• Heey iedereen,

    Ik ben vandaag jarig. 25 jaar. Heel leuk maar toch zit ik met iets.
    Mijn vriend heeft nog helemaal niets laten weten voor mijn verjaardag.
    En mijn zus vind dit ook niet normaal. Als lief moet je dat toch derect doen?

    Gisteren zei hij mij wel omdat we vandaag vanavond naar
    een kaas en wijnavond moeten gaan dat ik hem iets moest laten weten
    of ik mee ging. Normaal wel. Maar ik ga niet sturen naar hem
    als hij mij nog niet gestuurd heeft.

    Ik heb al veel problemen gehad met hem. En onze
    relatie loopt eigelijk op de klippen. Ik heb er al met vrienden en collega's over gesproken. En tegen hem ook al verteld wat mij dwarszit. Hij begrijpt dat.

    Ik weet het gewoon soms niet. Ja hij is marginaal zijn familie ook. En daar heb ik het ook moeilijk mee hem zeggen helpt niet.

    Moest mijn hart eens luchten


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Jullie gaan vanavond uit? Is dat speciaal voor je verjaardag of doe je dat vaker? Want anders (mijn mening) zou ik dat wel een beetje gek vinden, dat er geen aandacht voor je verjaardag is. Ikzelf zou echt boos worden als mijn vriend mijn verjaardag zou vergeten, maar ik hecht ook wel echt waarde daaraan.

    Je zegt zelf in het topic, ik heb er al vaker met vrienden of collega's over gehad. Als het echt niet meer goed voelt, dan kan het misschien ook niet verder. Maar die beslissing kan je alleen zelf maken, dat kunnen de anderen niet doen...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2019 - 17:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Al een kwart eeuw oud. Gefeliciteerd!

    Slughorn schreef:
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Jullie gaan vanavond uit? Is dat speciaal voor je verjaardag of doe je dat vaker? Want anders (mijn mening) zou ik dat wel een beetje gek vinden, dat er geen aandacht voor je verjaardag is. Ikzelf zou echt boos worden als mijn vriend mijn verjaardag zou vergeten, maar ik hecht ook wel echt waarde daaraan.

    Je zegt zelf in het topic, ik heb er al vaker met vrienden of collega's over gehad. Als het echt niet meer goed voelt, dan kan het misschien ook niet verder. Maar die beslissing kan je alleen zelf maken, dat kunnen de anderen niet doen...


    Dankje wel :) Hij is dus gisteren naar mij geweest. Maar we warren later dan verwacht aangekomen bij zijn zus.
    En ja daar kreeg ik nog eens een preek. Want we hadden eerst een gans uur ruzie met elkaar.
    En ik was meteen beginnen roepen tegen hem en zo is het erger geworden. Ik ga normaal nooit uit voor mijn verjaardag
    maar dat was al gepland. Nou hij was het niet vergeten. Maar wou het tegen mij zeggen als ik bij hem was.
    Dat weet ik en wat zijn zus zei was ik ook niet akkoord mee. Ze zei van als mijn ouders hem nog steeds niet aanvaarden komt zei eens met haar oudste zus bij mij thuis maar niet vriendelijk. Dan had ik zoiets van niet doen want dan loopt het heel verkeerd. Mijn ouders aanvaarden hem nog steeds niet echt.
    Omwille dat ik eens ruzie had met mijn vriend in de zomer omdat ik bij mijn ouders was en via facebook dagen lang ruzie.
    En daardoor door dat ze dat hoorde keurde ze hem meer af.
    En omdat ik effe bij zijn zus buiten stond en ik kwam weer zijn mijn vriend zijn moeder dat die 25 euro betaald was voor mij eten.
    Maar dat ik het terug moest geven. Dan had ik zoiets van wtf mens ik heb jou getrakteerd ooit en je hebt mij ook niet weer gegeven.
    Sorry maar dat ben ik nu ook niet van plan. En je zegt dat ook niet op een verjaardag vind ik.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    filosofie schreef:
    Al een kwart eeuw oud. Gefeliciteerd!


    Dankje :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,