• Anouk is 18 jaar en woont sinds haar geboorte bij haar oma in Loitsche. Haar ouders heeft ze nooit gekend of gezien op foto’s. Ze vindt het allemaal best, want ze weet niet beter. Op school wordt ze gepest, omdat ze emo is en geen ouders heeft. Ze trekt zich er niks van aan, want ze is zoals ze is.
    Op een dag ontmoet ze Bill en Tom weer. De jongens waar ze vroeger mee bevriend was, maar omdat ze op tour gingen met Tokio Hotel, is hun vriendschap verwaterd. Na een tijdje is hun vriendschap als van ouds. Alles gaat goed, totdat Anouk erachter komt dat haar oma aan het dementeren is. Anouk’s wereld draait niet meer om werken, vriendschap of school, maar alleen maar om haar oma, van wie ze zoveel houdt en wie nog de enigste is die ze heeft. Bill en Tom proberen haar zo goed als kwaad te steunen.
    Maar wat gebeurt er als Anouk het dagboek van haar overleden oma vindt. Het dagboek waar haar verleden in geschreven staat. Is alles nu wel bestand tegen het dagboek? Of raakt ze alles kwijt, wat ze lief heeft?


    Ik had al een topic over wat jullie van dit verhaal vinden, maar een paar mensen vinden dat er best wel veel drama inzit. Moet ik echt aan dit verhaal beginnen?


    Think before you act.

    Ach neen, da's juist het leukste om te lezen!


    What's wrong whit loving someone?

    best wel origineel bedacht hoor. Ik zou em wel lezen ^^

    Je hebt me overtuigd om t te gaan lezen (Y)

    want hij lijkt mij heel goed

    (ja ik weet dat ik dat wel vaker zeg maar ik meen het ook echt!)


    It's heavy but you are not the only one

    is ie er al?


    It's heavy but you are not the only one

    Als hij er is ga ik hem lezen!!

    is ie er al?


    Nee, ik ga hem zo snel mogelijk maken :)


    Think before you act.

    Wauwww, lykt me echt supergoed verhaal..!!!
    Als ie er is wil ik em echt maken!! Wil je het ajb laten weten?? ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.