• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Zal het me vandaag lukken om jou uit me hoofd te zetten ?
    Of werkt stofzuigen daar niet tegen ?
    Zucht...

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 9:52 ]

    Ik word er een beetje moe van dat mensen alleen maar naar me toekomen als ze 'geweldig' nieuws over zichzelf hebben.
    Please fuck off.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik wil niet naar hockey. Echt niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil een paar stevige armen om me heen die me vast houden en zegt dat alles goed gaat komen.
    Ik mis gewoon die armen om me heen :'(


    Don't trust anyone . . .

    Oh, alsjeblieft zeg. Stop the nagging.


    † Love? I want to sleep.

    FUCK YEAH!
    Theorie examen voor mijn rijbewijs gehaald *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    FUCK YEAH!
    Theorie examen voor mijn rijbewijs gehaald *O*


    Gefeliciteerd! (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! (:


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    FUCK YEAH!
    Theorie examen voor mijn rijbewijs gehaald *O*


    Yeah, proficiat!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *bawls* Waarom kan je nog niet Reflection en Reflection Deluxe via Bol.com reserveren? Ik weet dat het nog maanden duurt en Fifth Harmony nog bezig is hier bekendheid te werven, maar niet iedereen heeft een Amazon-account of wil alles op iTunes kopen. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blegh! Ik hou er niet van als ze mij voor zo'n keuze zetten. Maar toch goed geantwoord, hoop ik? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, stomme uitverkoop bij jurken in Lightinthebox, ga weg. D:


    Your make-up is terrible

    Introductie was erg leuk (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 14:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lig hier plat van het lachen om dit skype gesprek xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jeej, ik heb weer geld ;D


    26 - 02 - '16