• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Watt, is dat live nu?


    Er was een meisje dat opbelde naar SLAM FM om haar "woord van de dag" te delen – dat was "lingerie" omdat ze drie maanden had met haar vriend en daarom een nieuw lingerie setje had gekocht. Voordat ze wilde gaan ophangen wilde de VJ's van SLAM FM nog wat vragen, alleen toen hoorden ze haar ineens tegen haar vriend praten ("Ik kan je hier wel mee helpen hoor", zo heerlijk zwoel).
    Nou hun lachen natuurlijk en toen kwam er een liedje. Maar toen was dat lied voorbij en hun zaten nog steeds te luisteren. . . En die twee waren echt helemaal bezig man. Gekreun en klaarkom–gekreun en al (':


    •

    Runny nose y u bother me now T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lisa is er niet zo blij mee. . .


    •

    Ik erger me echt aan die Dave Roelvink met zijn arrogante houding. Dat verpest heel fort boyar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandinha schreef:
    Lisa is er niet zo blij mee. . .



    HAHAHAHAHAHAH. Het zou je maar overkomen ook :W :W


    26 - 02 - '16

    Ik wilde Billy na twee dagen Utopia al weghebben. Helaas is dat nog niet gebeurd :/ 

    Juanita schreef:
    Ik wilde Billy na twee dagen Utopia al weghebben. Helaas is dat nog niet gebeurd :/ 


    Ik ook... Maar ik wil Ruud en Rienk ook weg hebben. D:


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik ook... Maar ik wil Ruud en Rienk ook weg hebben. D:


    Rienk vind ik wel grappig, maar Ruud is een idioot. Rienk vaak ook, maar dan toch :W


    26 - 02 - '16

    Kijk dames het Utopia zeurtopic :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dankjewel ^^


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat leuk dat je het nooit aan mij verteld hebt. Weet ik gelijk weer hoe niet-belangrijk ik voor je was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het leven lijkt soms wel gewoon één grote poppenkast.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Natuurlijk blijft ze nog bij hem. Ik wacht wel hoor. Not.


    •

    You don't even know how much it hurts. What - is this some kind of revenge or somethin'?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHAHA Mama en papa kijken Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde. :'D te mooi. x)

    - Oke, nu niet meer. Ik wist wel dat ze het vreselijk zouden vinden. :')

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •