• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder begrijpt nog steeds niet dat ik niet vertel dat ik aan topsport doe tenzij er iemand specifiek naar vraagt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whut? Nu krijg ik ineens een melding van 'Hot or Not'. Uhm.. Sinds wanneer heb ik dat? ;x


    wat was dit ookalweer

    Rot op Hi - reclame, ik hoef je niet in elk topic te zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kinderen dood gestoken – Jongen overleden na aangereden te zijn door 'n andere gozer met te veel drank op. . .

    Goedemorgen wereld.


    Ik ben over een halfuurtje al weer vrij. Wat heerlijk! Maar daar staat wel tegenover dat ik morgen van 9:00 tot 16:00 moet stagelopen. Het lijkt misschien nog veel, maar als dat betekent dat je om half 7 je bed uit moet en om een uur of zes een keer thuiskomt, dan maak ik best lange dagen D:


    26 - 02 - '16

    En toen kon ik weer wachten, wachten, wachten, wachten. ARGH, dit is frustrerend, zeg me dan liever meteen dat ik verder moet zoeken D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Geen zin in accordeonles. Meennnn.... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Twee uur alweer uit, haha yaay. Lekker een seriemiddag met mijn moeder!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk. Wéér niks..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Introductie van het schooljaar gehad, zag er erg tegen op. Gelukkig viel het wel mee.. :)


    In Benja we trust, in Bacca we must

    Op naar Apeldoorn. Ugh dit wordt een slechte en dus korte les. Had ik maar meer gestudeerd. :/ Is het nu te laat voor though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit gaat denk ik wel een leuk jaar worden:)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als dit zo gaat, dan hoef ik al niet meer hoor. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    You wait for a silence, I wait for a word.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okee. Mijn humeur hangt af van het volgende telefoontje. Een ja is een blije versie van mezelf, een nee is een verdrietige versie van mezelf.