• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism schreef:
    Wij hebben een kitten en ze heet Loesje. En knorren dat ze doet! De hele tijd en echt ongelooflijk luid!
    Morgen probeer ik er een topic over aan te maken (hoewel het morgen een zeer drukke dag wordt en ik ook met Loesje spelen wil), want ik ga nu slapen aangezien morgen het Gooi Maar In Mijn Pet is waar ik aan mee doe.

    Weltrusten. :3

    Wat ontzettend leuk! Je zet morgen toch wel foto's online?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Raam openzetten, de wind in je gezicht laten blazen, niet naar een scherm of een boek staren (of het scherm anders minder helder maken), je niet proberen te fixeren op de misselijkheid, cola met suiker drinken. Als het echt erg wordt, gewoon proberen te braken.


    Ik heb een speciaal programma op mijn laptop voor de helderheid, dat werkt echt geweldig! In het begin lijkt je scherm oranje, maar als je eraan went scheelt het geweldig voor je ogen.
    En hij staat natuurlijk uit... Buh, normaal gaat hij vanzelf aan, geen wonder dat ik misselijk ben, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik heb een speciaal programma op mijn laptop voor de helderheid, dat werkt echt geweldig! In het begin lijkt je scherm oranje, maar als je eraan went scheelt het geweldig voor je ogen.
    En hij staat natuurlijk uit... Buh, normaal gaat hij vanzelf aan, geen wonder dat ik misselijk ben, haha.

    Haha, ik word heel snel misselijk door hoofdpijn, want daar ben ik heel erg gevoelig aan. Handig, zo'n programma, wat is de naam ervan? :Y)

    Gaat het al een beetje met de misselijkheid?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Haha, ik word heel snel misselijk door hoofdpijn, want daar ben ik heel erg gevoelig aan. Handig, zo'n programma, wat is de naam ervan? :Y)

    Gaat het al een beetje met de misselijkheid?


    Ik ook, vanwege mijn migraine. Echt een vreselijk gevoel. Dan moet ik ook vaak overgeven ja, voor het voorbij gaat. (no_chears) Het heet trouwens Flux.

    Nah, kijk het nog even aan. Hopelijk wordt het nu minder.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik ook, vanwege mijn migraine. Echt een vreselijk gevoel. Dan moet ik ook vaak overgeven ja, voor het voorbij gaat. (no_chears) Het heet trouwens Flux.

    Nah, kijk het nog even aan. Hopelijk wordt het nu minder.

    Geweldig, ik ben het aan het downloaden. Wauw, dat is echt enorm oranje, haha.

    Ik geef bijna nooit over, maar ik ben behoorlijk vaak misselijk. Nu ook een beetje, maar het valt nog redelijk goed mee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Geweldig, ik ben het aan het downloaden. Wauw, dat is echt enorm oranje, haha.

    Ik geef bijna nooit over, maar ik ben behoorlijk vaak misselijk. Nu ook een beetje, maar het valt nog redelijk goed mee.


    Jaa, maar je moet wel van alles instellen hé, haha. Je moet je locatie instellen en dan berekent hij wanneer het dag en nacht is, dan past je beeldscherm zich ook automatisch aan. De sterkte kan je ook nog voor dag en nacht apart instellen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Jaa, maar je moet wel van alles instellen hé, haha. Je moet je locatie instellen en dan berekent hij wanneer het dag en nacht is, dan past je beeldscherm zich ook automatisch aan. De sterkte kan je ook nog voor dag en nacht apart instellen.

    Jup, heb ik ook gedaan, hahaha. Maar het went wel snel, denk ik. Best wel handig, dankjewel. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb Frozen gezien and I like it (:


    16 - 09 - '17

    Brownstone schreef:
    (...)
    Jup, heb ik ook gedaan, hahaha. Maar het went wel snel, denk ik. Best wel handig, dankjewel. ;3


    Ben je er al een beetje aan gewend? ;3


    Your make-up is terrible

    Nee.... M'n buurjongen wie tevens de jongen is waar ik meerdere keren een "crush" op had, is genomineerd voor de Ice Bucket challenge.
    O wee als hij mij nomineerd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soe schreef:
    Ik heb Frozen gezien and I like it (:


    Wat vond je van Olaf de sneeuwpop? ;3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik was net opzoek naar mijn knuffel (I know, ik heb een knuffel. :'D En ik neem hem overal mee naar toe in huis) Ik wist zeker dat ik hem mee naar beneden had genomen, maar daar was hij niet. Ik terug naar boven en alle plekken afgaan waar ik geweest was, nergens. Heeft mijn moeder hem stiekem in de was gedaan toen ik weg was.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik was net opzoek naar mijn knuffel (I know, ik heb een knuffel. :'D En ik neem hem overal mee naar toe in huis) Ik wist zeker dat ik hem mee naar beneden had genomen, maar daar was hij niet. Ik terug naar boven en alle plekken afgaan waar ik geweest was, nergens. Heeft mijn moeder hem stiekem in de was gedaan toen ik weg was.


    Dit is zo herkenbaar, dat doet mijn moeder namelijk ook! Ik heb een grote dolfijn, die je nu eigenlijk geen dolfijn meer kunt noemen :'), die ik iedere avond als een kussen gebruik om met mijn hoofd op te liggen - daardoor is de dolfijn plat geworden. Wanneer hij dan is gewassen, is hij helemaal bol. Stomme wasmachine.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    (...)

    Dit is zo herkenbaar, dat doet mijn moeder namelijk ook! Ik heb een grote dolfijn, die je nu eigenlijk geen dolfijn meer kunt noemen :'), die ik iedere avond als een kussen gebruik om met mijn hoofd op te liggen - daardoor is de dolfijn plat geworden. Wanneer hij dan is gewassen, is hij helemaal bol. Stomme wasmachine.


    Ik hoop dat hij nog heel is zo, haha. Hij is namelijk bijna 22 jaar oud. ;x Behoorlijk afgesleten.
    Ja, wasmachines zijn dan wel stom!


    Your make-up is terrible

    Die van mij is wel wat jonger, maar zijn ouderdom is eerder gekomen, denk ik. Hij is al een hele tijd blind aan beide ogen en vrijwel al zijn vinnen zijn gebroken of gescheurd. Wat een vreselijke ouderdom. :')
    Anyway, ik hoop het voor je!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'