• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Apocalyptic ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Avandra ~Belle
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Bjergsen ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Blink ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Braeden ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tinkerbell, Scar
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Clint ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Corday ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf
    Daggers ~Peter Pan&Hook, Maleficent, The Evil Queen
    Dormiveglia ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Drones ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Dunedain ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Glynne ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Hanayo ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Howland ~Maximus&Pascal
    Hunt ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    Jukeboxes ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Kauai ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    Lolicia ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Magnus ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Meraki ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    MissMills ~Belle&Chip, Olaf, Maleficent, Captain Sparrow, The Evil Queen
    Palinoia ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pippilotta ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Ragnarok ~Eugene
    Raisei ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Rewritten ~Pocahontas, Belle, Merida, Elsa, Tantor, Pain&Panic&Meg, Captain Jack Sparrow
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Schraeder ~Giselle, Tiana, Peter Pan&Tink, Cinderella, Elsa
    SIoth ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Tarth ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Tragically ~Tigger, Tod&Copper, Ariel, Simba&Scar&Timon&Pumbaa, Bolt
    Wan ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Willoughby ~Simba&Timon&Pumba
    _failure_ ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen


    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~
    ~Disney Instrumental Playlist~
    ~Studying: Disney Style~
    ~Disney Park Music~


    Magical tumblrs






    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 17:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Nooooo don't :'D


    Inderdaad. Dood zonde dat het weer zo uitgemolken moet worden.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Inderdaad. Dood zonde dat het weer zo uitgemolken moet worden.

    Ik vond de film echt superleuk, maar het is inderdaad jammer dat ze dit dan ook weer zo moeten uitmelken.


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb er zelf ook helemaal niet happy mee, maar goed, ik werk niet bij Disney noch heb ik er invloed op wat ze doen, dus helaas.
    Waar ik ook niet helemaal happy mee ben, is het feit dat ze ook een re-make gaan maken van Sister Act.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 13:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh, heeeeell to the no -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disney what are you doing? D: Dit word gewoonweg idioot. Ze moeten gewoon films maken met nieuwe verhaallijnen. Niet remakes. -.-'

    Ryouta -> Miyano -> Hyakuya -> Hunt. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tragically schreef:
    Ik heb er zelf ook helemaal niet happy mee, maar goed, ik werk niet bij Disney noch heb ik er invloed op wat ze doen, dus helaas.
    Waar ik ook niet helemaal happy mee ben, is het feit dat ze ook een re-make gaan maken van Sister Act.

    Goddamn, die heb ik laatst nog gezien en daar moeten ze echt geen remake van maken. Niet omdat ik m zo slecht vond, maar ik vind het gewoon irritant en onorigineel (om het maar zo te verwoorden) om het hele idee zo uit te melken.


    † Love? I want to sleep.

    Voor mijn slagen slash 18e verjaardag krijg ik een Pandora-armband van mijn ouders. Mijn tante had al eerder twee Charms besteld van de Disney Store, aangezien Pandora en Disney voor een collectie hadden samengewerkt. Toen ik in Boston was, heb ik ze uiteraard meegenomen naar Nederland (en mijn tante terugbetaald, natuurlijk, haha). Ze zijn zo mooi! En uniek in Europa, want ze zijn alleen verkrijgbaar in de Amerikaanse Disney Store online en in Amerikaanse Disneyland parken. Maar bovenal: ze zijn echt heel cute en mooi! c: Ik kan niet wachten om ze om te mogen! c:

    Bovendien ben ik in Boston in een Disney Store geweest en van gekkigheid wist ik niet meer wat te kopen, haha. Achteraf had ik nog drie andere knuffeltjes willen kopen, maar ach, ik ben er geweest en ik heb een foto waarop met een perv face bij de Disney store sta. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 16:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb ook zo'n bedeltje van Disney ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Ik heb ook zo'n bedeltje van Disney ^^


    Oeh, welke? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een ronde, met allemaal Mickey Mouse-hoofdjes en hartjes en in gouden letters 'Believe' ^^

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 17:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Een ronde, met allemaal Mickey Mouse-hoofdjes en hartjes en in gouden letters 'Believe' ^^


    Die wou ik, mijn tante deed moeilijk, ze hingen bestellen en hij was serieus net 1 minuut uitverkocht. Dat was mijn favoriet, haha! Die is echt cute! Was 'ie van deze collectie of de vorige?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen idee, ik heb hem gekregen als cadeautje van mijn ouders voor kerst ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tragically schreef:
    Ik heb er zelf ook helemaal niet happy mee, maar goed, ik werk niet bij Disney noch heb ik er invloed op wat ze doen, dus helaas.
    Waar ik ook niet helemaal happy mee ben, is het feit dat ze ook een re-make gaan maken van Sister Act.


    Echt?!?!


    26 - 02 - '16

    De tv-series van de Disney-films vond ik als kind het einde. Ik vind t ontzettend zonde dat die nu niet meer uitgezonden worden. Tarzan, Lilo & Stitch, Timon en Pumba,... Was er allemaal gek van! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Somiador schreef:
    De tv-series van de Disney-films vond ik als kind het einde. Ik vind t ontzettend zonde dat die nu niet meer uitgezonden worden. Tarzan, Lilo & Stitch, Timon en Pumba,... Was er allemaal gek van! ;3


    En Jungle Book, toch? ;3


    26 - 02 - '16