• Hoi!
    Ik kom net terug van mijn eerste rijles, die goed verliep. Nadat ik zolang heb lopen te hikken om eindelijk te gaan rijlessen, ben ik super trots op mezelf :Y)

    Om dit topic nuttig te houden: Hoe ging jullie eerste rijles en/of waar zijn jullie momenteel trots op?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Goed bezig!

    Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk een passende opleiding heb gevonden, die goed gaat.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 10:59 ]


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Goed bezig!

    Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk een passende opleiding heb gevonden, die goed gaat.

    oh leuk! Welke? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn 1e rijles had ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders, dus ik wist van niks, en nu gaat het hartstikke goed, mijn leeraar is geweldig en hij is heel rustig en legt alles goed uit.

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 11:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn (eerste) rijles ging ook goed! Al is de eerste nooit echt moeilijk haha (: Je leert pas echt rijden als je geslaagd bent zeggen ze altijd (: ben gelukkig in alles in 1x geslaagd en dat op m'n 17e, vond ik ook wel om trots op te zijn ;p Nu heb ik al bijna een half jaar m'n eigen auto en al bijna 10.000km achter de rug. (ik had een diesel moeten kopen..) ;D


    It's high noon.

    Top! :3

    Mijn eerste rijles was doodeng, omdat ik niet verwacht had direct al te moeten schakelen en eigenlijk gewoon álles al te moeten doen. En de rij instructeur begon bij die eerste les al tegen me te schreeuwen, en dat doet ie nog steeds. Dus mijn rijlessen zijn verre van geweldig. :')

    Maar leuk dat jij wél een goede les had! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    (...)
    oh leuk! Welke? (:


    Ik doe nu ongeveer 2,5 opleiding. Horeca assistent, Facilitair dienstverlening en een stuk kantoor dingen.


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Top! :3

    Mijn eerste rijles was doodeng, omdat ik niet verwacht had direct al te moeten schakelen en eigenlijk gewoon álles al te moeten doen. En de rij instructeur begon bij die eerste les al tegen me te schreeuwen, en dat doet ie nog steeds. Dus mijn rijlessen zijn verre van geweldig. :')

    Maar leuk dat jij wél een goede les had! ^^


    Ik hoefde nog niet te schakelen. Wel de koppeling indrukken etc. Misschien kwam dat ook wel omdat ik gelijk zei dat ik super zenuwachtig was. Want volgens hem deed ik het voor een eerste keer wel goed. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nog geen rijlessen gehad. Trots ben ik op het feit dat ik met een paar andere studenten het hele eerstejaarskamp van de opleiding regel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik hoefde nog niet te schakelen. Wel de koppeling indrukken etc. Misschien kwam dat ook wel omdat ik gelijk zei dat ik super zenuwachtig was. Want volgens hem deed ik het voor een eerste keer wel goed. (:


    Haha jij geluk! Ik moest echt álles in één keer doen, terwijl hij wíst dat ik nog nooit auto gereden had. En hij ging vet boos doen wanneer ik iets fout deed. :')

    Maar wel fijn dat jij wel een goede eerste rijles had. Je rij instructeur is ook niet zo slecht? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Haha jij geluk! Ik moest echt álles in één keer doen, terwijl hij wíst dat ik nog nooit auto gereden had. En hij ging vet boos doen wanneer ik iets fout deed. :')

    Maar wel fijn dat jij wel een goede eerste rijles had. Je rij instructeur is ook niet zo slecht? ^^

    Nee heel aardig. Hij reageerde ook niet kwaad ofzo als ik te hard remde. En stelde me in het begin helemaal gerust dat ik echt niet zenuwachtig hoefde te zijn. Dat was wel fijn. Hele aardige man. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Nee heel aardig. Hij reageerde ook niet kwaad ofzo als ik te hard remde. En stelde me in het begin helemaal gerust dat ik echt niet zenuwachtig hoefde te zijn. Dat was wel fijn. Hele aardige man. (:


    Zin om te ruilen van rij- instructeur? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had vandaag mijn uuh... 234ste rijles ofzo :') Ik kan wel janken. Ik hoop dat het jou beter vergaat.


    Life is hard and then we die

    Ik ben er trots op dat ik mijn rijbewijs pas geleden heb gehaald. Niet zoveel rijlessen gehad, alleen wel vaak op geweest. Bij de vierde keer had ik 'm pas. Op zich niet erg, maar ik voelde me schuldig tegenover m'n ouders.

    En @PukkelxDing, altijd de moed erin houden! Ik vind het al heel wat dat je niet gewoon het bijltje erbij neer hebt gegooid. De volgende keer wordt 'm wel!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carmilla schreef:
    Ik ben er trots op dat ik mijn rijbewijs pas geleden heb gehaald. Niet zoveel rijlessen gehad, alleen wel vaak op geweest. Bij de vierde keer had ik 'm pas. Op zich niet erg, maar ik voelde me schuldig tegenover m'n ouders.

    En @PukkelxDing, altijd de moed erin houden! Ik vind het al heel wat dat je niet gewoon het bijltje erbij neer hebt gegooid. De volgende keer wordt 'm wel!
    Ach mijn verhaal gaat tot drie jaar terug.. Ben keurig op mijn achttiende verjaardag begonnen. Mocht pas op mijn 19e TTT en drie keer afrijden. Toen had ik m nog steeds niet en moest ik mijn theorie opnieuw halen. Nou dat heb ik toen gedaan. Maar ik zat inmiddels al op iets van 140 rij-uren. Ik dacht ik switch wel naar een andere rijschool. En daar bleek echt dat er nog van alles mis was met mijn rijstijl. Geen idee wat ik dan die 140 uur heb gedaan bij die andere rijleraar, die mij notabene al op examen stuurde. Zucht. Dus nu ook weer ruim 40 rijlessen van 1,5 uur gehad, 60 rij-uren. Ik ben gewoon te ver om nog een keer op te geven :')


    Life is hard and then we die