• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Een gevecht tussen de tranen die achter je ogen prikken en tussen je gedachte die vol blijft houden dat je sterk moet blijven zijn.

    Omg, ik verveel me zo erg. Ik wilde een serie kijken, maar dat lukt dus voor geen meter omdat 't internet zo fucking langzaam laad door dat kut Skype-gesprek van je. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog twee weken en dan eindelijk van dat kut gips af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu snap ik al waarom mn moeder vroeg of ze de radio voor me zou aanzetten, toen zij en mn stiefvader naar bed gingen.
    Nee bedankt, Sabaton werkt beter.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 23:10 ]


    Stenenlikker

    Ik voel me sexy als ik dans. Ehjehe.


    Aw ik heb zo'n lief vriendje c:


    26 - 02 - '16

    Damn, ik word jaloers van al die koppels die wel bij elkaar kunnen zijn en met elkaar kunnen knuffelen.
    Lag je maar naast me.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 23:33 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Damn, ik word jaloers van al die koppels die wel bij elkaar kunnen zijn en met elkaar kunnen knuffelen.
    Lag je maar naast me.


    + Ik wordt echt agressief van dat internet dat de hele tijd uitvalt (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 23:54 ]


    Stenenlikker

    Haha! Take that you bitch! I won! ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik lig al twee uur in bed maar ik val niet in slaap. Het frustreert me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit verhaal is echt wel awesome.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gelukkig genoeg opgeknapt dat ik vandaag gewoon naar school kan. Voel me nog niet 100% maar goed genoeg. Gewoon warm aankleden vandaag en dan lukt t :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, het is hier zo koud. Helemaal vergeten T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kan ik verdomme nooit goed slapen wanneer ik doodmoe ben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, dus omdat ik van dieren houd, ben ik een mensenhatende, wereldvreemde trut die alleen maar aan zichzelf denkt? Nou, geef dan tenminste mijn dieren daar niet de schuld van, dankjewel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it