• Waar moet dit? Verplaats gerust.

    Hoihoi, creative breinen van Quizlet.
    Omdat ik de laatste tijd niet echt RPG - topics vind naar mijn zin, of ze zitten propvol, zou ik eens willen weten of er mensen zijn die in samenwerking met mij een nieuwe RPG op poten willen zetten.

    Oh ja, ik ben allesbehalve geïnteresseerd in een 1D of 5SOS – RPG. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil wel ! ;)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    I volunteer. Ik was laatst nog aan het brainstormen over een geschikt RPG, maar ik durf er niet alleen aan te beginnen vanwege een vermoeden dat ik tijdsgebrek ga hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    I volunteer. Ik was laatst nog aan het brainstormen over een geschikt RPG, maar ik durf er niet alleen aan te beginnen vanwege een vermoeden dat ik tijdsgebrek ga hebben.


    En ik zoek ook een leuke dus ik wil heel graag weten wat hieruit voortkomt! ;3
    Als je nog iemand nodig hebt om te brainstormen wil ik ook wel, maar je hebt al genoeg mensen, dus als je een rollentopic opent, kan je dan even waarschuwen alsjeblieft? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik had wel het gevoel dat er weinig RPG's zijn die niet meteen doodbloeden/niet een fanfictie zijn. Dus goed, als er verhaallijnen zijn die zich voor RPG's lenen, hoor ik het graag via PB/GB. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28