• Ik heb echt iemand nodig om te praten.. Ik zit hier al een tijde mee en ik dacht dat het voorbij ging gaan. Ik zet dit liever niet online en deel dit liever met iemand in prive bericht. Zijn er lieve mensen die wat ervaring hebben in de liefde die met mij willen praten?(flower)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Praten wil ik wel hoor,
    Ben alleen niet echt een liefdes expert. (;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik ben goed in een luisterend oor bieden, maar adviezen geven is iets anders haha. Maar je mag me gerust een pb'tje sturen!

    Ervaring heb ik niet, een luisterend oor wel. Je mag me altijd een berichtje sturen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mij mag je ook pb'en. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben geen liefdesexpert maar je kan altijd bij me terecht voor een luisterend oor (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Je mag me altijd een pb sturen. Heb al heel wat mee gemaakt als het op jongens aankomt, dus misschien kan ik je wel helpen.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Mijn inbox staat altijd voor je open, ik praat graag met mensen^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inbox staat open ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    It depends. Ik heb niet overal ervaring mee, maar ik wil wel graag een luisterend oor bieden, als je dat wilt. ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn inbox staat open al heb je veel luisterende oren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    J4NOSKIANS schreef:
    Ik ben goed in een luisterend oor bieden, maar adviezen geven is iets anders haha. Maar je mag me gerust een pb'tje sturen!


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Je mag me altijd benaderen als je behoefte hebt om je verhaal te doen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Ik ga niet zeggen dat ik een expert ben, maar met de ervaring van mezelf en van mijn drie lieftallige broers denk ik dat ik misschien wel kan helpen, tenminste als het nu nog nodig is aangezien er zoveel mensen zich hebben aangeboden (:


    You speak like constellations but you're just a black hole.