• Heey

    Net toen ik naar de wc ging, was ik vergeten dat mijn telefoon nog in mijn kontzak zat, waardoor deze dus in de wc is beland.
    Ik heb m er gelijk uit gevist en de batterij eruit gehaald. Toen ik m er weer in deed nadat ik alles had gedroogd, deed ie het eerst wel maar vlak daarna deed ie heel raar waardoor ik de batterij er weer uit heb gehaald en de telefoon even heb laten drogen. Toen we net terug kwamen van het boodschappen doen, deed ik de batterij er weer in en mijn telefoon deed het weer gewoon alleen knippert het beeld. Het is niet echt snel knipperen, maar eerder dat als je m op vergrendelen zet, dat ie dan weer oplicht en als je m weer wilt vergrendelen zodat je geen noodoproepen maakt als het niet nodig is, dan ligt ie steeds op en gaat daarna weer uit. Dat steeds overnieuw.
    Nu heb ik m in een zak rijst gelegd en de zak dichtgeknoopt, maar ik ben ontzettend bang dat ie niet meer te redden is. Ik heb m nog geen hal jaar en dit is niet de eerste telefoon die waterschade heeft en de vorige heeft het niet overleeft.(omdat ik toen niet goed handelde)
    Heeft iemand hier ervaring mee?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mijn (oude) telefoon is in de wc gevallen door mijn moeder, die heb ik niet meer kunnen redden, helaas. :c
    Het enige wat ik zou kunnen bedenken is hem in rijst leggen?


    wat was dit ookalweer

    Bedankt voor de tips.
    Ik heb een kleine update, toen ik net terug kwam van school(om half 5) haalde ik mijn telefoon uit de rijst en ik merkte op dat er vocht/water op mijn zat wat ik er gewoon zo af kon vegen. Volgensmij gaat het de goede kant op.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    volgende keer als je hem water laat vallen, hem absoluut niet aanzetten.
    Meteen in rijst leggen en er toch een dag, misschien zelfs twee in laten liggen voordat je de batterij er weer in steekt en hem aan probeerd te zetten.
    Door hem aan te zetten maakt de elektriciteit/energie contact met het water en creëer je mini-kortsluiting in je gsm en zo beschadig je hem.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.