• Tot mijn verbazing waren er geen recente topic over The Fault In Our Stars aangezien hij nog niet zo heel lang uit is in de bioscoop. Maar goed hier dus een topic over The Fault In Our Stars.=) Deze zomervakantie heb ik hem in twee dagen gelezen, het was een goed boek en het einde trok wel wat tranen uit mijn ogen ja. Voor mij is het desondanks geen Harry Potter of een ander fantasy boek, maar goed was hij wel. Vandaag ben ik samen met een jongen naar de film gegaan en ik heb op het einde opnieuw wat zakdoekjes moeten gebruiken (en hij veegde 'onopvallend' langs zijn ogen ='D), dus ik vond het zeker de moeite waard. Absoluut een moodkiller, maar niet een film die je wilt missen.^^

    Wat vonden jullie van het boek/de film?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb het boek wel gelezen en ik vond het geweldig. Ik ga het nog wel honderd keer lezen, denk ik. Ik wil de film nog heel erg graag zien, maar ik ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen, al ga ik hem nog zeker ooit wel zien.

    Eigenlijk halve film toch wel stiekem met tranen gezeten.... mijn vriend naast me probeerde zich stoer te houden, had het helaas voor hem door :P. Prachtig boek, en goeie verfilming


    I believe that we all fall down sometimes

    Het boek vond ik geweldig, maar ik voel er eigenlijk vrij weinig voor om naar de film te gaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb echt de hele film gehuild. In het begin wilde ik mijn tranen nog tegen houden, maar uiteindelijk dacht ik gewoon 'fuck it' en liep alles lekker langs m'n kin. :') Het boek ga ik overigens nog lezen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vond het boek lekker makkelijk om te lezen en heb zoals iedereen wel gehuild, maar ik vind dat het zo vreselijk opgehyped is dat het eigenlijk minder leuk wordt.. zijn andere boeken vond ik dan ook beter als ik heel eerlijk ben. Bij de film echt zitten janken met twee vriendinnen, gewoon omdat het verhaal toch bij je blijft


    Spinning around, I'm weightless.

    Toen ik er voor het eerst overhoorde op twitter dacht ik datnhet over de ruimte en sterren of zo zou gaan. Maar ik houd sws al niet van die romantische dingen, dus nee ik ga het niet zien/lezen


    May StarClan light your path.

    Ik heb het boek een paar maanden terug gelezen, en vond het wel awesome. De film heb ik zo'n zes weken terug gezien en het laatste stukje heb ik alleen maar zitten huilen, samen met mijn beste vriend. Hij deed zijn best om de tranen tegen te houden, maar uiteindelijk begon ook hij te huilen, haha.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.