• Heey

    Net toen ik naar de wc ging, was ik vergeten dat mijn telefoon nog in mijn kontzak zat, waardoor deze dus in de wc is beland.
    Ik heb m er gelijk uit gevist en de batterij eruit gehaald. Toen ik m er weer in deed nadat ik alles had gedroogd, deed ie het eerst wel maar vlak daarna deed ie heel raar waardoor ik de batterij er weer uit heb gehaald en de telefoon even heb laten drogen. Toen we net terug kwamen van het boodschappen doen, deed ik de batterij er weer in en mijn telefoon deed het weer gewoon alleen knippert het beeld. Het is niet echt snel knipperen, maar eerder dat als je m op vergrendelen zet, dat ie dan weer oplicht en als je m weer wilt vergrendelen zodat je geen noodoproepen maakt als het niet nodig is, dan ligt ie steeds op en gaat daarna weer uit. Dat steeds overnieuw.
    Nu heb ik m in een zak rijst gelegd en de zak dichtgeknoopt, maar ik ben ontzettend bang dat ie niet meer te redden is. Ik heb m nog geen hal jaar en dit is niet de eerste telefoon die waterschade heeft en de vorige heeft het niet overleeft.(omdat ik toen niet goed handelde)
    Heeft iemand hier ervaring mee?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oh gosh, dat is echt mijn ergste nachtmerrie. Volgende keer niet meer in je kontzak dus, neem hem sowieso maar gewoon niet mee naar het toilet xd. Maar zak rijst is inderdaad wat ik ook zou aanraden, je moet hem wel echt een paar dagen of zelfs een week de tijd geven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rijst kan inderdaad helpen!
    Heb je geen garantie of iets anders?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Rijst kan inderdaad helpen!
    Heb je geen garantie of iets anders?


    Nee, mijn moeder zegt dat ik helaas geen garantie qua waterschade heb.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik snap ook niet waarom mensen gsms in hun achterzak steken. Handig om gestolen te worden en dus ook om in het toilet te belanden...
    Meer dan gewoon laten drogen kan je niet doen, zolang je er maar niet met de haardroger ofzo op gaat zitten!
    Als je in Nederland woont, kan je altijd proberen om de gsm gewoon binnen te doen in de winkel en te zeggen wat er aan de hand is, maar niet hoe het komt. Ikzelf ben van België maar heb mijn gsm daar gekocht en de service is daar en pak vriendelijker dan bij ons!
    Proberen kan nooit kwaad, probeer gewoon naar de winkel te gaan zonder het water te vermelden. Een nee heb je, een ja kan je krijgen :')

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 16:46 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik dacht een keer dat ik gewoon met een telefoon kon douchen (toen was ik 10 ofzo, en had ik die van mijn vader gepakt om spelletjes te spelen) maar dat bleek dus niet te kunnen.
    Dat was wel een Nokia, met knopjes en alles maar ook wifi.

    We hebben dat ding (hij wilde niet meer aan) toen uit elkaar gehaald en de batterij en telefoon een weekje apart laten drogen.
    Daarna deed hij het weer helemaal :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik dacht een keer dat ik gewoon met een telefoon kon douchen (toen was ik 10 ofzo, en had ik die van mijn vader gepakt om spelletjes te spelen) maar dat bleek dus niet te kunnen.
    Dat was wel een Nokia, met knopjes en alles maar ook wifi.

    We hebben dat ding (hij wilde niet meer aan) toen uit elkaar gehaald en de batterij en telefoon een weekje apart laten drogen.
    Daarna deed hij het weer helemaal :D


    Maar Nokia-koelkast-modellen zijn echt onverwoestbaar!

    Rijst wil inderdaad nog eens werken, bij een telefoon van mij die mijn moeder per ongeluk in de wasmachine had gestopt, helaas niet meer. Uit pure frustratie en wanhoop heeft mijn vader hem toen maar in de oven gestopt, maar zoals je al kan raden werkt dat dus echt niet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het zelfde doemscenario als bij mij. Ik heb hem 4 dagen in de rijst laten liggen en hij doet het weer perfect!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Maar Nokia-koelkast-modellen zijn echt onverwoestbaar!

    Rijst wil inderdaad nog eens werken, bij een telefoon van mij die mijn moeder per ongeluk in de wasmachine had gestopt, helaas niet meer. Uit pure frustratie en wanhoop heeft mijn vader hem toen maar in de oven gestopt, maar zoals je al kan raden werkt dat dus echt niet.


    Maar het was geen koelkast haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Maar het was geen koelkast haha



    Dan is Nokia nog beter dan ik dacht haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rijst, zoals hierboven word gezegd :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    In een bak met rijst leggen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    probeer die batterij met een haardroger te drogen ook je mobiel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb een keer door de regen moeten fietsen met mijn muziekspeler, en die was helemaal doorweekt zodra ik thuis was. Dat kon ook niet anders, want de regen drukte door mijn broek en mijn shirt heen. Ik heb die drie dagen laten liggen op een droge plek, en daarna deed 'ie het weer zoals vanouds.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ShadowNight schreef:
    probeer die batterij met een haardroger te drogen ook je mobiel


    Dan heb je juist meer kans op schade.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face



    :Y)


    26 - 02 - '16