• Dan ga ik een midweek naar Berlijn met school. Een soort uitje dus c:

    Het is een reis dat voor 3 Vwo is, maar er zijn dit schooljaar maar 34 kinderen, dus mochten enkele mensen van de Havo mee. Nu zitten de meeste van mijn vriendinnen op de Havo en zijn drie daarvan uitgeloot, waaronder mijn beste vriendin, en mogen zij dus mee naar Berlijn. Ik heb er echt zin in :3

    Zijn er al meerdere mensen naar Berlijn geweest? Of ergens anders met school? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben dit jaar naar Parijs geweest met mijn klas, en dat was echt geweldig. We hebben nog nooit zo veel lol gehad met z'n allen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik ben dit jaar naar Parijs geweest met mijn klas, en dat was echt geweldig. We hebben nog nooit zo veel lol gehad met z'n allen. c:


    Oeh Parijs, dat lijkt me ook echt leuk om eens heen te gaan c:


    That is a perfect copy of reality.

    Super leuk! Alvast heel veel plezier! (: Ik ben zelf nog nooit in Berlijn geweest, maar ben wel toen ik in de derde zat een midweek naar Engeland geweest, wat ook héél erg tof was :Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    oneirataxia schreef:
    Super leuk! Alvast heel veel plezier! (: Ik ben zelf nog nooit in Berlijn geweest, maar ben wel toen ik in de derde zat een midweek naar Engeland geweest, wat ook héél erg tof was :Y)


    Het leuke is dat, de eerste en tweede klassers in die week proefwerkweek hebben. Tenminste, zo was het vorig jaar. :Y)

    Edit: Het is weer zo, hahaha.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 0:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh leuk! Veel plezier.
    Ik ga eind mei 3 dagen naar Berlijn met mijn ouders en broer, maar ik ben er wel eens eerder geweest. Ondanks dat, heb ik er wel heel veel zin in. (:

    Ik ben inderdaad een keer naar berlijn geweest met school, was echt super! Heel indrukwekkende en leerzame week is dat voor me geweest. Veel plezier!


    Life is hard and then we die

    Elvenking schreef:
    Oh leuk! Veel plezier.
    Ik ga eind mei 3 dagen naar Berlijn met mijn ouders en broer, maar ik ben er wel eens eerder geweest. Ondanks dat, heb ik er wel heel veel zin in. (:


    Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, dus ik ben benieuwd haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik was in Berlijn en vond het echt geweldig. Ik wens je heel heel veel plezier :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Met school ben ik inderdaad een keertje in Berlijn geweest. Dat was alleen geen midweek. Eigenlijk maar een paar dagen, want daarna zijn we nog naar Dresden en Praag geweest. In totaal wel een midweek. Op die reis heb ik hele goede vrienden gemaakt die ik nu nog steeds zie als hele goede vrienden. We hebben er een hele leuke tijd gehad.
    Ik vond Berlijn in ieder geval wel oké. We zijn er echt maar heel kort geweest en moesten speurtochten doen enzo, dus echt zelf van de stad genieten heb ik niet kunnen doen. Het verhaal dat ons verteld werd over de muur heeft me wel heel erg aangegrepen.
    Je moet er gewoon van genieten daar te zijn en hopen dat ze je niet in een rotvaart door de stad meenemen, maar er echt tijd aanbesteden.


    Hamartia

    Wat leuk! Veel plezier!
    Ik ben met school naar Praag geweest en ik ben nog nooit naar Berlijn geweest, maar ik ga volgend jaar met vriendinnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ah wat leuk, veel plezier!

    Zelf ben ik niet naar Berlijn maar naar Dresden geweest met m'n school. Was wel leuk. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Erg veel plezier!

    Ikzelf ben nog nooit in Berlijn geweest.


    Queer zijn is gewoon alles

    Veel plezier daar!
    Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, maar dit jaar zijn we wel met de vijfdejaars naar Londen geweest. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Super leuk! Ik ben al twee keer naar Frankrijk gegaan met school, echt super leuk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk! Zelf ben ik nog nooit naar Berlijn geweest.
    Wel ben ik een midweekje naar London geweest met school en een dagje naar Parijs.


    Tell me about it, stud.