tot het groepje van georg]
    BEZET xMichKaulitz
    Eerste vriendin tom die al in het groepje zit maar later uit gaat;
    Vanilla007

    wat moet ik weten;

    naam;
    leeftijd;
    plaatje [voor de hoofdrol liefst geen scene of emo maar meer een bitch ;]];
    tekstje;
    of je de rol pakt voor een rol te hebben of het verhaal u ook leuk lijkt!

    1.sandra uljee
    2.12 maar zet maar in de qquizlet 17
    3.doe maar n plaatje van audery kitching maar kies zelf maar
    4.JAAA GEWELDIG IK WIL BILLS VRIENDIN ZIJ I LOVE BILL 112 POSTERS PLEASE DOE MIJ!!!!!

    naam;michelle
    rol;vriendin bill of georg
    leeftijd;17
    plaatje:http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    tekstje;eey <3
    ik ben michelle en ben 17 jaar.en heb een relatie met bill, relatie met hem. Ik woon in duitsland. M'n ouders zijn gescheiden en mijn moeder kon niet voor me zorgen. Vandaar dat ik nu bij me vader woon en zijn nieuwe vriendin! Ik sta bekend als het meisje dat altyd iets zegt voordat ze nadenkt! tjaa zo ben ik nou emaal. Ookal heb ik ook mijn stille en onzekere momenten. Ik ben vooral bezig met milkshakes drinken, muziek luisteren, ontwerpen, winkelen en raar doen <3
    Maarja ik word geroepen!
    ik ga maar anders komen er vast problemen!
    xX. michelle


    waarom ik de rol wil is niet omdat ik graag een rol wil , ja dat natuurlyk ook . maar ook omdat ik het verhaal leuk en orgineel vind!

    xX. michelle

    hoofdroll !!!

    naam; Samantha

    leeftijd; 16

    plaatje [voor de hoofdrol liefst geen scene of emo maar meer een bitch ;]];http://www.quizlet.nl/images/2008/34/zhohpumqgqmdh.jpg

    tekstje;
    Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.

    ow ik moet ook nog vertellen waarom ik de rol wil ?
    Uhmm ik wil jou graag helpen en ik wil jou serie lezen, tom is gewoon lekker en ik vind jou idee heeeeeeeeeel orgineel =DD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    hoofdrol+latere vriendin tom(A)

    Naam: Yana Johnson.
    Leeftijd: 17
    Plaatje: jessica alba .. vind ik een super moooie madam ^^.
    Het verhaal lijkt me leuk omdat het iets anders is dan al die andere verhalen ^^ het spreekt me gewoon aaan.En omdat ik zoveeel adoratie heb voor die hottie TOM ..Zou ik super graag de rol willen! Remember HE'S MINE! Don't touch him are I KILL YA!
    Peace.X

    En oja de naam zegt het zelf ... i am a BIAATCH XD.

    PS ik vind dit egt een super super idee <333


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Schat ik wil vriendin Bill maar de info heb je wel ergens ;) Want mijn pc gaat zo weg en kan morgen pas weer beneden en alles dus heb geen tijd voor alle info laat je even weten als ik der rol heb?:Y)
    Owja en de foto wil ik gewoon die mijn schermafbeelding is xD Mijn pc doet raar dus ik zal hem je wel eens sturen!<3

    xxx Renee

    Het is een super idee meis!

    Hoofdrol
    naam; Michelle

    leeftijd; 17

    plaatje [voor de hoofdrol liefst geen scene of emo maar meer een bitch ;]];
    http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-4.jpg

    tekstje;

    Heey Lieverds!

    Ik ben Michelle zoals je hierboven kunt lezen! En ik ben 17 jaartjes jong x'D. Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen, Shoppen, Zingen, Dansen en Acteren! Mijn karakter is; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, Soms Brutaal, Grappig, Zelfverzekerd, Betrouwbaar en Behulpzaam. Mijn verslavingen zijn; Shoppen, Hello Kitty, Chocolade en ice Cream!

    Bye, Biatch!


    of je de rol pakt voor een rol te hebben of het verhaal u ook leuk lijkt!; Het lijkt me een super verhaal en hoofdrol spelen is altijd leuk!

    Lize
    13
    Doe maar van Ashley Simpson Or Lilly Allen xD
    ik wil TomiePom && omg Joyce Je schrijft gwn goed && dus moet het verhaal wel leuk zijn xD

    tekstje :

    heeej Bitchas, Liz Talking
    Ik Ben Met Tom ^^nu toch, eerst niet && kwoon in duitsland.
    Haat Aan School && Haat aan huppelkutten
    Houdt van haar Poepz && heerst



    omg ik bn echt inspiloos O.o


    PoisonTrash on camera

    En als het tom niet word mag je me ook wel indelen bij gustav =DD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Lieverd ik hoop echt dat ik de rol krijg :D

    Mijn pc doet zo stom ik kan geen eens PB'tjes meer lezen :S

    Mijn pc doet zo stom ik kan geen eens PB'tjes meer lezen :S

    Ik vond het niet zo'n mooie foto dus gebruik deze maar ik zal het ook nog wel even aanpassen;
    http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-4.jpg

    dankje voor de rol :)!
    xX.