• Ik heb best veel last van pukkeltjes. Ooit had ik daar een hele fijne zalf voor, die heel goed hielp, maar die wordt helaas niet meer verkocht.
    Nu zoek ik een goed werkend product/tip.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien heb je iets aan dit artikel, al zou ik nu niet meteen glijmiddel op je gezicht gaan smeren. x')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Clearasil hielp toch bij mij als ik er eens last van had.


    16 - 09 - '17

    Ik was mijn gezicht met neutral zeep. Het word dan minder vurig en na een paar dagen is het al iets minder. Je moet het alleen niet te vaak doen, een keer per dag is genoeg, want anders maak je - je huidcellen stuk. Maar geloof me, het helpt. Want de pukkeltjes drogen uit daardoor ^^
    En een TIP; Als je - je gezicht afdroogt, dep dan en wrijf niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Misschien heb je iets aan dit artikel, al zou ik nu niet meteen glijmiddel op je gezicht gaan smeren. x')


    Stiekem moest ik van dit artikel best wel hard lachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een tijdje Doxycycline geslikt. Zalfjes werken bij mij nooit omdat ik er altijd aan zit, dus pak ik het inwendig aan. Dat werkt best goed!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hamster tranen werken perfect. Is wel moeilijk om aan te komen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb deze spullen van de hema gekocht (koste me ongeveer 15 euro volgens mij). Na 2-3 dagen was mijn huid echt al gladder en heel veel puistjes weg. Vooral de 'Stop spot' werkt goed.


    El Diablo.

    SolidSnake schreef:
    Hamster tranen werken perfect. Is wel moeilijk om aan te komen!

    Even een hamster martelen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf gebruik ik de dagcreme van etis en dan zijn er minder oukkels ook een maal per week scrub of gel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben langs de dokter gegaan en heb toen Differin gel gekregen -- het helpt redelijk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Clindamycine lotion werkt ook erg goed. Dat heb ik lang gebruikt. Je zag binnen drie dagen resultaat en het prikt/irriteert niet.


    26 - 02 - '16

    De tip is al eerder gegeven, maar ik gebruik ook Neutral. Ik heb een heel gevoelige huid. Neutral kan best duur zijn, zo kosten de make-updoekjes €5,99. Maar mijn huid doet niet meer pijn na het make-up eraf halen en de irritaties zijn verdwenen. Als je make-up gebruikt, kunnen die doekjes ook een uitkomst zijn om je huis rustig te houden. Verder kan je ook de beautyproducten van Neutral gebruiken. Ik ga binnenkort ook over op de face Cream en skin tonic, denk ik. Et gebruik van producten met een extreem lage PH-waarde heeft mij geholpen. Verder raad ik je aan niet meer dan een maal per dag te douchen op een reguliere basis, want dan blijft je huid goed schoon, gezond en komt het niet in aanraking met producten die het beschadigen. Voor het slapengaan je gezicht schoonmaken met water is goed en eventueel 's morgens ook met een washandje eroverheen gaan voor je make-up erop doet. Ook zonder gebruik van make-up is dit handig. Als je foundation gebruikt: probeer er een tijde mee te stoppen. Gebruik goede en gezonde dag- en nachtcremes met een lichte zonnebrandcreme erin. Gebruik natuurlijke producten. Geef je huid af en toe een behandeling. Ga dan na of je een droge huid ebt, misschien een vette, ik heb geen idee, en probeer daarop eens per week of eens in de twee weken jezelf een masker te geven die je huid voed.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 11:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdund Fisteldistelpus!
    Nee, sorry, ik heb geen idee. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik reinig eerst mijn gezicht met 3 in 1 melk/tonic van niveau en dan met kruidvat aloë vera reinigingsgel. Dan doe ik bio oil op. In de ochtend was ik mijn gezicht alleen met water en doe ik aloë vera dag/nachtcrème op van de tuinen.
    Werkt voor mijn combo huid erg goed (: als je roodheid wol verbergen raad ik camouflage cream van catrice aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik was mijn gezicht met neutral zeep. Het word dan minder vurig en na een paar dagen is het al iets minder. Je moet het alleen niet te vaak doen, een keer per dag is genoeg, want anders maak je - je huidcellen stuk. Maar geloof me, het helpt. Want de pukkeltjes drogen uit daardoor ^^
    En een TIP; Als je - je gezicht afdroogt, dep dan en wrijf niet!


    Sorry voor de spam, mobiel maakt alles wat lastiger.

    Deze tip werkt heel goed btw (: net zoals belachelijk veel water gaan drinken. Ik heb voortaan gewoon een flesje water op mijn bureau en dan drink ik af en toe,. Knapt je huid ook erg van op (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.