• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:23 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik weet niet wat de precieze reden is..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    Ik weet niet wat de precieze reden is..


    Dit dus maar ik denk dat je beter eerst kan wachten totdat die afgekoelt is.
    En als die dat eenmaal is, dan kan je het met elkaar bespreken. En als het niet lukt om af te spreken dan kan je met elkaar bellen zodat er geen misverstanden ontstaan via sms/whatsapp.

    Persoonlijk denk ik dat je het eerst helemaal uit moet praten voordat je met verassingen komt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 22:37 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Moet je die perse weten? :/
    Nou, wat als ik vertel dat het gewoon een hele erge ruzie is :/ ik weet zelfs niet of het nog goedkomt tussen ons..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Moet je die perse weten? :/
    Nou, wat als ik vertel dat het gewoon een hele erge ruzie is :/ ik weet zelfs niet of het nog goedkomt tussen ons..


    Hoelang hebben jullie nou al ruzie?
    Vanuit mijn ruzie's met m'n vriend heb ik geleerd dat ik hem eerst met rust moest laten voordat we normaal konden praten.
    Ik weet niet wat er precies is gebeurd maar dat is waarschijnlijk even t beste..
    Succes ermee!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Phenomenom schreef:
    Moet je die perse weten? :/
    Nou, wat als ik vertel dat het gewoon een hele erge ruzie is :/ ik weet zelfs niet of het nog goedkomt tussen ons..

    Nou, ik baseer mijn advies wel meestal op wat er gebeurd is. Als het zoiets is als vreemdgaan is of iets, dan zou ik zeggen dat je hem even de rust en ruimte moest geven; zoiets is niet niets. Maar als het iets 'kleins' is of zo, dan zou ik zeggen ga er even langs en probeer het met hem te bespreken, om hem echt te laten zien van dat je om hem geeft. Ik weet het echt niet wat voor advies ik je zou moeten geven. Je zou kunnen doen dat je hem even laat afkoelen en het daarna met hem bespreken, maar goed, dit is dan advies op iets waar ik niets van weet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 22:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn vriend en ik hebben ook wel eens hele erge ruzie gehad, waardoor hij dacht dat hij me niet meer kon vertrouwen. We hebben dit opgelost door elkaar tijd en ruimte te gunnen. Even afstand van elkaar nemen en de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten. Dat duurde ongeveer 2 weken en toen miste ik hem zo erg dat ik onverwacht langs ben gegaan. Gelukkig was hij thuis en toen hebben we het samen uitgesproken en binnen een half uur was het weer goed en had hij me weer in zijn armen. Bij ons ging die ruzie wel over een heftig onderwerp, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik denk dat je je vriend even de tijd moet gunnen om alles op een rijtje te zetten en later verder te praten als jullie wat afgekoeld zijn. Ik weet hoe naar het kan zijn :( Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tbh is het makkelijker als we de reden weten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het ook moeilijk om advies te geven zonder de situatie te kennen. Ik heb vijfenhalf jaar een relatie en dus ook wel eens ruzies meegemaakt - in meerdere en minder mate - maar ieder probleem heeft zijn eigen oplossing om het zo te zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goedmaakseks

    Ik zou het eerst en vooral een tijdje laten rusten en hem dan eens bellen. Maar het is inderdaad handiger als we de precieze reden weten. Ik weet niet of het iets te maken heeft met dat wat je me onlangs ge-PB'd hebt toen je in een topic om advies vroeg? Je mag me altijd een berichtje sturen als je het te gevoelig vindt om openbaar te zetten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou onaangekondigd aan zijn deur staan met iets van eten dat hij lekker vindt (of iets anders klein), zeggen dat het je spijt en als je binnen bent je hele uitleg doen, sip kijken, hem beginnen knuffelen en zielig doen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?