• Hee,
    Aangezien mijn abo lijst bijna helemaal is en ik toch wel wat te lezen wil hebben vraag ik jullie of jullie nog leuke stories weten?

    Het liefst:
    - One Direction
    - 5SOS
    - Niet teveel hoofdstukken

    Onbekende personen mogen ook. Ik vind alles wel leuk, behalve horror dingen. Oke, dump alles maar gewoon hier. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen.

    xoxo

    Mijn story Onvolkomen



    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Deze OP is gisteren van start gegaan... Klik!.
    En dit 1D verhaal is ook pas begonnen. Klik!


    Every villain is a hero in his own mind.














    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.








    Vast, dat is wat ik zit. Ik kan me niet bewegen.
    Geen gevoel. Niet in mijn handen. Niet in mijn benen. Niet in mijn buik. Nergens.
    Alles om me heen is donker, het is zwart, terwijl ik mijn ogen niet eens dicht heb.
    Er is geen geluid, alles is stil, té stil. Geen wind, geen sprankje licht. Zelfs geen sprankje hoop.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    99 Days - Styles

    No one bothered
    to hold her close, to tell her
    that it's okay
    not to be fine.

    So she breathed though her life
    as if it were a battlefield
    and wished that one day she would live,
    and not just survive,
    for him.




    “I’ve learned that waiting is the most difficult bit, and I want to get used to the feeling, knowing that you’re with me, even when you’re not by my side.”

    He pretends to hate her,
    but his feelings are stronger
    than the desire to forget about her.
    It's hard,
    'Cause you don't find love. Love finds you.
    That's why it's called falling in love,
    because you don't force yourself to fall,
    you just fall,
    whatever happens...


    Enjoy life

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.



    Het verhaal heet miracle: http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    -Nederlands geschreven
    -fictie, maar dat wilt niet zeggen dat het niet echt kan gebeuren
    -onbekende personen
    -Een abo of reacties zijn altijd welkom


    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Zuchtend sluit het meisje de laptop, na het zoveelste chatgesprek met de jongen waar haar hart zou moeten toebehoren. Hij was er steeds ook al kende ze hem enkel via het web en hadden ze nog nooit afgesproken toch vertelde ze elkaar hun diepste gevoelens. Hij is perfect dacht ze bij haar eigen maar toch behoorde haar hart toe aan iemand anders, iemand die haar niet kende en waarschijnlijk ook nooit zal kennen. De enige echte Ashton Irwin van 5 Seconds Of Summer, aan haar kamer muur hing een gigantische poster van hem. Na hun oogcontact tijdens een concert van 5SOS was ze verloren en vastberaden dat ze meant to be waren. Zuchtend viel ze in slaap terwijl er een traan ontsnapte uit haar ooghoek.




    Amnesia

    http://www.quizlet.nl/stories/141511/only-trouble-1d5os/


    ''He's so mean''
    ''But I gotta love it''
    ''I just can't let him go''


    ''He's no good for you, He's a badboy''
    ''He's my boyfriend Luke, you have to live with it''
    ''I can't, he's trouble, only trouble''






    ''She lies awake.
    I'm trying to find the words to say.
    I wish I was, I wish I was beside you.''





    5S0S en One Direction bestaan niet
    Ik waarschuw niet dus neem een abo.
    Kan 16+ bevatten
    Enjoy
    ]


    =






    Dit is het logboek van mij. Vraag me dus ook niet waar dit eindigt omdat ik hier in schrijf over mijn belevenissen op het CBI.
    Voordat je dit hoort of leest moet je weten wie ‘ik’ is. Nou oké dan. Ik ben Sadie Beckett. Officieel Sadie Amalia Beckett. Afijn. Ik ben een 20 jarige student die een studie volgt tot recherche. En op dit moment ben ik in de leer bij het CBI.
    Voor de nieuwe zaak ben ik degene die in dossiers mag kijken. Zoekend naar een verband met een oudere zaak. Ze denken dat een copycat bezig is die moorden kopieert van 30 of 40 jaar geleden. Samen met rechercheur Lewis. Een 23 jarige man die sinds anderhalf jaar klaar is met zijn studie, en nu al bij een van de beste CBI teams zit. Ondertussen werken Reed en Green in het lab terwijl Anderson en Thomson de verdachten verhoren en opzoek gaat naar andere eventuele sporen.
    Ik word mee gesleept in een moordend geschiedenis verhaal. Terwijl het echte leven mij ook problemen bezorgt.

    = Een verhaal geschreven door: Lucia North.
    = Geschreven in het Nederlands.
    = Gesproken in het Nederlands.
    = Alle rechten behoren tot mij.
    = Ik wil dit nergens anders zien. Als ik dit zie meld ik dit meteen!
    = Zie jij dit ergens anders? Geef dit door aan mij, en dan ga ik er ook achteraan.
    = Gelijkenis met iets anders is pure toeval.
    = Soundtrack.
    = Ik wil en zal schrijven wanneer ik wil. Zo kan ik mijn inspiratie omhoog houden. Verwacht dus ook niet dat ik iedere dag wat online zet.
    = Ik waarschuw niet als er een nieuw stukje is. Dus neem een abo.
    = Reacties motiveren me om te schrijven.
    = Dit verhaal bevat: Moord - Geweld - Grof taalgebruik - Romantiek - Drama.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hey, ik zoek een story: een meisje(ik weet de naam niet meer) is populair. Ze heeft een vriendje Aaron en een beste vriendin jack. Harry styles zit ook bij haar in de klas maar is een nerd. Ze wordt verliefd op hem en hij verteld dat hoe vroeger vaak dronken was en drugs nam. Bij een ongeval waarbij ze iemand hebben vermoord is harry veranderd in een nerd.
    Weet iemand hoe deze story heet of van wie hij is???
    Liefst in pb


    <3

    Dit verhaal gaat binnenkort ook van start!



    Brian en June zijn niet meer wie ze geweest zijn. Na een traumatische ervaring tijdens de zomervakantie kan June de draad niet meer oppakken en gaat het van kwaad tot erger. Machteloos ziet Brian toe hoe zijn zusje, met wie hij altijd zo close was, compleet vervreemd raakt van iedereen met wie ze eens een band had. Hij probeert tevergeefs een manier te vinden om haar zelfhaat een halt toe te roepen, terwijl hij eveneens hun gezin bij elkaar tracht te houden en een poging doet zich staande te houden nu zijn steun en toeverlaat uit zijn leven is verdwenen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^

    Who's the murderer? // Harry Styles



    Het zou echt fijn zijn mocht je eens een kijkje nemen!
    Bedankt!

    btw, het is geen horror


    “Be yourself; everyone else is already taken.” - Oscar Wilde

    Geschonden

    ~

    Luna heeft alles wat iedereen maar wilt hebben: ze is knap om te zien, haalt goede cijfers op school en iedereen is gek op haar. Ze heeft echter geen oog voor de aanbiddende jongens om haar heen, op eentje na dan... Wanneer Luna de charmante Jason ontmoet, voelt ze alsof ze zich in de zevende hemel bevindt. Hij is aantrekkelijk, lief en oprecht geïnteresseerd in haar. Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat ook meestal zo. Al snel merkt Luna een hele andere verborgen kant van hem op. Hij is vrijgevig en begripvol, maar hij heeft ook momenten dat hij dwingend en zelfs gewelddadig kan zijn.
    Wanneer Luna door heeft wie deze Jason werkelijk is en wat hij van haar wilt, is het al te laat.
    Voor ze het weet wordt ze gedwongen de behoeften van vreemde mannen te vervullen. Ze komt terecht in de wereld van prostitutie, misbruik, geweld en chantage en zoekt wanhopig naar een manier om hieruit te ontvluchten. Dan komt Simon op haar pad. Een onzekere klant die haar lijkt te willen helpen, maar kan ze hem vertrouwen als ze alleen maar omringd is door leugens en bedrog?

    ~


    12+
    Waarschuwing: geweld, onderdrukking, misbruik
    GEEN beschreven seksscènes
    Onbekende personen, drama, thriller
    Samenwerking tussen HappyxDemon & Lovelyreads


    Cover gemaakt door Canoodle


    Mhm?