• Via dit topic zou ik graag de moderators en administrators bedanken voor al het werk dat ze in Q steken. Ik vind dat ze genoeg gezaag over zich heen krijgen en dat het eens tijd wordt dat we kunnen laten blijken dat we hun werk appreciëren. Voel je dan ook vrij hier ook je dank te uiten, want dit topic is daarvoor bedoeld. Leef je uit!

    Dit is een idee dat ik al een tijdje in mijn hoofd spookte, maar dat ik nooit echt heb “uitgevoerd”. Het begon en paar maand geleden, toen “Het Kletscafé” nog bestond. Ik had een mailtje rondgestuurd naar enkele leden om te vragen of we dit met het Kletscafé zouden kunnen doen. Echter, niet lang daarna viel het Kletscafé uiteen en dus ben ik het wat uit het oog verloren.

    En oh ja, ik gebruik een anoniem account, omdat ik anders toch weer een hielenlikker ben en omdat ik het niet belangrijk vind dat heel het forum weet wie dit heeft gepost. Er zullen heus wel mensen zijn die weten wie ik ben, maar ik vraag jullie heel vriendelijk dat hier niet neer te zetten.

    Nou goed, zoals ik al zei: Leef jullie uit met de dankbetuigingen.


    Je mag er zijn

    Doge schreef:
    Oké. Ik ben vast de enige die dit lichtelijk overdreven vindt, want je kan ook gewoon in het gastenboek een berichtje zetten of een pb sturen met daarin je bedankbetuigingen. Maar ja, dat ben ik. Ik vind het goed dat er crewleden zijn. Ik ben het niet altijd eens met wat er gebeurd, maar ik ben blij dat er toch een groep mensen is die de site in de hand houdt. Mijn mening is dat er zat dingen anders kunnen, want er wordt inderdaad vaak gemeen gereageerd op elkaar. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen?


    Er is ook net gezegd, dat er een gemeen bericht gewoon gemeld moet worden. De mods kunnen lastig elk topic doorspitten naar gemene berichten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil ook iedereen even bedanken, want ik weet hoeveel werk erin zit en iedereen doet dat toch zo maar even!
    Wat ik wel jammer vind, is dat er best vaak gezegd wordt dat de mods de grond in worden geboord. Als ik zo naar het topic kijk zijn er enkele kritische reacties en voor de rest is iedereen ontzettend blij met jullie, dus misschien dat dat vooral niet vergeten moet worden. Negatieve reacties blijven natuurlijk het langste hangen, maar ze zijn niet meer waard dan de positieve reacties, toch? (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 16:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ourania schreef:
    (...)

    Er is ook net gezegd, dat er een gemeen bericht gewoon gemeld moet worden. De mods kunnen lastig elk topic doorspitten naar gemene berichten.


    Dat had ik niet gezien. Excuses.


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    Ik wil ook iedereen even bedanken, want ik weet hoeveel werk erin zit en iedereen doet dat toch zo maar even!
    Wat ik wel jammer vind, is dat er best vaak gezegd wordt dat de mods de grond in worden geboord. Als ik zo naar het topic kijk zijn er enkele kritische reacties en voor de rest is iedereen ontzettend blij met jullie, dus misschien dat dat vooral niet vergeten moet worden. Negatieve reacties blijven natuurlijk het langste hangen, maar ze zijn niet meer waard dan de positieve reacties, toch? (:


    Dit wil ik nog even herhalen: Over het algemeen ben ik echt blij met de mods en de rest van de crew!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedaaaaaaankt

    Zelf suur ik altijd een bedank berihtje als ik geholpen ben. Ondanks dat je niet altijd geholpen word door wss drukte. Ik zit hier nu bijna drie of vier jaar op met vele leuke jaren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, dit vind ik echt super lief van jullie =) Positieve feedback is voor mij heel belangrijk. Het geeft de kracht om door te gaan. Mijn motivatie om door te gaan met mod/admin taken, is dat ik daarmee Rutger help en het op Quizlet leuker maak voor gebruikers. Nu kan ik / kunnen we niet alles regelen, of het duurt lang, maar uiteindelijk heb je dan vaak een mooi resultaat. Ik vind het geweldig dat jullie nu aangeven dat jullie daar blij mee zijn. Daar doe ik het voor!
    Als een user mij terug mailt dat hij/zij erg blij is met wat ik of we voor hem/haar gedaan heb(ben), dan is mijn dag weer helemaal goed. Dus bij deze is mijn dag weer helemaal goed, door dit topic ^^


    Handles schreef:
    (...)

    Ik weet wel hoeveel werk er in Q gestoken wordt, maar je doet het zelf, helemaal vrijwillig, omdat je het leuk vind. Als je het niet leuk vind, moet je het niet doen. Er zijn zo tien anderen die het met alle liefde willen overnemen hier, dat is mijn punt.


    Ja, ik doe dit werk, omdat ik het leuk vind. Daar heb je gelijk in. Toch is dat niet de enige reden. Ik voel mij ook ontzettend verantwoordelijk voor Quizlet. En dat is de reden dat ik door ga met mod/admin zijn op momenten dat ik het minder leuk vind. Ik hoop dan dat er weer leukere tijden aan zullen komen. Ondertussen blijft die verantwoordelijkheid.
    De grootste oorzaak van het minder leuk vinden van het mod zijn, zijn de momenten dat er te negatief gedaan wordt over het werk dat we leveren. Dat er ondertussen niet ook genoemd wordt wat we wel goed doen volgens jullie. Dan doen we zo ons best, en wat krijgen we voornamelijk te horen? Dat we het niet goed doen. Dat zijn moeilijke periodes waarin ik mij wel eens afvraag: 'Waar deed ik dit ook al weer voor?'. Erg jammer .
    Ik denk dat het te makkelijk gezegd is om te zeggen 'Vind je het niet leuk meer? Dan stop je toch'.

    (...)

    Ja, ik doe dit werk, omdat ik het leuk vind. Daar heb je gelijk in. Toch is dat niet de enige reden. Ik voel mij ook ontzettend verantwoordelijk voor Quizlet. En dat is de reden dat ik door ga met mod/admin zijn op momenten dat ik het minder leuk vind. Ik hoop dan dat er weer leukere tijden aan zullen komen. Ondertussen blijft die verantwoordelijkheid.
    De grootste oorzaak van het minder leuk vinden van het mod zijn, zijn de momenten dat er te negatief gedaan wordt over het werk dat we leveren. Dat er ondertussen niet ook genoemd wordt wat we wel goed doen volgens jullie. Dan doen we zo ons best, en wat krijgen we voornamelijk te horen? Dat we het niet goed doen. Dat zijn moeilijke periodes waarin ik mij wel eens afvraag: 'Waar deed ik dit ook al weer voor?'. Erg jammer .
    Ik denk dat het te makkelijk gezegd is om te zeggen 'Vind je het niet leuk meer? Dan stop je toch'.


    Op dat laatste, voor jou ligt het ook wel een tikkeltje anders nu je admin geworden bent, aangezien je dan gewoon een grotere verantwoordelijkheid hebt die je niet zomaar even af kan staan. Maar voor mods vind ik het toch wat anders.
    Wat ik zo jammer vind bij elk negatief puntje die genoemd is, jullie lijken gelijken te verzuipen in zelfmedelijden. 'Wij zijn ook maar mensen, wij maken ook fouten, jullie zijn allemaal zo negatief, jullie stampen ons altijd de grond in.' blablabla. Dit is helemaal niet zo. Er zijn zoveel users positief, dit is niet de eerste keer dat er een bedank topic aangemaakt wordt en ik krijg het idee dat je niks negatiefs mag zeggen, enkel positief. Je wordt heel snel aangevallen als je ook maar iets negatiefs zegt, namelijk. Als er iets goeds gebeurd, zeg ik dat ook in topics, toppie dat jullie dit zo geregeld hebben, of een pbtje met dankjewel voor je tijd en moeite. Maar nee, ik ben toch áltijd negatief over jullie, omdat jullie over die opmerkingen niet heen lijken te kunnen komen. Er wordt wel gezegd dat jullie je fouten inzien, maar ik krijg meer het idee dat jullie je fouten zoveel mogelijk willen verdedigen en zo wordt het enkel erger dan jullie er ook daadwerkelijk iets aan doen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    Oh please, dit vind ik nou echt geslijm.
    Zal wel weer aan mij liggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo knap dat op een volledig positief topic waarin iedereen ongedwongen mensen simpelweg kan bedanken, toch negatieve reacties verschijnen. Applaus voor jezelf mensen.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Zo knap dat op een volledig positief topic waarin iedereen ongedwongen mensen simpelweg kan bedanken, toch negatieve reacties verschijnen. Applaus voor jezelf mensen.
    Dit is ook een negatieve reactie. Applaus.
    Vrijheid van meningsuiting, heuuuuu.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 16:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerlijk gezegd, weet ik niet precies wat ik ervan moet vinden. Maar het is wel fijn voor de moderators though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Handles schreef:
    (...)

    Op dat laatste, voor jou ligt het ook wel een tikkeltje anders nu je admin geworden bent, aangezien je dan gewoon een grotere verantwoordelijkheid hebt die je niet zomaar even af kan staan. Maar voor mods vind ik het toch wat anders.
    Wat ik zo jammer vind bij elk negatief puntje die genoemd is, jullie lijken gelijken te verzuipen in zelfmedelijden. 'Wij zijn ook maar mensen, wij maken ook fouten, jullie zijn allemaal zo negatief, jullie stampen ons altijd de grond in.' blablabla. Dit is helemaal niet zo. Er zijn zoveel users positief, dit is niet de eerste keer dat er een bedank topic aangemaakt wordt en ik krijg het idee dat je niks negatiefs mag zeggen, enkel positief. Je wordt heel snel aangevallen als je ook maar iets negatiefs zegt, namelijk. Als er iets goeds gebeurd, zeg ik dat ook in topics, toppie dat jullie dit zo geregeld hebben, of een pbtje met dankjewel voor je tijd en moeite. Maar nee, ik ben toch áltijd negatief over jullie, omdat jullie over die opmerkingen niet heen lijken te kunnen komen. Er wordt wel gezegd dat jullie je fouten inzien, maar ik krijg meer het idee dat jullie je fouten zoveel mogelijk willen verdedigen en zo wordt het enkel erger dan jullie er ook daadwerkelijk iets aan doen.

    We doen er daadwerkelijk ook wel iets aan. Het zal niet altijd zichtbaar zijn, maar we leren duidelijk uit onze fouten en ik heb gemerkt dat we daardoor ook veel beter worden als team zelf.
    En waarom we ons dan verdedigen? Vanwege reacties als deze. Jij geeft nu aan dat wij zeggen: Nikki is altijd negatief; maar zoiets is totaal niet. En als er dan onterechte dingen uit de lucht komen gevallen, dan voel ik wel de neiging om mezelf te verdedigen, daarbij ben ik een persoon die graag extra uitleg geeft, dus ik geef extra uitleg, maar dat wil niet zeggen dat ik me verdedig. Daarbij houden we ons nog best vaak in. Wat jeukten mijn handen om te reageren op het topic waarin we valselijk beschuldigd werden van te roddelen op ons forum. Fijn dat iedereen daar zomaar van uit gaat.
    Wij verdedigen ons omdat we soms geen andere mogelijkheid hebben, dan gaan er nog meer onterechte veralgemeningen komen.

    Ik vind dit topic echt super, maar ik vind het gewoon jammer om als 2e reactie te lezen dat je het er totaal niet mee eens bent en zelfs het tegendeel beweert: dat we geen energie in Quizlet steken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    We doen er daadwerkelijk ook wel iets aan. Het zal niet altijd zichtbaar zijn, maar we leren duidelijk uit onze fouten en ik heb gemerkt dat we daardoor ook veel beter worden als team zelf.
    En waarom we ons dan verdedigen? Vanwege reacties als deze. Jij geeft nu aan dat wij zeggen: Nikki is altijd negatief; maar zoiets is totaal niet. En als er dan onterechte dingen uit de lucht komen gevallen, dan voel ik wel de neiging om mezelf te verdedigen, daarbij ben ik een persoon die graag extra uitleg geeft, dus ik geef extra uitleg, maar dat wil niet zeggen dat ik me verdedig. Daarbij houden we ons nog best vaak in. Wat jeukten mijn handen om te reageren op het topic waarin we valselijk beschuldigd werden van te roddelen op ons forum. Fijn dat iedereen daar zomaar van uit gaat.
    Wij verdedigen ons omdat we soms geen andere mogelijkheid hebben, dan gaan er nog meer onterechte veralgemeningen komen.

    Ik vind dit topic echt super, maar ik vind het gewoon jammer om als 2e reactie te lezen dat je het er totaal niet mee eens bent en zelfs het tegendeel beweert: dat we geen energie in Quizlet steken.


    Dat zeg ik helemaal niet, verdraai mijn woorden alsjeblieft niet. Ik zeg enkel dat jullie dit vrijwillig doen en iedereen staat te popelen om mod te worden. Daardoor vind ik een bedankttopic erg overdreven. Als ik ergens voor moet bedanken, doe ik het op het moment zelf en op het moment heb ik nergens voor te bedanken.


    Your make-up is terrible

    Asmodom schreef:
    Zo knap dat op een volledig positief topic waarin iedereen ongedwongen mensen simpelweg kan bedanken, toch negatieve reacties verschijnen. Applaus voor jezelf mensen.


    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet erg vind dat er negatieve reacties geplaatst worden. Zoals Rivaille zei, vrijheid van meningsuiting, en aan sommige negatieve reacties hebben we ook echt iets. Zeker als men goed kan onderbouwen waarom ze iets stom vinden, hebben we daar echt iets aan, want dan kunnen we in ieder geval kijken wat we ermee doen! En ja, je hebt altijd mensen die dit soort bedankjes overdreven vinden. Dat mogen ze zelf weten, ik zit er niet mee ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OakenshieId schreef:
    Ik wil ook iedereen even bedanken, want ik weet hoeveel werk erin zit en iedereen doet dat toch zo maar even!
    Wat ik wel jammer vind, is dat er best vaak gezegd wordt dat de mods de grond in worden geboord. Als ik zo naar het topic kijk zijn er enkele kritische reacties en voor de rest is iedereen ontzettend blij met jullie, dus misschien dat dat vooral niet vergeten moet worden. Negatieve reacties blijven natuurlijk het langste hangen, maar ze zijn niet meer waard dan de positieve reacties, toch? (:


    Travel far enough, you'll meet yourself