• Movement is geen gewone middelbare school. Het is een sportschool voor alleen ontzettend goeie, en jonge sporters. Meer dan duizenden mensen doen auditie om deze school binnen te mogen. Daarvan komen er maar enkele in. Er is weer een nieuw jaar en iedereen verlangt ernaar. Iedereen heeft zijn of haar eigen talent. Ze krijgen alleen maar les over hun talent en moeten zich er volop concentreren. Omdat Movement geen gewone school is, hebben ze maar drie uur les per dag. Die drie uur moeten ze heel hard werken, de rest van de dag krijgen ze vrij en brengen ze veel tijd met elkaar door. Maar niet iedereen is hetzelfde want iedereen heeft een ander karakter. Mensen denken zich soms beter dan andere in deze professionele school. In deze middelbare school worden zowel vrienden als vijanden gemaakt. Maar de leraren en leraressen hebben ook nog een groot geheim. Ze gebruiken de leerlingen alleen maar. Ze laten hun optreden en wedstrijden doen om wat geld erbij te verdienen. Zullen die leerlingen er achterkomen? Ben jij iemand die andere graag pest of in elkaar slaagt? Of wordt jij dat in de loop van de tijd? Misschien ben jij iemand die maar geen vrienden krijgt? Of iemand die juist te veel vrienden heeft? Of misschien zou je gewoon willen dat iedereen het goed met elkaar heeft? Hou je het nog wel vol in deze vermoeiende school? Er zijn zeven sporten die je kan beoefenen: Voetbal, basket, tennis, dans, karate, turnen, zwemmen. Voor elke leraar een sport dus. Ze logeren in een supermooie, luxe en grote villa.


    Jongens met een talent
    - Elijah Damario Rivero - Parrish [Voetbal 1.2]
    - Isaac Mark Davis - CavalierYouth [Zwemmen 1.8]
    - Matt Campbell AsshiexIrwin [Basketbal 1.2]
    - Gereserveerd - Lovehemmings [Zwemmen]
    - Shane Wilkshire- Depayx [Voetbal 1.7]
    - Finn Harries - LoveAndHorses [ Zwemmen 1.10 ]
    - Jack Harries - LoveAndHorses [ Karaté 1.10 ]
    -
    -
    -
    Meisjes met een talent
    - Lily Natalia Clarke - ArianatorXx [Dans 1.2]
    - Violet Lucija Conley- Schuld [Tennis 1.5]
    - Lone Malene Schøne - CavalierYouth [Turnen 1.2]
    - Alice Mae Lindgren - Capriole [Voetbal 1.3]
    - Annalyn Chance Simmons - GuardianDevil [Voetbal 1.3]
    - Mabel Jones- MusicAndPeace [Karate 1.2]
    - Lindsay Annie Smeth - Mevalina [Turnen 1.4]
    - Crystall Mady Flow - ArianatorXx [Basket 1.5]
    - Jessica Geline Talia - Levinia [ Zwemmen 1.9 ]
    -

    Regels
    - Minimaal 200 woorden
    - Geen perfecte personnages
    - Max. 3 personnages per account
    - Reserveringen blijven 48 uur (2 dagen) staan
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen je eigen personnages besturen
    - Nieuwe topic worden alleen maar aangemaakt door ArianatorXx
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou meisjes en jongens een beetje gelijk
    - Hou de tieners bij de sport toch ook een beetje gelijk zodat er niet bij bv. Basket 5 mensen zijn en bij tennis 1.


    Hier is het speeltopic, veel plezier :) Vragen mogen nog altijd gesteld worden.
    Rollentopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165237
    Praattopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165251
    Rollen-en informatie story : http://www.quizlet.nl/stories/142091/200-high-gym--movement--rpg/


    Het begin :

    Een nieuw jaar begint voor de leerlingen uit Movement. Ze komen allemaal toe en begroeten elkaar weer. Een vrouw aan de receptie geeft hun de sleutels en Brent hun ook info over wie hun kamergenoot wordt (zie rollenstory). Vandaag krijgen ze nog vrij. Morgen moeten ze beginnen met hun talent te beoefenen en moeten ze dus vroeg wakker worden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 14:18 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.



    Finn Harries
    Ik stop mijn laatste handdoeken in mijn koffer en rits hem dicht "Eindelijk klaar broertje" hoor ik plots achter me daar staat Jack "Ja" zeg ik zonder na te denken "En met ja bedoel je ook dat je de taxi al gebeld hebt" als hij dat zegt schrik ik, dat was ik vergeten o, nee straks hebben we geen taxi en dan staat Crystall maar te wachten "Nee dat ga ik nu doen" zeg ik dan "Oke ik neem je koffer wel mee naar beneden dat kan jij gaan bellen" zegt Jack "Ehm oke" hij is iets van plan met de koffer. Ik bel het taxi bedrijf op en voor ik het wist hoorde ik wist hoorde ik een knal het was Jack die had de koffer naar beneden gegooid ik wou gaan kijken maar het taxi bedrijf nam op "Hallo u spreekt met Finn ik wil graag een Taxi voor 3 personen" zeg ik "Waneer moet hij er zijn en waar moet hij heen" zegt de vrouw die opnam "Het zou fijn zijn als hij nu kon komen en we moeten naar de school Movement" zeg ik vriendelijk "Oke hij komt er aan" zegt de vrouw en ze hangt op. Ik loop snel naar beneden "Jack! De taxi komt eraan" roep ik Jack loopt naar me toe en zegt "Oke ene bel jij Crystall?"."Jaja" zeg ik en ik pak mijn telefoon weer en bel Crystall op "Hey Crystall wij komen erzo aan ben je al klaar?"

    Jack Harries
    Ik loop stilletjes naar de kamer van Finn het ritst net zijn koffer dicht "Eindelijk klaar broertje?" Zeg ik "Ja" zegt hij snel "En met ja bedoel je ook dat je de taxi al gebeld hebt?" Zeg ik dan ik zie dat hij schrikt "Nee ga ik nu doen" zegt hij "Oke ik neem je koffer wel mee naar beneden dat kan jij gaan bellen" vraag ik "Ehm oke" zegt hij ik hoor aan hem dat hij me niet vertrouwd en dat heeft hij helemaal goed, ik pak zijn koffer en gooi hem naar benden ik loop zelf ook snel naar beneden hij is nog heel denk ik bij me zelf. Ik pak mijn mobiel en kijk of Mabel online is op Whats app ze is nog niet online, voor de meeste meisjes voel ik niks maar Mabel is anders voor haar voel ik echt iets zei is veel anders dan die andere meisjes zij vind me me ja hoe zeg ik dat "Jack! De taxi komt eraan" hoor ik plots het is Finn ik loop naar hem toe en zeg "Oke. Ene bel jij Crystall?"."Jaja" zegt hij en belt Crystall ik loop nog even naar de keuken ik heb iets voor Mabel gemaakt snel stop ik het in een tasje voor de zekerheid hou ik het bij me.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 15:51 ]


    Let's Escape To Neverland

    [MT]

    Crystall Mady Flow

    'Driiiiiinnnnggggg !', vermoeid stap ik uit mijn bed. Mijn wakker was nu al 4 keer gegaan vanochtend. Maar als ik moe was moest ik slapen. Niemand pakte mijn slaap van mij af ! Met vermoeide ogen besloot ik uit mijn bed te stappen. Ik had deze ochtend al een douche genomen dus dat hoefde niet meer. Ik keek in mijn kast en zuchtte. Alles was er zo lelijk... Ik moest dringend weer eens gaan shoppen. Ik nam gewoon een kort, paar kleedje uit mijn kast. Ook koos ik voor één paar zwarte hakken. Ik wou er natuurlijk wel goed zien voor de eerste dag. Ik liep langzaam naar de badkamer om mijn haar te kammen. Toen ik klaar was liet ik deze zomaar over mijn lichaam vallen. Het was,vond ik, best mooi. Ik nam de eyeliner uit mijn make-up tasje en deed die nauwkeurig aan. Dat was ik nu wel gewoon. Ook mijn mascara vistte ik uit mijn schattig tasje. Als laatst kwam er ook nog een beetje roze lipgloss op mijn lippen. Perfect, vond ik mezelf zo. Opeens hoorde ik mijn telefoon bellen. Snel liep ik de trappen af naar het geluid toe. Net op tijd nam ik op.
    'Hoi, met Crystall hier', zei ik met een zelfverzekerde stem.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.