• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk - alleen denk ik erover na om mijn account op inactief te zetten. Hm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is toch geen tijd om thuis te komen van college (':


    Dit gaat weer een lange nacht worden. . .
    Darkness, go away.


    En intussen is het één uur. Ugh nu ben ik duizelig van de slaap en chagrijnig van mijn ruzie met fanfiction.net en AO3, maar het staat erop hoor. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmpf.. nu is het stil in huis.. Tv kom terug! Stom zwart beeld


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Every one gets addicted to something that takes the pain away.
    Razors, lighters, sigarettes and guns - no pain can ever stay.


    Mijn (ex?)vriend vertelde gisteren dat hij het allemaal niet meer weet, dus niet weet of hij nog gek genoeg op me is na een relatie van bijna vier jaar. Hij wil me geen valse hoop geven en hij denkt zelf dat het niet meer goed komt. Maar toch hoop ik dat hij beseft wat voor een fout hij nu maakt, het is triest maar toch hoop ik het, domme onozele ik.

    Kortom, ik ben er helemaal kapot van de tranen blijven maar stromen, slaap heb ik misschien een halfuurtje gehad en ik voel mijn leven gewoon in stukken breken.

    Update: Alles is uitgepraat en we gaan ervoor!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 19:21 ]


    "You've got about as much charm as a dead slug" Haymitch Abernathy

    Nu gaat t toch echt weer allemaal beginnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dead tired. Ik ga er echt aan moeten wennen om weer zo vroeg eruit te moeten en vroeg te gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En we zijn weer een telefoontje van de arbo rijker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I feel sick and tired, and everything hurts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    I feel sick and tired, and everything hurts.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind het echt zielig voor mijn neefje dat zijn knie aan de gallemiezen is en zijn toestand niet meer zal worden zoals het eerst was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Argh! Derde dag op school en ik heb al zin om lelaren te wurgen.


    -

    UGH! Die rot mensen mogen opschieten.
    Hoe moeilijk is het wel niet om 3 anderen bij een te roepen en praten over ik van T2B naar T2C mag?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded