• Ik heb een vraagje, ik weet niet of jullie mij kunnen helpen. Maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Wat voor intel versie zouden jullie mij aanraden? Ik heb nu als ik de sticker op mijn laptop moet geloven Intel Atom. Het zegt mij eigenlijk niet zoveel. Ik heb nu een laptop gevonden die Intel Celeron heeft, maar er zijn ook mensen die zeggen dat Intel Celeron eigenlijk niet zo goed is. Ik snap er in ieder geval niets van :'D Dus als er hier iemand is die er meer van weet, dan hoor ik het graag (:

    Ik heb 'm niet specifiek ergens voor nodig. Ik ga het gebruiken voor schoolopdrachten en zo en ik gebruik 'm sowieso om te internetten, Quizlet en zo.

    Sorry als dit verkeerd staat, maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:48 ]

    Ik heb een Intel Core i7 (:

    Aanrader. Het is een Toshiba. Hij is wel prijzig, maar dan heb je wel wat. Heb je hem nodig voor iets, of is hij voor vrijetijd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb 'm niet specifiek ergens voor nodig. Ik ga het gebruiken voor schoolopdrachten en zo en ik gebruik 'm sowieso om te internetten, Quizlet en zo.

    Juanita schreef:
    Ik heb 'm niet specifiek ergens voor nodig. Ik ga het gebruiken voor schoolopdrachten en zo en ik gebruik 'm sowieso om te internetten, Quizlet en zo.


    Dan zou ik niet voor een i7 gaan, maar ik ben erg tevreden over intel Core ^^ Er zijn ook i5 vijf van, zelfs i3 en die zijn nog goedkoper :3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het goed is, kun je je zoekfuncties bij de meeste laptopwebsites (ook mediawinkels zoals MediaMarkt) verfijnen op verschillende Intel werkgeheugensystemen (dacht ik). De nieuwste is Intel Core i7, maar volgens mijn broer (hij is ICT'er) ben je ook niet slecht met i5 of i3. Verdere soorten heb ik geen weet van.


    Deep inside, I've never felt alive

    Congeniality schreef:
    Als het goed is, kun je je zoekfuncties bij de meeste laptopwebsites (ook mediawinkels zoals MediaMarkt) verfijnen op verschillende Intel werkgeheugensystemen (dacht ik). De nieuwste is Intel Core i7, maar volgens mijn broer (hij is ICT'er) ben je ook niet slecht met i5 of i3. Verdere soorten heb ik geen weet van.


    Off topic

    Wat leuk, welke opleiding heeft hij gedaan (of doet hij?) Ik ga vanaf dinsdag een ICT-opleiding volgen (applicatieontwikkelaar) en daarvoor had ik minimaal een i5 nodig ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, dan ga ik sowieso even doorzoeken naar een i3, al vraag ik me wel af of laptops met intel i3 binnen mijn budget vallen :3

    Juanita schreef:
    Ik heb 'm niet specifiek ergens voor nodig. Ik ga het gebruiken voor schoolopdrachten en zo en ik gebruik 'm sowieso om te internetten, Quizlet en zo.

    i5 denk ik..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen idee wat voor Intel er op mijn laptop zit (aangezien dat sticketrje vervaagd is) maar volgens mij was dat Intel Core.
    Alleen geen idee welke versie xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Die zijn nog redelijk oud, de i3, i5 en i7 zijn allemaal de nieuwste, op redelijke hoogte. i7 is natuurlijk de beste, maar dat heb je waarschijnlijk niet nodig. Ik raad een i5 aan aangezien de prijs tussen een i3 en i5 vaak erg dicht bij elkaar liggen en je dan beter voor de nieuwere kan gaan, uiteraard. Atom is degene die voor de i3 is uitgekomen, je kan ook een Atom2 zoeken als je weinig geld hebt.

    Atom komt uit 2008 en Celeron is zo'n 9 jaar eerder uitgekomen, dus veel slechter.


    Your make-up is terrible

    Juanita schreef:
    Oké, dan ga ik sowieso even doorzoeken naar een i3, al vraag ik me wel af of laptops met intel i3 binnen mijn budget vallen :3


    Wat is je budget als ik vragen mag? Misschien kan ik je dan helpen en suggesties geven (: Je mag me ook pb'en hiervoor. Als je nog meer dingen hebt die erin moeten zitten, zeg het maar. Ik help je graag (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedankt allemaal!