• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Hawkins schreef:
    (...)
    Ahh, oke (: Ben je de eerste gewoon aan het kijken?


    ja gewoon het eerste seizoen. Bij t begin beginnen he :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lie, lie, liar. Liar you'll pay for your sins.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    We snappen je, rustig.


    wat was dit ookalweer

    Wat ben jij ouderwets. Sjonge jonge.


    26 - 02 - '16

    Even huilen omdat ik mijn favoriete shirt in Engeland in mn tentje heb laten liggen ):

    Wel, had dan gewoon abortus gepleegd als je nu zo in het zelfmedelijden verdrinkt omdat ik je dochter ben en je perfecte gezinnetje ruïneer omdat ik zo'n stom wijf ben en wat nog allemaal. Had mij een hoop leed bespaard. Sommige mensen zijn zo stom als het achtereind van een koe. Wat zeg ik, de meeste mensen. Godverdomme, ik ben hier zo klaar mee, echt waar.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw. Wat super die spotlight. Eerst had ik nogal wat abo's en nu ik het in de spotlights heb gezet, raak ik ze alleen maar kwijt. Bah. Dat kan er allemaal ook nog wel bij. Alsof ik me nog niet ellendig genoeg voelde.


    26 - 02 - '16

    Wauw, Miley Cyrus is een nog goedkopere hoer dan ik dacht. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, ik kom er echt precies op tijd achter dat Under the Dome weer is begonnen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ugh! Had ik zaterdag met oma afgesproken te gaan statten, precies op die dag zodat ik dan Richards feestje niet hoefde mee te maken. Heeft 't ''Gooi maar in mijn pet'' de datum maar a.s. zaterdag verschoven! En ik heb de meest slechte plek die je kunt bedenken! Dus hoogstewaarschijnlijk zal ik niet veel verdienen, maak ik het feestje van Richard helaas mee én moet ik alsnog een keer met oma statten.
    Ik baal nu echt vreselijk! (no_cheers) (no_chears) (?) -SmileyDieIkNietHeb


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er gaat een treeeintje naar dromenland...


    i put the fun in funeral

    Dauth schreef:
    Wauw, Miley Cyrus Ariana Grande is een nog goedkopere hoer dan ik dacht. :'D


    wat was dit ookalweer

    Fucking hell. Koop je eigen internet! D: Urgh, ik word hier zo facking gefrustreerd van. Ik kan geen eens een film kijken, omdat jij zo nodig weer iets moet doen wat het internet bij mij verlangzaamt D: Kutwijf, serieus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom begin ik gevoelens voor je te krijgen terwijl ik je nog maar 1 week ken en je mij vast toch nooit zal zien staan.
    Ik weet dat ik je nooit zal krijgen, maar toch krijg ik gevoelens terwijl ik dat probeer te negeren. maar ik krijg je gewoon niet uit me hoofd !!!!
    soms haat ik het echt om mij te zijn....


    Don't trust anyone . . .

    Fijn, nu kan ik dus niet meer reageren ;/


    wat was dit ookalweer