• Hoi! C:

    Ik heb nog altijd de sims verslaving en heb dan nu ook Jungle adventures aangeschaft. Alleen ik snap het niet helemaal en kan het ook niet echt op internet vinden. Ik heb even hulp nodig van iemand die ook dit spel heeft en weet hoe het werkt.

    Mijn sim is nu dus in de jungle. Als ik met haar wil reizen zie je huisjes waar je in kan trekken en er om heen zie je plaatsen met vraagtekens. Hoe the heck kom je daar?! Ik heb alles al afgespeurd voor aanwijzingen maar met geen mogelijkheid kom ik daar waar de vraagtekens staan. Ik raak best lichtelijk gefrustreerd omdat ik graag wil gaan ontdekken in de sims 4 jungle adventures.

    Enige wat ik nu 2 keer heb gehad is dat je een pad moet vrij maken met een kapmes (of je handen). En dan kan je een optie kiezen en dan is het ook weer klaar en kom je weer terug. Maar ik zie niks van geheime tempels waar ik naar toe kan.

    Help?! :3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 14:30 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Sorry, ik heb geen verstand van sims. :/


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb even voor je rond gezocht op google. Weet niet hoe het is gesteld met je engels? Anders kan ik wel wat proberen te vertalen voor je:

    http://sims-online.com/sims-4-jungle-adventure-temple-walkthrough/

    Ik heb deze uitbreiding niet dus kan je helaas niet helpen. Kijk idd even op internet voor walkthroughs!


    The truth is out there.

    Dat is ook het enige, geloof ik. Ik ben zelf alleen nog maar in het park geweest (weet niet hoe dat zo heet) en heb een doorgang vrijgemaakt.
    Als je een doorgang vrijmaakt, kom je aan de andere kant uit, en onderweg heb je dan last van boobytraps en zie je artefacten enz.
    Er is wel een van die doorgangen die naar een tempel leidt, maar zover ben ik nog niet (:


    We were the forever that didn't last

    Omni schreef:
    Dat is ook het enige, geloof ik. Ik ben zelf alleen nog maar in het park geweest (weet niet hoe dat zo heet) en heb een doorgang vrijgemaakt.
    Als je een doorgang vrijmaakt, kom je aan de andere kant uit, en onderweg heb je dan last van boobytraps en zie je artefacten enz.
    Er is wel een van die doorgangen die naar een tempel leidt, maar zover ben ik nog niet (:


    Ondertussen ben ik er al achter haha. Wat jij zegt klopt inderdaad! Het is niets meer dan doorgangen vrijmaken. Soms krijg je daarna de optie om naar een tempel te gaan. Ik heb tot nu toe 2 verschillende tempels kunnen bezoeken. Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht maar oké ik mag niet klagen. Opzich wel een leuke bezigheid als je je écht verveeld haha! Keer wat anders dan standaard sims spelen :Y)


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ja ik had er ook iets meer van verwacht, iets meer richting de Indiana Jones kant ofzo (':
    Maar ja, hij was tenslotte ook 'maar' 20 euro.
    Ik heb een beetje hetzelfde met in de natuur, ik gebruik die wereld amper omdat je er niet heen kunt verhuizen en mijn Sims hebben het te druk met hun eigen leven (':


    We were the forever that didn't last