• Hier kun je zeuren over Utopia. Of als je iets leuks te delen hebt, dat mag natuurlijk ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Utopia is zo achterlijk soms.


    26 - 02 - '16

    Ik vond het in het begin wel leuk, het idee ervan en zo, maar na één dag was daar binnen al ruzie en shit. Toen keek ik even een tijdje niet. Een paar maanden keek ik weer, toen was er heel leuk een kalf geboren, leuk en aardig, maar de ruzies gingen door dus ik stopte weer. Vandaag keek ik weer even en meteen alweer klaar mee x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kijk het niet omdat ik het totaal nutteloos vindt. Ik zou ook wel een heel jaar daar kunnen leven met mijn laptop bij.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    Ik kijk het niet omdat ik het totaal nutteloos vindt. Ik zou ook wel een heel jaar daar kunnen leven met mijn laptop bij.


    Haha ja en dan stil in een hoekje zitten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kijk wel en ik heb geen idee waarom. Ik weet dat het echt onzin is, maar toch vindt ik het wel leuk om te kijken.

    Het is allemaal doorgestoken kaart, elke keer moet Ruud weer wat hebben vlak voor de nominaties, en Charlotte en Laura die liegen joh. (Niet altijd trouwens.) Maar Billy met dr constant drama en nep kunst. Blegh, oh en Ruud die zegt dat die een tegelzetter/stratenmaker is. Bullshit, ik heb op het Clusius gezeten een groene school, ik heb zelf geleerd hoe je een tegel moest zetten en hoe Ruud het deed was niet goed. Mijn vader kijkt het en ik kijk soms mee, ze hebben Rene die nu gewoon niet op zijn mond gevallen is en tenminste wat doet net zoals Ivan!

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Haha ja en dan stil in een hoekje zitten


    26 - 02 - '16

    Ik volg het niet, al had me het wel leuk geleken, al die drama tussen Ruud en Billy, hahaha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MrsSheen schreef:
    Het is allemaal doorgestoken kaart, elke keer moet Ruud weer wat hebben vlak voor de nominaties, en Charlotte en Laura die liegen joh. (Niet altijd trouwens.) Maar Billy met dr constant drama en nep kunst. Blegh, oh en Ruud die zegt dat die een tegelzetter/stratenmaker is. Bullshit, ik heb op het Clusius gezeten een groene school, ik heb zelf geleerd hoe je een tegel moest zetten en hoe Ruud het deed was niet goed. Mijn vader kijkt het en ik kijk soms mee, ze hebben Rene die nu gewoon niet op zijn mond gevallen is en tenminste wat doet net zoals Ivan!


    Ik heb ook op Clusius gezeten, wat grappig!


    Maar sowieso denk ik dat die mensen allemaal 'acteurs' zijn en daar geld voor krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Ik heb ook op Clusius gezeten, wat grappig!


    Maar sowieso denk ik dat die mensen allemaal 'acteurs' zijn en daar geld voor krijgen.
    *kuch* Anderea heeft in vrouwenvleugel naakt gezeten, Billy heeft in achter gesloten deuren gespeeld. Oke Rienk is een zwerver en woont op straat, ze zeggen dat zijn broer hem heeft opgegeven maar hij krijgt géén post van zijn familie/broer. Elke keer haalt Ruud een grap uit en hij blijft er inzitten terwijl De mol dondersgoed weet dat dit gewoon voor kijkcijfers is.

    Ik vind het een verschrikkelijk en waardeloos programma,


    "Ignite, my love. Ignite."

    ^Dat van Billy wist ik, haha. Andrea wist ik niet en verbaasd me en Rienk geloofde ik al niet vanaf het begin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please_Charon schreef:
    Ik vind het een verschrikkelijk en waardeloos programma,


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vreselijke vrouw die Billy.

    Ik kijk het vaak omdat mijn moeder het wilt zien, maar meestal ga ik iets anders doen omdat ik het verschrikkelijk vind.

    Ik had eerst goede hoop voor Rienk, maar als ik kijk wat voor dingen hij zegt en wilt, ook tegen Nicoline af en toe, is hij echt een bekrompen idioot.


    Your make-up is terrible