• Vanaf vandaag heb ik weer een nieuwe username, namelijk Tsubomi!



    Tsubomi is de leider van een groep tieners die zichzelf de 'Mekakushi gang' noemt, al zijn ze in feite niet echt een 'gang', maar gewoon een groepje mensen die bij elkaar komen in een appartement en daar wat rondhangen met z'n allen. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze allemaal een soort van bovennatuurlijke vaardigheid hebben, die te maken heeft met hun ogen. Zo heeft Tsubomi de vaardigheid om zichzelf onzichtbaar te maken voor haar omgeving. Dit alles komt uit het Kagerou project, een serie die van origine is gestart als een serie van liedjes, gecomponeerd door Jin, die gebruik maakt van Vocaloids in zijn liedjes. Op het eerste gezicht lijken die liedjes weinig met elkaar te maken te hebben, maar in feite vormen ze één grote wereld, één groot verhaal. Het is een beetje het doel om dat hele verhaal uit te vogelen door naar de liedjes te luisteren en vooral door naar de video's te kijken die erbij zijn gemaakt. Er is ook een manga van gemaakt, een novel serie en sinds kort ook een anime, dit alles om het plot van de serie te verduidelijken. Ik ben door de anime helemaal fan van het project geworden, en daarom vond ik het tijd om mijn username er ook eens op aan te passen. :Y)

    Om de boel een beetje nuttig te houden; nemen jullie ook weleens (één van je) favoriete personage(s) als username? Welke?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuke naam!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuk!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scribe schreef:
    Leuke naam!


    26 - 02 - '16

    Ik heet nu Hohenheim, wat zeker een van mijn favoriete (anime) personages is (;
    De jouwe vind ik ook echt awesome ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jazeker. Urquhart is mijn favoriete personage van House of Cards. Ik heb alleen de pech dat veel namen al bezet zijn als ik ze wil ;D

    I like yours ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, ik vind je naam echt awesome! Waar kan je die anime kijken trouwens?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Ah, ik vind je naam echt awesome! Waar kan je die anime kijken trouwens?


    Thanks! c:
    Het probleem is een beetje dat het hele gebeuren drie verschillende namen heeft. :')
    De liedjes heten Kagerou Project, de manga heet Kagerou Days en de anime heet Mekakucity Actors. Dus als je op Kagerou Project gaat zoeken, vind je de anime waarschijnlijk niet meteen. In ieder geval kijk ik hem hier. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, thanks! Ga denk ik zo meteen de eerste aflevering bekijken. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Oké, thanks! Ga denk ik zo meteen de eerste aflevering bekijken. (:


    Yay! ;D Ik ben benieuwd hoe je het vindt. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Einmana schreef:
    Oké, thanks! Ga denk ik zo meteen de eerste aflevering bekijken. (:


    + Leuke naam!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:49 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Echt een hele leuke naam! En die anime klinkt geweldig, denk dat ik hem ook maar bij plan to watch ga zetten (:
    En mijn username komt uit de anime 07-Ghost, Lazet is ook een van mijn fave personages


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Echt een hele leuke naam! En die anime klinkt geweldig, denk dat ik hem ook maar bij plan to watch ga zetten (:
    En mijn username komt uit de anime 07-Ghost, Lazet is ook een van mijn fave personages


    Bedankt! ^^
    Oeh, Lazet is de mermaid, toch? Zij is awesome, inderdaad. c:
    Ik vind het echt geweldig dat mensen nu van plan zijn de anime te gaan kijken, yay. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Owh, trouwens, MAL geeft aan dat 'ie 12 episodes heeft terwijl er in jouw link maar 5 zijn. x'D

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:13 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Owh, trouwens, MAL geeft aan dat 'ie 12 episodes heeft terwijl er in jouw link maar 5 zijn. x'D


    Jep, dat komt omdat hij nog ongoing is. :') Er komt zeg maar elke week een nieuwe episode bij, en het worden er in totaal twaalf.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hooi!!! ;D.
    Ik maak wel een topic als ik kip op heb :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you