• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de onbekende persoon achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen en gebeurtenissen van de scholieren komen een voor een op het bekende blog terecht die bekend is door heel Amerika. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Rollen:
    Meisjes: VOL!
    - Jordan Brandy Fox ~ PeIIegrino - [Bad girl, 18, 5, 1.4]
    - Violet Lucija Conley ~ Schuld - [Cheerleader, 18, 5,1.1]
    - Raelin Marlene Fleming ~ Ourania - [Normal, 18, 6, 1.4]
    - Arabella Quinn Trafford ~ Shuck ~ [Troublemaker, 18, 5, 1.10]
    - Raven Phoebe Haugen ~ Pursuer - [Rebel, 19, 6, 1.3]
    - Lucy North ~ArianatorXx - [Cheerleader, 17, 5, 1.8]
    - Alison Parks ~ ArianatorXx - [Bitch, 18, 5, 1.6]
    - Eve Maria Laurina Vermeer ~ AintItFun - [Daydreamer/New, 17, 5, 1.11]
    - Krystall Madison Chase ~ LeoValdez - [Heartbreaker, 18, 6, 1.10]

    Jongens: VOL!
    - Tyler Elijah Rivello ~ PeIIegrino - [Troublemaker, 19, 6, 1.3]
    - Christian Philon "Chris" Jones ~ Caraphernelia - [Outsider, 17, 5, 1.8]
    - Joshua Liroy Reynolds ~ Magnus - [Bad boy, 19, 6, 1.3]
    - Matthias Nathaniel Montgomery ~ Dumbledore - [Jock, 19, 6, 1.5]
    - Finn James Dawson ~ Aia - [Dealer, 18, 6, 1.4]
    - Arthur Blake Oakley ~ Mudita - [Nerd, 18, 5, 1.5]
    - Nathan Jason Chase ~ LeoValdez - [Nerd, 16, 5, 1.10]
    - Matt Campbell ~ AsshiexIrwin - [Outsider, 19, 6, 1.10]
    - Sean Adams ~ Californication - [Bully, 17, 5, 1.11]
    - Blake Jayden Valencia ~ Torquay - [Badboy/heartbreaker, 19, 6, 1.12]

    Leraren:
    - Caroline Rosario Elizabeth Jenner ~ Dumbledore - [Lerares Engels, 30, 1.6]
    - Lucas Manners ~ Deamon - [Leraar Geschiedenis, 34, 5e en 6e, 1.8]
    - Christiaan Kauffman ~ Schuld - [Gymdocent, 28, 5e en 6e, 1.8]
    - Jonah Victor Carter ~ Mudita - [Wiskundedocent in opleiding, 22, 5e en 6e, 1.10]
    - Alec Hayden Brennan ~ Shuck - [Leraar Spaans, 28, 5e en 6e, .111]
    - Tamara Lively ~ AsshiexIrwin - [Lerares Duits, 30, 5e en 6e, 1.11]

    Regels:
    ~ Minimaal 200 woorden.
    ~ Maximaal 3 personages per account.
    ~ Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    ~ Schrijf goed ABN!
    ~ Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    ~ Geen ruzie off-topic!
    ~ Off-topic het liefst in het praattopic
    ~ Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    ~ Geen eendagsvliegen!



    Begin:
    Het is September en de school is net sinds een maandje open. X is weer volop bezig en iedereen checkt de blog weer dagelijks.
    Ook deze ochtend heeft X weer de nieuwste dingetjes om wakker mee te worden. Sta jij er ook tussen?

    ~Dit idee is origineel van Benzema. Ik heb toestemming gekregen om het opnieuw te openen.~

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 23:57 ]


    El Diablo.

    Tyler Elijah Rivello ~ Outfit

    Ik was al heel lang wakker. Eigenlijk sinds gistermiddag half twee. Maar als je pas om 4 uur terug komt van een feest en je stiefvader een paar klappen uitdeelt kan je niet verwachten dat je nog slaapt. Ik staar naar mijn wekker. 8:59.. Ik zucht en wrijf even in mijn ogen. School.. Ik wil echt niet, maar om hier nou thuis te zitten is ook geen goed plan.. Als ik mijn ogen weer open staat de wekker op 9:01, ik stap langzaam uit en loop naar mijn kledingkast. Ik had al gedoucht om 7 uur, dus dat hoeft ook niet meer.
    Ik open mijn kast en ik denk even na. Dan pak ik toch een outfit eruit en ik trek alles snel aan. Dan pas loop ik naar de spiegel en ik zie de grote plek die verspreid is over mijn wang en kaak. Dat ook nog.. Ik strijk zacht over de rood/blauwe plek en sis even. Oké, niet meer aanraken.. Ik zucht kort. Hoe ik dit ging uitleggen wist ik niet, alleen Joshua wist over mijn thuissituatie. Dus ik zou wel moeten liegen.. Ik zeg wel gewoon dat ik in een gevecht ben gekomen op dat feest, dat gelooft iedereen.
    Snel zet ik mijn haar goed met wat wax en ik pak mijn rugtas. Laten we dan maar gaan. Ik pak de sleutels van mijn Cadillac en loop dan snel naar buiten. Ik kijk snel naar mijn Rolex. Half tien, goed genoeg. Ik stap in mijn auto en rij dan naar school waar ik zo'n twintig minuten later aankom. Ik steek een sigaret op en sluit mijn auto af. Eens zien, waar hangt iedereen uit.. Ik loop het schoolplein op en kijk om me heen. Ik hou niet van zoeken, maar het moet wel...

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 21:51 ]


    El Diablo.

    Jordan Brandy Fox ~ Outfit

    Na een paar minuten is er nog steeds niemand. Geen Arthur, geen Arabella.. Zelfs mensen die me een beetje boeien zijn er niet, wat is dit nou weer? Meestal zijn er toch wel wat mensen die me interesseren als ik op school aankom. Misschien moet ik James maar even vertellen dat hij me later moet brengen, dat is misschien beter.. Ik zucht en schud mijn hoofd even. Dan herinner ik me X weer, ach nu staat er vast wel wat leuks op.
    Ik vis mijn Iphone weer uit mijn tas en open de blog die al razendsnel op mijn scherm staat. Ik scroll even en lees dan eerst iets over meneer Manners.
    Lucas Manners ex trouwt opnieuw, misschien was hij te slecht?
    Ik fluit zachtjes. Die bronnen van X worden wel steeds beter, is het niet? Ik weet nog dat X eerst alleen de dingen wist die hier op school gebeurden, maar hij kreeg dus ook steeds meer te weten over onze privélevens. Ergens is het best eng, ik bedoel maar. Iemand die jij niet kent, kent jou wel heel goed. Het is en blijft een raar iets, maar ach. Ik ben er gewend aan geraakt.
    Als ik mijn naam zie staan verschijnt een grijns op mijn lippen. Ik zei het toch, dat zal er binnen tien minuten opstaan.
    Jordan showt wéér haar interesse in oudere mannen, is het dan nooit genoeg voor haar?
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Het is inderdaad nooit genoeg, als er een leuke man op mijn pad komt die genoeg interesse in me toont dan pak ik die kans ook. Een beetje overdrijven kan X ook wel, ik heb met maar drie mannen 'iets' gehad. Niet tientallen... Ik open Whatsapp en klik op Arthur.
    Arthieeee, waar blijf je? I'm lonely and bored :c x stuur ik en ik wacht weer.


    El Diablo.

    [/img]

    Blake Jay Valencia
    Badboy/Heartthrob
    Ik word wakker door het licht dat in mijn slaap plek schijnt en ik kreun als ik omkeer. Er is niets naast me en ik grijns. Die Sara of Kelly of wat haar naam ook was had precies gedaan wat ik zei. Wegwezen voordat ze mijn humeur zou verpesten. Een leuke wip is goed maar ik heb geen zij in dat gedoe van ik hou van je schat wil je nog een keer bla die bla die bla. Als een van die speeltjes er nog is dan negeer ik ze gewoon vaak tot ik ze hoor smeken en dan gooi ik ze eruit. Ik haat het als ze gaan smeken al is het in bed wel leuk maar daarnaast nee dank je. Mijn leven is gewoon perfect, al ben ik dat zelf natuurlijk ook, ik heb geen last van meiden die zeiken of chagrijnig zijn. Ik ben er alleen voor de gezelligheid van de wip. Ik zie een briefje liggen en pak hem op. Haar telefoon nummer. Tuurlijk, die zal ik wel aan een kansloze jongen geven, want zo goed was ze niet. Ik had duidelijk beter gehad. Ik kijk naar mijn naakte lichaam als ik opsta. Hmm zo voelt het dus als die meiden met mij als hun eerste zich opstaan. Ik begrijp waarom ze me meteen nog is bespringen. Ik grijns en loop naar de douche.
    Ik hoefde niet bang te zijn dat Felicia, mijn jongere zusje, dit zag aangezien mijn ouders voor mij een apart huisje of eerder huis op hun grond hebben gebouwd voor als ik mensen meebreng. Zij zijn er ook mee eens dat ik felicia er niet ik kan betrekken. Het heeft een game kamer een bar en natuurlijk een slaap kamer. Heb er trouwens twee als een van mijn vrienden ook een beurt wilt van een meisje. Dat gebeurt namelijk liever niet in mijn bed.

    Zodra ik afgedroogd ben en schoon en geen slet meer op mijn lichaam heb zitten loop ik mijn huisje uit in mijn echte huis. Je kan het eerder een gigantische villa noemen en ik zou dit allemaal erven.
    'BLAKEY!' Hoor ik. Een meisje gillen en ik glimlach. Een brede vreugdevolle echte glimlach, geen grijns, en dat is maar voor een meisje. Felicia, mijn zusje van acht jaar nu al. ze groeit zo snel die eigenwijze tante.
    'Felicia.' Zing ik naar haar als ze kreunt en haar handen op haar oren doet.
    'Blake je kan echt niet zingen dus stop.' Zegt ze. Mijn ego is te groot om die belediging te voelen.
    'Pfff. Ik kan alles. Ik ben de talentvolle hier.' Zeg ik als ik haar optil.
    'Blake ik ben acht ik kan zelf lopen. Ik ben geen kleuter meer.' Zegt ze terwijl ze haar ken rolt. Ik grinnik. Ik hield van dit kind. 'En je kan niets en daar kan je niet eens over opscheppen.'
    'Autch.' Zeg ik terwijl ik gespeeld over mijn hart wrijf.
    'Stel je niet aan wie is nu de baby.' Zegt ze and ik grinnik. Ze was zeker niet op haar mondje gevallen, net als mij. Misschien veegde ik toch af op haar.
    'Blake wat doe je nog hier je moet naar school. Straks heb je. Ehm.. Alleen maar rode stoplichten ofzo. Ga nu.' Zegt ze terwijl ze me op mijn kont slaat en me een broodje aangooit. Ach joh neem het wel mee, al eet ik het niet op.
    'Oke mam. Doei felicia.' Zeg ik als ik haar in haar wang knijp en dan naar de voordeur loop. Ik open de garage en pak mijn motor. Mijn prachtige zwarte ducatti. Het was mijn alles mijn schatje. Ik heb iemand er is voor in elkaar geslagen omdat er een Haarscheurtje in de lak zat door iemands ring.

    ••••
    Ik kom aan op school na denk ik 5 minuten en ik denk zelfs minder. Ik heb nog tijd dus mijn moeder overdreef natuurlijk, zoals altijd trouwens. Als je te laat was had ik altijd nog een kwartier. Ik kijk rond als ik een mooi meisje zie. Dun lekkere dikke billen en middel grote Borsten. Ik durf te wedden dat ze goed was. Moet wel me zo een lichaam anders wil ik haar wel een cursus voor een dag geven. Ze draait zich om naar me en glimlacht een bloos op haar wangen. Ze bekijkt me waardoor alleen maar roder word. AWW wat schattig ze is verlegen en helemaal weggeslagen door mijn goddelijke lichaam. Zou ik ook zijn geweest als ik een meisje was.
    'Hey schoonheid.' Zeg ik met mijn lage stem en k zie dat de adem in haar keel stokt. 'Hoi.' Zegt ze zacht. Ik grijns naar haar en het lijkt alsof ze bijna flauwvalt. Ik zou zo EHBO bij dr willen doen. Ik bedoel beademen en dat hart massage gedoe of in dit geval borst massage. Geen probleem er mee.
    'Mag ik je nummer dan kunnen we is plezier beleven.' Zeg ik met een knipoog en ze glimlacht naar me en pakt een briefje uit haar tas en schrijft er een nummer op en geeft hem aan me. 'Bel me.' Zegt ze no half nerveus en ik grijns.
    'Zal ik doen Bella.' Zeg ik tegen haar en ze bloost weer. Ik stop het nummer in mijn achterzak en loop door. Ik ging een beurt hebben met dat lichaam en ik hoop echt dat ze mijn adem en aandacht daar net waardig was. Ik loop naar de trap waar ik andere hartenbreker zie. Caleb. Ik grijns.
    Hey Caleb, nog vermaakt na dat feestje ik neem aan van wel?' Zeg ik grijnzend als ik naast hem neer plof op zo een zuil ding. Caleb was ook drugsdealer en ik kocht Soms wel is wat vooral voor feestjes maar ik was geen junk ofzo ik had al genoeg aan mijn sigaretten.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Arthur Blake Oakley


    Geek/Nerd ~ Outfit

    Net alsof mijn mobiel wist dat ik eigenlijk had gehoopt op een berichtje van mijn vrienden ging het bekende ringtoontje af van Whatsapp. Ik opende het berichtje en grinnikte lichtjes bij het berichtje van Jordan 'Arthieeee, waar blijf je? I'm lonely and bored :c x ' las ik. Ik kon het niet laten om een 'selfie' van mezelf te trekken met een gek gezicht, waarna ik erbij schreef 'Arthurrr on the way! °3° x' Nadat ik het berichtje verzonden had, stak ik mijn mobiel in mijn broekzak en liep ik wat sneller door. Niet alleen om rapper bij Jordan te zijn, maar ook merendeels om Sean te vermijden. Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn kaak terwijl ik even goed rond keek. Geen spoor ven hem te zien. Ik slaakte een zucht van opluchting en ging de school dan binnen.Nu nog Jordan zien te vinden. Mijn blik gleed over het schoolplein, ik zag Caleb wel maar samen met Blake en hij leek me ook niet op te merken, dus liep ik maar door. Al kennende Jordan, zal ze niet in het schoolgebouw te vinden zijn dus moest ik buiten blijven zoeken. Wat me vooral opviel is dat de meesten op hun mobiel of Ipad/Ipod zaten. Maandag, nieuwe dag en start van een nieuwe week. X was vast weer op Roddelpad. Ik had al een eindje niets over mezelf gelezen en dat vond ik maar best ook. De laatste keer was het nogal genant om tientallen foto's van jezelf te vinden, opgeloten in een toillethokje. Ondanks dat mijn vingers erg jeukten en wilde kijken of er niets van mezelf op te lezen was, bleef ik sterk en ging door met het zoeken naar Jordan. Eenmaal ik haar vond krulde er een brede glimlach om mijn lippen en liep ik naar haar toe. "Yo, Jordan! Need a cure against boredom?" grijnsde ik naar haar en plofte daarna naast haar neer. In vergelijking met mezelf was Jordan echt modebewust, haar blond gekleurde lokken lagen perfect en haar outfit was erg uitdagend. Ik had even een binnenpretje toen ik me bedacht hoe het zou zijn moesten jongens plots lopen met van die crop tops. Geen zicht! Oh god...Wat ben ik weer melig vandaag.Terwijl ik mijn benen optrok en op het bankje zette keek ik Jordan even kort aan, ik vond het altijd wel leuk om naar haar verhalen te luisteren aangezien ze soms ook hilarisch kunnen zijn. Al ben ik er ook altijd voor haar moest ze ergens mee zitten, maar bij haar is dat bijna nooit het geval.


    Jonah Victor Carter


    Math Teacher ~


    Moeizaam wreef ik met een hand over mijn gezicht terwijl mijn andere hand aan het stuur zat van mijn Zwarte Peugeot 308. De school was een eindje reiden van mijn huis en onderweg had ik even gestopt voor een sterkte kop zwarte koffie om me een boost te geven.Het hele weekend had ik het nogal druk gehad, zaterdag was ik uit gegaan met enkele oude schoolvrienden en het was nogal laat geworden. Helaas voor mij moest een vriend me ook thuisvoeren en had ik gisteren een kater die maar niet leek op te houden, daarbovenop moest ik ook nog een pak huistaken verbeteren. Die combinatie zorgde er dus voor dat ik erg mottig was vandaag al wilde ik dit zeker niet laten merken. Mijn Job kan echt afgangen van mijn humeur... Laten we hopen dat de klassen die ik heb het rustig aan gingen doen vandaag. Terwijl ik de dampende cup koffie aan mijn lippen zette en de warme geur van versgemalen koffie opsnoof reed ik het parkeerterrein van de school op en zodra ik geparkeerd was nam ik een flinke slok van het bittere goedje. Nadat ik mijn papieren genomen had, die de hele tijd op de stoel naast me hadden gelegen stapte ik de wagen uit en deed deze opslot, waarna ik het schoolgebouw binnen liep. Ik was al ferm telaat in vergelijking met de andere leraren. Hmmm, wat had ik liever nog wat in mijn bed gelegen.Ik dronk wat haastig het laatste beetje koffie op en gooide het kartonnen cupje weg in de daarvoorbestemde vuilnisbak. Mijn blik gleed even over het horloge om mijn pols. Nog tijd genoeg, gelukkig, ik besloot even mijn mobiel te checken. Het zou me niet verbazen moest er weer tonnen roddels aan te pas gaan bij de blog van de O zo mysterieuze X, de kwelgeest die al jaren deze school teistert met zijn vuile leugen en privécy schending. Mijn ogen gingen wat vluchtig over de lettertjes heen en dan fronste ik toen ik mijn foto op de blog zag staan. '1Gin Tonic+3 biertjes+2 cocktails = aan kater.#superleraar' Ik beet hard op mijn lip toen ik een foto van mezelf zag, zo dronken als wat.Hoe in hemelsnaam komen ze aan die dingen?! Wat kwaad haalde ik een hand door mijn bruine wat warrige haren terwijl ik de hang doorliep richting mijn lokaal. Alleen bleef mijn blik hangen op het meisje die wat ontmoedigt tegen haar kluisje leunde. De bruine golvende lokken en rugzak wezen erop dat het meisje Raelin Flemming was. Met een rustige pas liep ik naar haar toe, niet wetend wat er met haar scheelde. "Hé, is alles wel goed? " vroeg ik vriendelijk, maar toch met een licht bezorgde ondertoon in mijn stem.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 0:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jordan Brandy Fox ~ Outfit

    Nog geen minuut later hoor ik het bekende deuntje van mijn telefoon en ik ontgrendel hem daarom al snel. Ik klik op het berichtje van Arthur en lach als ik de selfie zie. Arthurrr on the way! °3° x lees ik en bijna automatisch verschijnt er een grijns op mijn lippen. Arthur hoorde voor mij echt bij het beste gezelschap wat je hier kan hebben, samen met Arabella en een paar anderen dan. Maar dat zijn er ook niet veel. Ik kijk even op als ik gefluit en geroep hoor en haal mijn wenkbrauw op als ik een paar jongens zie die niet ouder kunnen zijn dan 15-16. 'Ziet er goed uit!' roept er eentje en ik rol mijn ogen. 'Weet ik, jammer voor jou dat je het nooit zal krijgen.' grijns ik waardoor ze al snel omdraaien en weglopen. Ik schud mijn hoofd. Dat soort types schatten zich echt te hoog in soms, maar het blijft daarom ook grappig om dit soort dingen tegen ze te zeggen.
    "Yo, Jordan! Need a cure against boredom?" hoorde ik opeens en ik kijk recht in het gezicht van een grijnzende Arthur. 'Arthie!' zeg ik blij met een grijns. Hij ploft naast me neer en trekt zijn benen op waarna hij me kort aankijkt. Ik glimlach en trek hem kort in een knuffel. Je verwacht het misschien niet, maar ik hou van knuffelen en alles wat in dat rijtje valt. Niet dat veel mensen het weten, maar oké. 'Hey.. Wat vind je van mijn cadeautje?' grijns ik en hou mijn been omhoog om mijn nieuwe hakken te tonen. James besloot even aardig te doen, en hij heeft een goede baan dus geen probleem. Ik kijk Arthur weer aan met een kleine grijns. Hij zou moeten weten van wie het is, ook al heb ik maar vaag gezegd wie James is maar oké. 'X is trouwens weer lekker bezig. Hij had mij er al na 10 minuten opstaan, en blijkbaar trouwt de ex van meneer Manner opnieuw? Iets over dat hij te slecht was ofzo.' zeg ik en ik haal mijn schouders op.
    Ik had een vrij nonchalante houding over dit hele blog, in tegenstelling tot een grote groep andere mensen. Maar kom op, meestal zorgen mensen er zelf voor dat ze erop komen te staan, en dan gaan ze huilen als hun pappie en mammie erachter komen wat ze die ene nacht hebben gedaan. Ik zeg gewoon dat het zo is, wat heb ik te verbergen? Als ik iets doe dan wat? Dan ga ik er geen geheim van maken omdat het niet goed samen gaat met de normen en waarden. 'Je ziet er trouwens goed uit Arthie..' zeg ik en ik glimlach even. Misschien hadden mijn vele modeadviezen dan toch geholpen..


    El Diablo.

    Lucy North

    Outfit



    Langzaam drone het tot me door dat mijn wekker afging. Met een diepe zucht probeerde ik mijn hand op de wekker te plaatsen om hem te laten stoppen. Met moeite vond ik hem. Mijn ogen kwamen moeilijk open en knipperde even door het felle licht. Het was zo pijnlijk. Ik probeerde een poging te doen om uit mijn bed te stappen maar viel er terug in. Pas bij de derde poging kwam ik er eindelijk uit. Toen ik naar de badkamer ging hoorde ik wat geklets beneden. Lizzie en Lucas. Ze waren gezellig aan het praten. Ik liet mijn kleren langzaam over mijn lichaam vallen en na enkele seconden kon ik mijn naakte lichaam in de spiegel zien. Ik besteedde er niet veel tijd om en stapte al snel de douche binnen. Ik kon een gilletje niet voor mezelf houden toen er ijskoud water uit de douche kwam.
    'Alles goed?', hoorde ik Lucas vragen.
    ' Ja hoor!', zei ik er gewoon maar bij.
    Na een tijdje kwam ik uit de douche en deed een handdoek rond mijn lichaam. Ik kwam Loran tegen die niets tegen me zei. Zoals gewoonlijk. Ik keek in mijn kast en nam er een look kleedje uit. Hij was best schattig en één van mijn lievelingskleedjes. Met het mooi kleedje liep ik naar beneden. Lizzie keek enthousiast naar me en ik nam haar in mijn armen.
    'Dag schat !', fluisterde ik naar mijn zusje en legde haar weer neer.
    'Hoi!', zei Lucas met een brede grijns. Ik antwoordde niet en had niet zoveel honger. Ik merkte dat Lucas al had gegeten.
    'Gaan we naar school ?', vroeg hij aan me. Tot mijn grote spijt was hij de enige die dat zou willen doen en ik knikte. Nu moest ik met die rotzak mee. De autoreis duurde maar tien minuten. Al snel was ik aangekomen en zonder mijn broer te bedanken liep ik naar de school. Hopelijk was er iemand die ik kende ...

    [ Wilt iemand naar Lucy toe gaan]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    (Ik wist niet dt dit al bestond :$
    Mijn topics)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lucas Manners - History Teacher



    Lucas was al terug wat gekalmeerd en had zijn koffie snel opgedronken. Hij zat nog de laatste aanpassingen aan de 3 verschillende toetsen te doen. Hij zou vanavond de toetsen in de computer steken ,zodat hij ze morgen kon afprinten. Hij zuchtte even en wreef over zijn slapen. De koffie zou ieder moment moeten werken. Het erge hier aan was dat er nu zeker commentaar ging komen van zijn leerlingen. Hij deed zijn papieren bij elkaar en merkte dat het bijna tijd was. De lerarenkamer was nog aardig vol maar er gingen al verscheidende leerkrachten naar hun lokaal. Lucas besloot om dan ook maar te vertrekken en al zijn les te beginnen voorbereiden. Hij nam zijn gerief in één hand en liep terug naar buiten. Het was al drukker in de gangen en vele leerlingen waren naar hun kluisje aan het lopen. Hij negeerde de meeste leerlingen, hij wist gewoon dat ze allemaal de blog hadden gelezen, dat deed iedereen. Hij opende zijn lokaal en legde zijn spullen op zijn bureau en nam zijn kopie van de leerlingen hun geschiedenis boek erbij en opende waar ze gebleven waren. Hij draaide zich om naar het bord en schreef de titel op van het nieuwe onderwerp en zette zich dan met een zucht neer in zijn stoel. Hij was al blij dat hij het laatste uur vrij had en vroeger weg kon. Zijn humeur was niet opperbest maar hij toverde toch terug een glimlach op zijn gezicht. Hij moest professioneel blijven, zeker vandaag. Hij keek weer naar de klok. Nog een paar minuten.

    || MT.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "



    Sean Adams


    Een lichte kreun verliet mijn lippen bij het zien van het daglicht wat door mijn gordijnen scheen, ik was eerder wakker dan mijn wekker wat betekende dat ik in principe weer rustig mijn ogen kon sluiten. Toch was dat niet het geval, ik moest mijn zusje over een kwartier naar school toebrengen aangezien mijn vader dat vast en zeker van mij verwachtte. Dat was oké, veel meer kon ik niet doen voor mijn vader - alles wat ik deed was toch fout en tenslotte sprong ik er met geen enkel talent bovenuit.
    Na een halfuurtje - hooguit - had ik mezelf volledig aangekleed en mijn zusje naar school gebracht, nu ik de tijd had gedood leek alles veel sneller te gaan en besloot ik maar om niet te stressen en wat eerder naar school te gaan. Het was niet de eerste keer dat ik wat vroeger op school zat, meestal hing ik wat buiten en las ik de berichtjes van 'X'. Zolang ze niet over mij gingen had ik er plezier aan, hoe makkelijk was het om iemand zijn zwakke punt te kennen?
    Mijn vader nam uiteindelijk toch de moeite om mij af te zetten waar ik aan de ene kant zeer dankbaar voor was maar een erg spraakzame rit werd het niet, ik trapte het portier zachtjes dicht en stak toen kort mijn hand op om vervolgens wat in mijn zakken te graaien voor een sigaret die nergens te vinden was. Natuurlijk.
    Ik haatte bedelen om sigaretten, hoe makkelijk het ook zou kunnen zijn om het te regelen was het niks voor mij. Dan zou ik het wel na school halen of misschien had Veronica wel. Ze zou het niet erg vinden om met mij te delen wat volledig wederzijds was.
    Ik liet mijn blik rustig over het schoolplein gaan, bekende mensen en onbekende mensen maar zo ook Arthur. Ik kon hem niet uitstaan en dat heeft hij vast en zeker gemerkt ook. Toch besloot ik eerst maar naar mijn kluisje te gaan en versnelde ik mijn pas om niet als nog te laat te komen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 18:29 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Matt Campbell
    Outside || 6th class || outfit.


    Onderweg naar school had ik flinke tegenwind waardoor ik steeds harder moest trappen. Ondanks de mouwen die tot mijn ellebogen reikte, voelde ik de wind in mijn verse wonden snijden. Even gromde ik toen er weer een felle windvlaag over mijn lichaam ging en probeerde mezelf warm te houden onder de grijze beanie en mijn dikke zwarte nerdbril. In een plas bij de goot kon ik zien dat mijn gezicht was verdikt en de kleur al aan het veranderen was tot blauwe en paars. Het zou dan ook niet lang meer duren voordat de hele school het kon zien. Opgelucht verminderde ik vaart toen de fietsenstalling inzicht kwam. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond toen ik van de oude roestbak afstapte en hem tussen de andere fietsen propte. De fietssleutel stak ik diep weg in mijn broekzak en liet mijn hand daar ook inzitten. Met mijn andere hand trok ik mijn beanie verder over mijn gezicht en zette de bril rechter op mijn neus. Veel bekende zag ik nog niet, niet dat ik veel bekende mensen had. Arabella was eigenlijk de enige waar ik alles kwijt kon maar die was hier niet aanwezig. Mijn gedachtes werden weer teruggedraaid naar de realiteit toen ik het trapje voor de ingang opliep en snel door de deur richting mijn kluisje glipte. Ik baalde er nu wel van dat ik geen sweater aanhad waar ik mijn handen in kon verschuilen maar gelukkig zaten de meeste littekens op de binnenkant van me pols dus het zou hopelijk niet te veel opvallen. Een idee van welke les ik zo zou hebben wist ik niet maar ik zag meneer Manners zijn les voorbereiden dus misschien had ik wel van hem les. Met mijn nogsteeds vrije hand haalde ik mijn mobiel en kluissleutel uit mijn zak. Het mobieltje liet ik tussen twee vingers geklemd terwijl ik met de overige drie mijn kluis opende. Rustig liet ik mijn blik over de stapels met boeken gaan die allemaal netjes gesorteerd op een rij stonden. Ik open met moeite mijn tas maar na wat gepruts voeg ik de overige boeken toe aan de nette rij met schoolboeken. Nogsteeds wist ik niet welke les ik had dus besloot ik maar om toch de gok te wagen en het geschiedenisboek in mijn tas te leggen. Met mijn duim ontgrendelde ik mijn beeldschermpje waar een flinke barst inzat. Mijn vader was helemaal uit zijn plaat gegaan toen hij de barst zag maar gelukkig kon ik mezelf een beetje verdedigingen want hij was gelukkig nog verzekerd. Het schoolblog van 'X' kwam te voorschijn en ik liet mijn ogen over de pagina met nieuwtjes gaan. Er ging één over meneer Manners waarvan ik waarschijnlijk straks geschiedenis les van zou krijgen, Ik tikte een foto aan met een beetje rare tekst waarvan ik niet veel snapte. Langzaam gooide ik mijn schooltas op de grond tegen de kluisjes, deed me kluisje weer op slot en liet me ertegen aan zakken. Met opgeheven knieën staarde ik strak voor me uit naar de vlugge benen van bruggers die zich haastte door een drukke schoolgang met allemaal nieuwe leslokalen. Toen ik zag dat er nog niks over mij was geschreven glimlachte ik zwak. Ik krabbelde wat aan de verzameling armbandjes om mijn pols die de meeste wonden lieten verdwijnen. Die mysterieuze X moest eens weten..

    Arabella Quinn Trafford.



    Ik kreunde moeizaam toen mijn wekker af ging. Nog voordat ik mijn ogen had geopend stond mijn vader al in mijn kamer. "Rise and shine, sweetheart."
    Ik gooide chagrijnig mijn kussen naar hem maar zijn grijns leek op zijn gezicht te zijn vast genaait. Hij stak zijn tong vrolijk uit en vervolgde zijn weg naar Mikashi's -- oftewel Maya's, kamer.
    Met een zucht stond ik op om daarna naar de badkamer te lopen en me onder de douche te settelen. Ik genoot van de warme stralen die mijn huid verwarmde maar na een tiental minuten schreeuwde mijn vader dat ik uit de douche moest komen. Ik zette de douche af en stapte eronder vandaan, met enkel een handdoek om me heen. Maya stond bij de spiegel haar tanden te poetsen en keek vrolijk op toen ze me zag. Zij en mijn vader waren echte ochtendmensen. Ik gaf haar een snelle knuffel -- hoewel ze was geadopteerd voelde ze wel als mijn zusje. Ik vervolgde mijn weg naar mijn kamer om daar mijn zwarte, gescheurde skinny jeans aan te trekken met daarop eem zwart-witte blouse. Ik pakte mijn vertrapte all stars en deed ze snel aan. Ze waren al helemaal ingelopen en aangezien ik al laat was wilde ik het simpel houden. Daarna rende ik naar beneden om snel wat te eten -- toast met jam, mijn vader's "specialiteit", zoals hij het zelf noemde. Al was het in feite niets meer dan een gewone toast. Ik knuffelde mijn pa gedag en rende naar de tuin om mijn fiets te pakken waarop ik naar school reed. Ondertussen checkte ik mijn mobiel en natuurlijk ook het blog van X. Er stonden wat dingen op over Jordan en Meneer Manners. Ik rolde mijn ogen en klikte het weg. Allemaal bullshit. Er stond nog niets op over mij en dat hield ik liever zo.
    Ik plaatste mijn fiets in de stalling en liep richting het schoolgebouw. Ik verwisselde mijn boeken en zocht naar een teken van Caleb, Matt of Jordan. Matt was de eerste die ik opmerkte. Met een bezorgde frons -- eentje die alleen tevoorschijn zou kunnen komen bij een van mijn drie vrienden, liep ik op hem af. Mijn zwarte rugzak gooide ik op de grond om daarna plaats te nemen naast Matt. Ik pakte zijn hand beet en staarde naar de hoeveelheid armbanden die hij om had. "Hoe gaat het?"

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 19:48 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "


    Matt Campbell
    Outside || 6th class || outfit.


    Mijn blik gleed over de verschillende groepjes meiden die moesten lachen om alles wat er op het blog van die 'X' te vinden was. Zolang het niet over mijzelf ging, kon het me weinig schelen. Dit betekende uiteraard niet dat ik er niet elke dag een paar keer op kijk, gewoon voor de zekerheid dat er geen dingen over mij werd gezegd. Mijn blik schoot omhoog toen ik een bekende rugtas naast me neer zag vallen en vervolgens het silhouet van Arabella. Ze pakte mijn hand vast en ik kneep er zacht in. Ik was blij dat ik nog iemand had als steun dus was ik het haar eeuwig dankbaar. "Kut" mompel ik terwijl mijn kijkers naar de hare zoeken. Helaas zijn de hare gericht op de armbandjes om mijn pols en ik voel het bloed naar mijn wangen stromen. "Me vader is weer eens los gegaan op me gezicht en met mij gaat het ook niet al te best" zeg ik dan wat iets harder zodat ze het wat beter kan horen. Wel kijk ik even kort om me heen of er toevallig iemand stond te luisteren of net dichtbij genoeg om het te kunnen verstaan. Een diepe zucht verliet mijn mond en ik draaide me wat haar kant op zodat alleen zij het zien kon. Langzaam leg ik mijn vingers om de bandjes heen en trek ze van mijn pols af over me vingers. Ik leg ze neer op mijn schoot en draai me pols om zodat ze littekens zichtbaar worden. Even schiet mijn blik angstig om me heen maar niemand leek ons echt aandacht te geven dus liet ik mijn blik weer vallen op mijn huid met verse, diepe sneeën erin. "Ik zal wel weer een smoes nodig hebben voor gym.. zoals gewoonlijk."

    Veronica "Ronnie" Johnson.

    Eerste dag van de week alweer, maar het meisje laat zich niet overwinnen door de dagelijkse sleur. Je moet er immers zelf wat van maken, vindt ze. Haar voeten hangen dan ook al uit bed, klaar om op te staan. Het moment dat ze de grond zouden raken echter, trapt ze op een hondenborstel, waardoor ze haastig het ding oppakt en op bed gooit. Het zorgt voor de nodige vloekwoorden, maar uiteindelijk weet ze dat het haar schuld was - ze had geen zin om het terug te brengen. Veronica woont al lange tijd samen met een vriend, die natuurlijk een hond heeft, en dat zorgt zo nu en dan wel voor de nodige prikkelingen. Het meisje houdt van het beest, alleen soms wil ze even in haar uppie zijn.
          Het water was koud, wat naarmate de douche naderde warmer werd. Ze hadden een boiler, en tot haar grote ergernis begon deze kuren te vertonen. Aan het einde van de week, rond de donderdag, zou het warme water op zijn en moest ze wel in ijskoud water douchen. In plaats van haar vriend, doucht Veronica niet langer dan een kort kwartiertje. Haastig droogt ze zich af, schudt flink met haar korte koppie - wat als resultaat heeft dat de koolzwarte haren tegen het gezicht plakken, en schiet ze in het batman ondergoed. Haar lokken zijn nog nat en laten waterdruppels over haar lichaam glijden, gezien ze echter weet dat het onmogelijk is ze te temmen, haalt ze er enkel een haarborstel door.
          "It is a beaaaaautiful morning!" zingt ze wanneer ze helemaal aangekleed is en de keuken binnenwandelt. Ze heeft gelijk: Aaron zit daar met een chagrijnige kop en een mok koffie om zich in te houden. Hij wist dat ze vrolijk binnen zou lopen, dat doet ze elke keer om hem te ergeren, zelfs al voelde zij zich misselijk. Het enige wat hij deed telkens, was haar een geërgerde blik sturen. En dan zegt zij: "Wakey wakey, eggs and bakey." Zo ook nu. Haar vriend staat op, pakt de eieren als zowel de ham en wilt al ontbijt voor haar maken tot ze het van hem overpakt om het zelf te doen. Redelijk verward gaat hij zitten en kijkt toe.
          "Er is koffie..." komt er voorzichtig doch loom uit. Het enige wat ze daarop laat merken, is een vrolijke knik met haar hoofd. Aaron begrijpt niet hoe het mogelijk was zo enthousiast te zijn, maar ze is nogal onvoorspelbaar en verteld telkens dat "hoe vroeger de dag, hoe eerder met avonturen" ze bezig kan.
          "Kan je me een lift naar school geven met die tweewieler van je?" Er klinkt een diepe zucht aan zijn kant, terwijl ze allebei van hun koffie drinken. Zwart. Met haar diepe kijkers onderzoekt ze hem, waardoor ze al een antwoord van hem krijgt vanwege het 'nee' schudden.
          "Ik zou het ook zelf kunnen doen..." Een ondeugende grijns speelt er op haar lippen. "Maar ik heb mijn motorrijbewijs nog niet."
          "Eet je vreten op, laat Macho uit and you got yourself a deal."
          "HA - dat is prima!" riep ze uit. Zo gezegd zo gedaan, want hij kon immers niet terug op zijn woord. Veronica vond het altijd wel fijn om Macho uit te laten, ze probeerde er altijd een spel van te maken - zoals achter de duiven aanrennen of vragen aan een voorbijganger of ze de hond herkennen, want 'ze had hem aan een boom vastgebonden gevonden.' Dan was het sowieso altijd lachen, waardoor ze het totaal niet erg vond om hem uit te laten.

    Eenmaal op school gekomen, zet ze de inktzwarte helm af om deze aan Aaron te geven. Zijn gebrom deed haar denken aan de motor waar hij opzat en ze stelde voor dat ie kon vliegen, dan zouden ze een waanzinnig uitzicht hebben. Veronica was niet iemand die dagelijks de blog van "X" bekeek, ze vergat het zelfs soms - omdat ze het niet zo belangrijk vindt. Wat heeft degene met haar leven te maken? Als hij / zij er mee wilde bemoeien, moest die desbetreffende persoon maar in levende lijve naar haar komen. Op het moment dat ze echter haar tas over haar schouder zwaaide en op haar eigen manier gedag zei, was er opnieuw iets op de site gepost:
          "Tomboy 'Ronnie', een zwak voor bikerboys of simpelweg één van haar maten?"
          Veronica zou zich stuklachen om dit gegeven, gezien Aaron haar wel vaker naar school bracht. Niettemin - ze sjokt de school in, waarvoor ze Caleb in haar zicht had gekregen en haastig verder liep, en beent naar haar kluisje. Enkele vrienden komt ze tegen, allemaal jongens, welke ze als begroeting een stomp tegen hun schouder slaat. Uiteindelijk opent ze haar kluisje en dumpt de rest van haar boeken erin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Arthur Blake Oakley


    Geek/Nerd ~ Outfit


    'Arthie!' Riep Jordan vrolijk, voordat ik naast haar ging zitten. Ze trok me in een bijna verstikkende knuffel waardoor ik zacht begon te gniffelen en ook kort mijn armen om haar heensloeg. Jordan was echt een knuffelpersoon iets wat je ook nooit van haar zou verwachten, ik weet nog dat de eerste keer dat ze me spontaan knuffelde ik me rotschrok maar het was en blijft altijd fijn om te weten wat voor goeie vriendin ze wel niet is. Ik moest ook even terugdenken aan de eerste keer dat we samen op school praten met elkaar, de blog van X was toen nog klein, maar had meteen ook weer van die soort 'relatie?' roddels geplaatst. Iets waar ik nu om kon lachen, maar me vroeger enorm voor schaamde. 'Hey.. Wat vind je van mijn cadeautje?' vroeg Jordan en ik keek even op en liet mijn bruine kijkers dan even over haar omhooggestoken been gaan, haar jeans kon het niet zijn aangezien deze erg versleten leek dus keek ik verder tot ik haar hakken in het zicht had. Ik wist niet veel van mode, maar wel dat die hakjes met rode zolen enorm duur waren. "Woah, zijn die niet erg duur!" zei ik wat verbaast en nam dan voor de grap haar been vast en keek inspecterend naar haar zwarte hakjes alsof ik een echte kenner was. "10 op 10, zeker weten!" grijnsde ik naar haar en liet haar been dan weer los had ik ook maar iemand die me dure spulletjes haf, mijn playstation is nodig aan vervanging toe. "Zeg, zou hij mij geen cadeautje willen geven?" vroeg ik Jordan met een grinnik, ze wist wel dat ik het niet meende maar als ze ja zou zeggen dan spartel ik heus niet tegen. 'X is trouwens weer lekker bezig. Hij had mij er al na 10 minuten opstaan, en blijkbaar trouwt de ex van meneer Manner opnieuw? Iets over dat hij te slecht was ofzo.' zei ze en haalt nonachalant haar smalle schouders op. "Echt? Het jaar is nog maar net begonnen en hij haalt al de strafste dingen boven."mompelde ik. "Niets over mij?" vroeg ik haar weer serieus, maar zachtjes. Ik had de afgelopen weken erg mijn best gedaan om niet op die blog te verschijnen. Ik bedoel, iedereen keek dan zo raar naar je, alsof je een dier in een kooi was, waarmee ze konden lachen. Brr, wat haat ik de zoo... Jordan leek er dan weer erg ontspannen over het maakte haar niet uit wat er over haarzelf instond. Stiekem wilde ik dat ook, maar de angst bekroop me altijd. 'Je ziet er trouwens goed uit Arthie..' zei Jordan plots en ik glimlach even naar haar, het deed me die blog even vergeten. "Dank je, mode adviezen gevolgd van de beste." grinnikte ik en kon het daarna niet laten om haar kort te plagen. "Van Twilight natuurlijk." grijnsde ik speels naar haar. "Zie ik er niet uit als zo'n sexy glitter vampier?" vroeg ik haar vervolgens met een lachje en deed dan zo'n modellenpose van in die meidentijdschriften.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH