• Voor zover ik kan vinden is hier nog geen eerder topic over geopend.

    Jullie kennen het vast allemaal, een email account dat je ooit hebt aangemaakt met een of ander raar of kinderachtig adres zoals laladitismijnemailadres@hotmail.com. Als je wat ouder bent en ook serieuze mails wilt versturen, is zo'n oud email adres vaak niet zo handig.
    Nou heb ik wel eens gehoord dat mensen een nieuw account aanmaken en hun oude account daar gewoon aan vast koppelen. Dus dat ze hun nieuwe account gebruiken, en alle mails die ze op hun oude account krijgen, doorgestuurd wordt naar hun nieuwe account, of dat ze via hun nieuwe account een melding krijgen dat ze op hun oude account mail hebben of iets in die trant.

    Ik ben dus nu aan het proberen om mijn oude hotmail account met mijn nieuwe hotmail account te koppelen. Ik heb opgezocht hoe het moet, dat ik bij accountinstellingen moet kijken, en dan op verwante accounts en dan kan ik een account toevoegen. Hier zie ik een hele hoop dingen waar ik een account aan kan koppelen, zoals een facebook account, google account of yahoo account, maar ik kan nergens aanklikken dat ik een ander hotmail account wil koppelen.
    Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe ik dit moet doen?


    Inspiration can hit you any time

    Oh dit wordt sowieso een mijn topics – want ik word gek van dit probleem (':


    Naar dat tandwieltje-->Opties-->Je e-mailaccounts


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb dit ooit gedaan gekregen, vraag me alleen niet hoe :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ben ik even blij dat mijn moeder me heeft gedwongen om als email mijn voor en achternaam te nemen. (cat)
    Maar nope, geen idee. Sorry. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik wist niet eens dat dat uberhoud kon xD :$


    You can't touch music but music touch you

    Spotgaai schreef:
    Naar dat tandwieltje-->Opties-->Je e-mailaccounts

    Dankjewel (: Ik heb nu mn twee accounts aan elkaar kunnen koppelen. [/s]Denk ik[/s]

    Maar nu kom ik er niet uit hoe ik kan instellen dat mn tweede, nieuwe account het 'primaire account' wordt, zoals dat mooi wordt genoemd -.-


    Inspiration can hit you any time