• Konichiwa!

    Aangezien ik best wel veel Naruto fans heb gezien, maar niet echt een topic is waar we echt over naruto zelf kunnen praten dacht ik laat ik het topic maken!!

    Regels.
    -de algemen q-regels.
    -Spoilers onder een spoiler knop, voor het geval er q-ers onder ons zijn die nog niet bij zijn.
    -Houd het vriendelijk.
    -Mostly Have fun!


    Ships
    NaruHina
    Sakura/Sasuke
    Shikino

    Naruto fans onder ons!
    Sigil-Jolanda



    Suggesties om de begin post leuker te maken zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 17:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Over de laatste manga chapter

    WTF is Sasuke doing. Kan iemand me helpen want ik snap het echt niet meer.

    Een betere vraag is wat de sage of the sixth paths aan het doen is xd
    Hij zegt bijna letterlijk: "Screw you guys, I am going home."
    Sinds Obito's reveal vind ik de manga nog vrij tegenvallen eigenlijk.

    Trouwens Sasuke is nu bezig met revenge nemen op de kage, omdat hij ziet dat zij de oorzaak zijn dat Itachi zoveel heeft gesufferd. HIj ziet hen nu als de aanstichters en wilt hen nu dood hebben. Begrijpelijk denk ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    NARUTO! NARUTO! BELIEVE IT! BELIIIEEEEEEEVVEEEE IIITT.....

    Ik zelf kijk geen Naruto, maar toen wij bij economie ons moesten voorstellen (gewoon iets over jezelf zeggen) aan een redelijk jonge docent, en een paar mensen dus vertelden dat ze graag anime keken, vertelde hij dat hij vroeger Naruto manga had gelezen, hahahah

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 17:18 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zelf heb ik hier het geduld niet voor, hoewel ik wel graag verder wil kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rewrite schreef:
    Een betere vraag is wat de sage of the sixth paths aan het doen is xd
    Hij zegt bijna letterlijk: "Screw you guys, I am going home."
    Sinds Obito's reveal vind ik de manga nog vrij tegenvallen eigenlijk.

    Trouwens Sasuke is nu bezig met revenge nemen op de kage, omdat hij ziet dat zij de oorzaak zijn dat Itachi zoveel heeft gesufferd. HIj ziet hen nu als de aanstichters en wilt hen nu dood hebben. Begrijpelijk denk ik.

    Yea. Meerdere mensen zeggen: goddamnit Sasuke y u become a spoiled fucked up lil emo brat again???!!! Maar het was naar mijn mening eigenlijk pretty obvious dat dit eraan zat te komen. Dat gevecht was onvermijdelijk en Sasuke doet hetgeen dat hij denkt dat 'goed' is. Well.. op het moment is het waarschijnlijk geen debat meer van goed of kwaad, maar ziet hij in dat het vorige systeem niet werkte, hij dan maar een nieuw systeem op gaat zetten. Dat gebeurt in historie continue :D.
    Eigenlijk vind ik hem niet eens zo'n spoiled lil emo brat en heeft ie daadwerkelijk een solid punt in zijn handelen, maar ik vind het alleen jammer dat Kishi de nadruk op het 'kwaaie' moet leggen, alsof hij weer slachtoffer wordt van de curse of hatred. Alleen dat maakt z'n karakter een beetje ongeloofwaardig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog 5 chapters en dan is het zo ver xd
    Einde van de manga.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    Nog 5 chapters en dan is het zo ver xd
    Einde van de manga.


    gaan ze eigenlijk hierna nog iets met Naruto doen, net zoals ze op Naruto, Naruto Shippuden hebben gemaakt?

    Helitira schreef:
    (...)

    gaan ze eigenlijk hierna nog iets met Naruto doen, net zoals ze op Naruto, Naruto Shippuden hebben gemaakt?


    Waarschijnlijk niet.
    Tenminste dat is nog niet aangekondigd.
    Dus ik ga er van uit niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kyouma schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet.
    Tenminste dat is nog niet aangekondigd.
    Dus ik ga er van uit niet.


    Ik zou dan ook niet weten waar ze verder over moeten gaan. Ik denk dat ze met de laatste film ook wel als aan een eind kunnen breien.