• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, mega grote handen, lach, oogjes, SEKSHAAR:Y), boner in het filmpje voor het Teen Choise Awards, zijn multi-talent-zijn (hij speelt piano, gitaar, saxofoon, de drums én kan zingen!), zijn gesnurk :3, EN NOG VEEL MEER...!
    - Michael's handen en vingers!
    - Calum's lippen
    - Luke's benen en lippiercing en blonde haren en zijn ogen.
    Zo kan ik ook wel beginnen, Gabs -.- Zie boven :P




    Mede doordat Sprayberry en Cliffles te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!
    Je hebt wel door dat ze al meer dan 5 miljoen fans hebben, he. ._______.



    5SOCKS:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Cliffles // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // MichaelClifford // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton


    Wat mijn planning is: Gymnasium --> Havo --> Atheneum. En dan dat halen xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Ik ging van mavo, naar havo, naar mavo. Het was gewoon te moeilijk en ik werd One Direction fan. Basically.
    Aha, mijn cijfers gingen naar beneden door de schuld van {verliefdheid...............} I hate it... en ik werd ziek, mahwwwww
    Dat klinkt wel lollig, mavo naar havo en weer naar mavo etc.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naharis schreef:
    Wat mijn planning is: Gymnasium --> Havo --> Atheneum. En dan dat halen xd
    Slim.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 16:32 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)OMFG, geef mij maar Latijn Grieks, maarja die geven ze niet op mijn school en heb niet het goede niveau, btw why geven ze geen EHBO-les op mijn school? {Bij EHBO-les zou ik zo klaaar zijn,


    Ik zit op Gymnasium en had t/m vorig jaar Grieks, maar vond het verschrikkelijk. Ik snapte er dan ook geen bal van. :x
    Nu ga ik nog wel door met Latijn, ook niet mijn favoriete vak, maar dat gaat nog wel.


    "Family don’t end in blood”

    Ik wil later Geschiedenis, Journalistiek of Archeologie studeren. Ik weet nog niet precies.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Ik zit op Gymnasium en had t/m vorig jaar Grieks, maar vond het verschrikkelijk. Ik snapte er dan ook geen bal van. :x
    Nu ga ik nog wel door met Latijn, ook niet mijn favoriete vak, maar dat gaat nog wel.
    Ik vind dát dan weer wel iets leuks, idk why.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Aha, mijn cijfers gingen naar beneden door de schuld van {verliefdheid...............} I hate it... en ik werd ziek, mahwwwww
    Dat klinkt wel lollig, mavo naar havo en weer naar mavo etc.


    Ja, en het leuke is normaal ga je dan van Havo3 naar Mavo4, dat je doorstroomt. Maar mijn cijfers waren zo slecht dat ik naar de 3de moest..


    Danmarks Dynamite.

    Naharis schreef:
    Ik wil later Geschiedenis, Journalistiek of Archeologie studeren. Ik weet nog niet precies.
    Argewat?
    En zie ik ej dan op tv? :P


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Ja, en het leuke is normaal ga je dan van Havo3 naar Mavo4, dat je doorstroomt. Maar mijn cijfers waren zo slecht dat ik naar de 3de moest..
    Awh, dat is echt stom! Ik mocht dit jaar niet blijven zitten, hoe vind je die?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Argewat?
    En zie ik ej dan op tv? :P


    Archeologie. Weet je niet wat dat is? :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omdat ik te lui ben om het zelf uit te leggen:

    Archeologie of oudheidkunde is de wetenschap die overblijfselen van oude culturen bestudeert teneinde het verleden te reconstrueren en te duiden. Dergelijke overblijfselen, in het bijzonder door de mens vervaardigde gebruiksvoorwerpen (vakterm: artefacten), worden bij opgravingen gevonden. Het wetenschappelijk onderzoek behelst die overblijfselen en de context waarin zij worden aangetroffen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 16:39 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Athanatos schreef:
    (...)Awh, dat is echt stom! Ik mocht dit jaar niet blijven zitten, hoe vind je die?


    HAHAHA. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Naharis schreef:
    Omdat ik te lui ben om het zelf uit te leggen:

    Archeologie of oudheidkunde is de wetenschap die overblijfselen van oude culturen bestudeert teneinde het verleden te reconstrueren en te duiden. Dergelijke overblijfselen, in het bijzonder door de mens vervaardigde gebruiksvoorwerpen (vakterm: artefacten), worden bij opgravingen gevonden. Het wetenschappelijk onderzoek behelst die overblijfselen en de context waarin zij worden aangetroffen.
    Wat staat er in een taal die ik wel begrijp?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    HAHAHA. :'D
    Okayy, ik zie me nu Lukey en Ash voor me als superhelden me naar de HAVO meeslepen. XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naharis schreef:
    (...)

    Archeologie. Weet je niet wat dat is? :')
    Nog steeds niet... :$


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.