• Via dit topic zou ik graag de moderators en administrators bedanken voor al het werk dat ze in Q steken. Ik vind dat ze genoeg gezaag over zich heen krijgen en dat het eens tijd wordt dat we kunnen laten blijken dat we hun werk appreciëren. Voel je dan ook vrij hier ook je dank te uiten, want dit topic is daarvoor bedoeld. Leef je uit!

    Dit is een idee dat ik al een tijdje in mijn hoofd spookte, maar dat ik nooit echt heb “uitgevoerd”. Het begon en paar maand geleden, toen “Het Kletscafé” nog bestond. Ik had een mailtje rondgestuurd naar enkele leden om te vragen of we dit met het Kletscafé zouden kunnen doen. Echter, niet lang daarna viel het Kletscafé uiteen en dus ben ik het wat uit het oog verloren.

    En oh ja, ik gebruik een anoniem account, omdat ik anders toch weer een hielenlikker ben en omdat ik het niet belangrijk vind dat heel het forum weet wie dit heeft gepost. Er zullen heus wel mensen zijn die weten wie ik ben, maar ik vraag jullie heel vriendelijk dat hier niet neer te zetten.

    Nou goed, zoals ik al zei: Leef jullie uit met de dankbetuigingen.


    Je mag er zijn

    Wat een leuk en goed idee!

    Bedankt iedereen die zich vrijwillig zo hard inzet om deze site in de lucht te houden en orde te bewaren. Jullie zijn toppers _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt, al weet ik niet waarvoor. (cat) Het is niet zo dat ze zich opofferen voor de rest, ze willen maar al te graag mod worden/zijn/blijven.
    Iedereen die na kan denken, weet wie je bent


    Your make-up is terrible

    Ik wil graag de Moderators bedanken voor het aanhoren van mijn (een ook wel 'ns 'onze') off-topic crap en er regelmatig een halt aan toe roepen, want het is heel vaak heel nodig geweest. Volgens mij moet je eeuwig geduld hebben met een type als ik die dat regelmatig voor mekaar krijgt. Dus, een specifieke dankbetuiging voor dat. :')

    Voor allen die nog niet de kans hebben gehad om mij op mijn vingers te tikken voor off-topic gaan: jullie doen ook top werk. :Y)

    Nee, ik doe het niet expres, off-topic gaan. Ik werk eraan. Alleen voor moderators kan het knap irritant zijn als een user het meer dan eens doet en het moeilijk kan afleren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Handles schreef:
    Bedankt, al weet ik niet waarvoor. (cat) Het is niet zo dat ze zich opofferen voor de rest, ze willen maar al te graag mod worden/zijn/blijven.
    Iedereen die na kan denken, weet wie je bent


    Jap, dus bedankt dat je het hier niet neerzet. En dat kan best jouw mening zijn. Ze offeren zich misschien inderdaad niet op, maar ze zorgen wel dat het hier voor het overgrote deel leuk blijft, dus daarvoor misschien bedankt. ^^


    Je mag er zijn

    Ik bedankt al de moderators voor al hun harde werk!
    De administrators wil ik bedanken voor het optimaliseren en creeëren van deze site!
    Helaas kan ik niet de mening delen dat de sfeer hier top is. Er heerst hier soms een donkere sfeer en soms zijn de moderators hier mede verantwoordelijk voor.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 14:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik bedankt al de moderators voor al hun harde werk!
    De administrators wil ik bedanken voor het optimaliseren en creeëren van deze site!
    Helaas kan ik niet de mening delen dat de sfeer hier top is. Er heerst hier soms een donkere sfeer en soms zijn de moderators hier mede verantwoordelijk voor.


    Allereerst wil ik jullie bedanken voor het openen van dit topic, het is altijd leuk om een beetje waardering te krijgen voor het werk wat je doet! :D Ook al doe ik het nog niet zo lang, het is leuk om dit te lezen ;).
    Debbaut, zou je misschien wat duidelijker willen zijn wat je daarmee bedoeld? En vooral, hoe je denkt dat we de sfeer wat minder 'donker' kunnen maken?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bedankt moderators, voor al het werk dat jullie achter de schermen voor deze site doen. Tevens ook dank naar alle administrators, beta-readers en bemiddelaars, die er ook allemaal voor zorgen dat deze site steeds beter wordt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben al voor een langere periode wat minder online dus eigenlijk is deze boodschap niet helemaal op mij van toepassing. Desondanks vind ik het een lief bericht van je, dus bedankt daarvoor. :)


    Life is hard and then we die

    Awhie! Ook al ben ik niet lang mod, het voelt toch goed om te weten dat mensen jouw inzet waarderen. Hartelijk bedankt hiervoor *O*


    -

    Disnerd schreef:
    Ik wil graag de Moderators bedanken voor het aanhoren van mijn (een ook wel 'ns 'onze') off-topic crap en er regelmatig een halt aan toe roepen, want het is heel vaak heel nodig geweest. Volgens mij moet je eeuwig geduld hebben met een type als ik die dat regelmatig voor mekaar krijgt. Dus, een specifieke dankbetuiging voor dat. :')

    Voor allen die nog niet de kans hebben gehad om mij op mijn vingers te tikken voor off-topic gaan: jullie doen ook top werk. :Y)

    Nee, ik doe het niet expres, off-topic gaan. Ik werk eraan. Alleen voor moderators kan het knap irritant zijn als een user het meer dan eens doet en het moeilijk kan afleren.


    wat was dit ookalweer

    Dankjewel iedereen. Ik vind het erg fijn om zoiets te horen te krijgen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Eigenlijk vind ik het wel jammer dat je dit anoniem hebt gedaan, want hoewel ik je redenen daarvoor snap, zou het niet nodig moeten zijn. Dit is een heel leuk en positief topic en dat is niet iets waarbij je je zou moeten hoeven te verstoppen. ^^

    Maar inderdaad, go mods. Iedereen maakt fouten, maar ik weet dat jullie altijd je best doen om dat te voorkomen en om als het gebeurt, alles zo snel mogelijk weer recht te zetten. Jullie doen het super, naar mijn mening, en dat mogen jullie zo nu en dan ook wel horen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TheLostMermaid schreef:
    (...)

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor het openen van dit topic, het is altijd leuk om een beetje waardering te krijgen voor het werk wat je doet! :D Ook al doe ik het nog niet zo lang, het is leuk om dit te lezen ;).
    Debbaut, zou je misschien wat duidelijker willen zijn wat je daarmee bedoeld? En vooral, hoe je denkt dat we de sfeer wat minder 'donker' kunnen maken?


    Allereerst: Die donkere sfeer is niet alleen door jullie he, users(-->algemeen) hebben daar evenveel schuld aan.(Meer schuld zelfs.)
    Dit is ook niet altijd bewust.

    Maargoed: een voorbeeld, overlaatst had ik een topic geopend over de stellingen. Hier vond ik persoonlijk dat ik door twee mods nogal bot werd aangesproken en ik voelde me ook nogal aangevallen. Daardoor is de sfeer voor mij dus minder.
    Ik wil wel even melden dat er ook een mod was die heel vriendelijk reageerde. Ik vraag jullie wel niet te gaan opzoeken over wie ik het mogelijk heb, aangezien ik niemand wil aanvallen.
    En nog:
    Soms als er een rel is op het forum vind ik dat jullie er erg lang over doen dit op te lossen. Ik snap dat jullie procedures hebben, maar in crisis situaties moet je die vind ik aan de kant kunnen schuiven voor dat het escaleert.
    Een voorbeeld:QNM
    In het begin was dat een geinige actie, maar op het einde escaleerde dat volledig met als gevolg dat er vriendschappen op de klippen liepen. En de mods hebben niet optijd ingegrepen.
    En dan dagdagelijks:
    Als er een user gemeen reageert zeggen de mods hier niks op. Wat wel spijtig is aangezien het dan precies getolereerd wordt.

    Dit zijn slechts voorbeelden, ik zie veel meer gebeuren, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
    Nogmaals:
    Ik ben de mods echt dankbaar voor wat ze doen!

    Ik wil trouwens ook nog even de bemiddelaars en betareaders bedanken voor hun werk, we mogen heb ook niet vergeten.(:

    Zozls Square terecht opmerkt: iedereen maakt fouten, dus ook de mods.(;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 15:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Allereerst: Die donkere sfeer is niet alleen door jullie he, users(-->algemeen) hebben daar evenveel schuld aan.(Meer schuld zelfs.)
    Dit is ook niet altijd bewust.

    Maargoed: een voorbeeld, overlaatst had ik een topic geopend over de stellingen. Hier vond ik persoonlijk dat ik door twee mods nogal bot werd aangesproken en ik voelde me ook nogal aangevallen. Daardoor is de sfeer voor mij dus minder.
    Ik wil wel even melden dat er ook een mod was die heel vriendelijk reageerde. Ik vraag jullie wel niet te gaan opzoeken over wie ik het mogelijk heb, aangezien ik niemand wil aanvallen.
    En nog:
    Soms als er een rel is op het forum vind ik dat jullie er erg lang over doen dit op te lossen. Ik snap dat jullie procedures hebben, maar in crisis situaties moet je die vind ik aan de kant kunnen schuiven voor dat het escaleert.
    Een voorbeeld:QNM
    In het begin was dat een geinige actie, maar op het einde escaleerde dat volledig met als gevolg dat er vriendschappen op de klippen liepen. En de mods hebben niet optijd ingegrepen.
    En dan dagdagelijks:
    Als er een user gemeen reageert zeggen de mods hier niks op. Wat wel spijtig is aangezien het dan precies getolereerd wordt.

    Dit zijn slechts voorbeelden, ik zie veel meer gebeuren, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
    Nogmaals:
    Ik ben de mods echt dankbaar voor wat ze doen!

    Ik wil trouwens ook nog even de bemiddelaars en betereaders bedanken voor hun werk, we mogen heb ook niet vergeten.(:

    Zozls Square terecht opmerkt: iedereen maakt fouten, dus ook de mods.(;
    Kijk, op deze manier vind ik het helemaal niet erg dat er commentaar op ons wordt geleverd. Gewoon netjes met concrete voorbeelden, een waarom van het commentaar, een oplossing maar ook iets positiefs. Hier hebben wij wat aan en hier kunnen we dan ook daadwerkelijk wat aan doen. Bedankt hiervoor :)


    Life is hard and then we die

    Het is erg fijn om dit te lezen. Dankjewel. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."